SOFALIGGENDE..

Det begynte med halsbrann natt til i går og etter det har jeg blitt skikkelig forkjølet og "tett i hodet", som jeg så klumsete sa det til Ulrik i stad. Han var enig i forklaringen min. Hehe! Tung i hodet var det jeg mente og tett i nesa og hele det systemet der, hvis dere skjønner?

Det går fint altså. Jeg har bare ikke orket å gjøre noe annet enn å ligge i sofaen i hele dag. Kroppen min er sliten og det må jeg respektere, selv om det er kjedelig.

Snilleste Ulrik tar heldigvis godt vare på meg. Han har fri i to uker nå, noe som passer meg bra. Dersom formen min blir bedre er planen å reise på Geilo denne uken. Der var meningen at vi skulle dra oppover i morgen allerede, men vi utsetter det noen dager på grunn av formen min. Til helgen har vi invitert to vennepar i leiligheten på Holms, så jeg håper virkelig at vi ikke må avlyse turen.

Ellers har vi besøk av Andrea i dag. Hun skal sove over her til i morgen og holde lille Ramp med selskap. Han synes nemlig at mamsen er ganske kjedelig i dag. Hehe! Jeg gleder meg forresten til å se Andrea synge igjen på The Voice på fredag. Vi får dessverre ikke litt med på H3 arena denne gangen, men vi skal heie og ikke minst STEMME like mye fra fjellet eller hvor vi er <3

Nå fortsetter Kardashian maraton her i stua med Tom & Jerry kjeks og julebrus. Mmmm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg