EN LITEN KVELDSHILSEN

Annonse

God kveld, kjære leser. Håper du har hatt en fin dag. Jeg har dessverre vært plaget med hodepine og følt meg ubrukelig, men jeg har heldigvis fått gjort det jeg skulle likevel så jeg kan ikke klage. Det var så mange som spurte meg om denne overdelen etter forrige innlegg. Det er en body faktisk.. (annonselenke) Du finner den i fargene champagne, grønn og mahogany HER. Min er i champagne, men jeg ønsker meg den i de to andre fargene også.. Virkelig!

Til slutt vil jeg dele en hyggelig liten kveldshilsen jeg fikk på Facebook i dag: Du er en av de få bloggere jeg heier på og syns så mye godt om. Takk for at du er du og gir så mye av deg selv. Digger deg ❤️

Jeg blir såååå glad når jeg mottar meldinger som dette. Da virker det på en måte som om jeg gjør noe rett. Skikkelig god følelse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg