JEG HAR ALDRI KJØPT FØLGERE

Jeg nevnte i ukens sørsmålsrunde at jeg leser om meg selv og andre bloggere på Jodel. Dette er ikke noe jeg gjør hver dag, men en gang i blant som tidsfordriv eller om jeg får et hint av lesere. I går og i dag har jeg fått tilsendt to printscreen av tråder om meg selv. Den jeg fikk i går var fra en tidligere kollega og venn, den jeg fikk i dag var fra en anonym leser. Med anonym leser mener jeg en person som har opprettet seg en falsk profil på Facebook kun for å sende meg en melding, noe jeg selvfølgelig tar som et kompliment.

Jeg setter pris på at folk holder meg oppdatert. Ekstra hyggelig er det når personer tar seg bryet med å oppdatere meg om noe hyggelig, slik som venninnen min på Facebook gjorde i går. Denne tråden handlet om mitt ønske om panneløft. Man skulle tro den var negetivt ladet, men det var den altså ikke. Det finnes faktisk snille mennesker på Jodel 🙂

Når det gjelder den andre printscreenen, så spekuleres det i om jeg har kjøpt følgere. Eller, jeg blir vel egentlig beskyldt for å ha gjort det. Følgere på Instagram, altså –> @pilotfrue. Et rykte jeg ikke ønsker å ha på meg da det overhodet ikke stemmer. Bakgrunenn for anklagelsen er at jeg steg kraftig i antall følgere rundt februar 2017.

La meg minner dere på februar måned 2017.. Måneden jeg tok prøverør for andre gang, måneden jeg gjennomførte mitt første fryseforsøk, måneden jeg fortalte at resultatet av forsøket ville avsløeres på Instagram, måneden jeg ble gravid for første gang med Ulrik, måneden jeg avslørte graviditeten på Instgram, måneden jeg var på God Morgen Norge for å snakke om graviditeten sammen med Ulrik, måneden jeg mistet for første gang og delte spontanaborten offentlig. Synes dere fortsatt det er rart at jeg økte i antall følgere denne måneden?

Hva med å gjøre litt enkel research før man anklager andre for juks? Jeg som lever av sosiale medier tar det svært alvorlig å bli beskyldt for noe slik. De som kjøper seg følgere bedriver svindel i mine øyne. Og ja, det er mange som gjør det. Dessverre. Men jeg er ikke en av de. Dere som ikke tror meg kan sjekke ut arkivet mitt fra februar 2017 her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg