INSPIRASJON TIL SNEAKERS DENNE HØSTEN

Annonse

Hei, igjen. Jeg har fått en del spørsmål på Snapchat (pilotfrue) etter at jeg la ut en positiv test på mystory i går. Siden jeg har fortalt dere at jeg holder på med eggløsningstester om dagem så regnet jeg med at ingen ville misforstå denne testen, men det var det altså mange som gjorde. Jeg er ikke gravid, jeg er bare fruktbar om dagen. Hehe! Jeg tok en ny test i dag og den var like smilende som i går. Det er godt å se at kroppen fungerer.

Over til noe helt annet.. Jeg har satt sammen noen fine inspirasjonsbilder av de sneakersene jeg vurderer å klikke meg hjem denne helgen. Nå sliter jeg bare med å velge ut hvilke det blir. Luksusproblem, jeg vet. For selv om jeg liker å pynte meg med fine kjoler og høye heler så ofte jeg kan, er jeg veldig takknemlig for at sneakers-trenden har kommet inn for fullt. Jeg er jo ofte på farten eller ute på tur med hundene, og da er det deilig slenge på seg noen behagelige sko. En stor bonus er at det finnes så mange kule modeller i år. Jeg kjenner at jeg sliter med å begrense meg rett og slett. Det jo såååå mye fint!

Du finner favorittene mine fra Puma i sorte og hvite HER, og i rosa HER. De sorte fra Billie Bi finner du HER og de grå fra Bronx HER. Freshe, ikke sant? Jeg tror det blir de rosa eller de grå på meg, men det jeg trenger er egentlig et par sneakers i sorte, så vi får se.

Du finner favorittene mine fra Adidas i grå, rosa og hvite HER

Du finner flere fine sneakers jeg vurderer å bestille fra adidas HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg