FRA SOMMERPLAGG TIL HØSTLOOK

Reklame

God morgen! Når dette innlegget publiseres er jeg allerede på vei til Vikersund for å møte verdens beste mamma. Jeg stod nemlig opp grytidlig i dag for å rekke og gjøre klart et innlegg til dere før avreise.

Det er moren min jeg skal på tur med i dag og destinasjonen er Høgevarde. Jeg har aldri gått denne turen før og det er lenge siden jeg har gått i fjellet generelt, derfor gleder jeg meg veldig. Jeg tror mamma sa at turen tar sirka seks timer med litt stopp underveis så dette blir en sporty, koselig og lang dag. Vi avslutter dagen med fårikål i Vikersund hvor jeg planlegger å sove over til i morgen. Jeg skal ta med meg kameraet mitt på turen og knipse noen fine naturbilder til dere.

Over til antrekket.. Etter noen måneder med lette og søte sommerklær er det alltid gøy å gå over til mer høstinspirerte plagg som gjør looken litt røffere og naturligvis varmere. Under har Maria satt sammen en kjole, en bluse og en tykk genser som jeg utgangspunktet ikke ville satt sammen selv, men som funket utrolig bra. Ikke bare følte jeg meg fin, men hele antrekket var utrolig comfy å ha på seg og jeg fikk masse skryt for looken av folk jeg møtte. Maria valgte å sprite opp antrekket med et kult belte i midjen, en kul hatt, noen røffe lakksko og en sterk gul veske. Plagg på plagg er tingen og jeg liker det veldig godt. Jeg liker også å bli utfordret til å tenke nytt og trendy.

Nederst i innlegget finner dere også en høstkollasj som Maria har laget og som hun hentet inspirasjon fra da hun satt sammen antrekket mitt over. Jeg bare elsker kombinasjonen av grått, sort, og sennepsgul! Kobinasjonen av disse fargene og ikke minst stoffene strikk, velour, “semsket” skinn og lakk gir meg en hyggelig og spennende følelse av høsten som nå er kommet ♥

(annonselenker) Genser: lignende her/ Bluse: her/ Kjole: her/ Hatt: her/ Veske: lignende her/ Sko: her/ Belte: lignende her/ Strømper: her

27 kommentarer
    1. Skikkelig fint, sånn blogginnlegg likte jeg, positivt og ikke minst kreativt og inspirerende… Tilogmed jeg likte den sammensetningen der… 💕 liker høsten 🍁 🍂 men ikke vinter,n

    2. Digger antrekket, men digger ikke capsen/hatten, hadde vært mye kulere med en Fedora hatt, da hadde antrekket løftet seg skikkelig. Ellers digger jeg antrekket, og lag på lag, er fantastisk, det er jo nå på høsten man kan leke seg med materialer, og også vinteren da, og fargene som er kommet for høsten er fantastiske. Endelig er det en fargesterk høst, det er jo så ofte, grått, hvitt og sort, men nå bugner butikkene av farger og jeg fikk ta en sniktitt på vinterens farger i en butikk jeg nettopp besøkte, jeg gleder meg til vinteren for å si det sånn.. Det blir en fargesterk vinter også, og julekjolene som kommer, gled deg, jeg ble så gira at jeg ønsket meg jul med engang..

    3. Veldig inspirerende innlegg! Vil gjerne ha flere av disse. Veldig fint antrekk, forutenom hatten, som ikke er min smak. Elsker høstklær, håper vi får noen fine høstdager så vi slipper å gjemme klærne bak regntøy og paraply! 😊

    4. Hei! Denne type innlegg liker jeg veldig godt! Men håper du synes det er greit med en tilbakemelding på antrekket? Jeg synes det ble veldig “tantete” og formløst på deg, du som egentlig er så flott!

    5. Du var flott i anntrekket. Men den blomterprint moten er ikke helt min stil, men la gå.Alt kler den smukke

    6. Så fin du er 😊 Blomster er skikkelig fint! Den gule veska gjør susen. Hvis det kun blir sort,hvitt og grått blir det veldig kjedelig. Det må være farger 😊

    7. Vil du fortsette å bruke Freska vaskebyrå etter det som ble avdekket på Tv 2 hjelper deg i går? For det er de du har brukt og reklamert for? Utrolig ekkelt😳

    8. Åh så fiin 🙂
      Tydelig at smaken er forskjellig på oss lesere når jeg ser på kommentarene her.
      Gleder meg til neste antrekk. Håper du og mammaen din hadde en fin tur
      God helg

    9. Morsomt med litt flere bilder av antrekk:) men jeg fikk skikkelig bunadsfølelse av det nærbildet av toppen med belte og hvit skjorte under 😉

    10. Dette var kjempefint! Det er ikke noe jeg selv hadde tenkt ut, men så fint det ble når man nå ser det på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg