KLAR FOR LANSERING AV TELEGAPP!

Annonse

God lørdag, fine lesere! Jeg kom på at jeg har glemt å fortelle dere om hva jeg skal i helgen. I skrivende stund er Ulrik og jeg på vei til Gardermoen. Jepp, dere leste riktig. Vi skal ut på tur og neste stopp er Trondheim igjen. Hehe! Denne gang for fest og moro. Vi reiser opp i dag og ned i morgen for å være med på lanseringsfesten av TeleG og en ny app som er helt genial og da mener jeg  g e n i a l !

Både Ulrik og jeg lastet ned appen i Appstore for noen dager siden selv, og jeg har planer om å overtale familien min og alle vennene mine til å gjøre det samme. Appen viser nemlig hvor familie, venner og alle andre er i realtid, også mens appen ikke er i bruk. Hva er forskjellen på denne appen og Snapmap? Jo, de skal jeg fortelle deg..  Snapmap viser kun hvor venner var da de åpnet appen sist. TeleGAPP viser deg hvor vennene dine faktisk er hele tiden i et levende kart. Sykt kult!

Du bestemmer forresten selv hvem som kan se deg og du kan skule deg helt for alle eller enkelte du ikke vil skal se deg. Er du litt mer sosial av deg, slik som Ulrik og meg så kan du også gå public å se ukjente i appen. Denne funksjonen gir deg muligheten til å bli kjent med folk i området, chatte og se profilen deres. Ved å linke til Instagram, Snapchat og Facebook inne på din egen profil i TeleGAPP får du fort flere følgere i kanalene du linker til.

 Ses vi på lanseringsfesten i kveld? Hvis ikke kan du følge Ulrik og meg på @mrulriknygaard og @pilotfrue. Vi skal være aktive både på snap og insta begge to gjennom hele dagen og natten. Og husk.. Hvis du vil se hvor vi befinner oss må du legge oss til som venner på TeleGAPP. Vi chattes der
 
 
17 kommentarer
    1. Er du ikke redd for at stalkere nå kan vite hvor du Er til en hver tid? Bli utsatt for noe slik kim kardashian ble i Paris?

    2. Hei flotte. Tatt ut av sammenheng av innlegget, må jeg bare skrive dette. Hver dag jeg er inne på bloggen din håper jeg en positiv overskrift: en overskrift med at det har gått deres vei med barn. Du fortjener det, og jeg ønsker at DERE får en liten ên. At det skal skje noe positivt for deres del, og du er fantastisk som deler oppturer, nedturer og oppdaterer oss så bra. Søstera mi var gjennom mye av det samme, og venter nå sitt barn nr 2. Det finnes håp, og jeg krysser alt jeg har for at dere får en fin høst/julegave. Mange klemmer fra meg. Lykke til!!!

    3. Et spørsmål til neste uke;( ikke ment som frekt)
      Ser du koser deg masse med fest og morsomme ting med venner, er du egentlig klar til å gi slipp på det den dagen du skal ha barn? Dere er jo veldig klare for barn, men hvordan er det å bli kvitt det festlivet som dere er vant med? Bare lurer for har selv lyst på barn, men veldig glad i å feste!! Hva er viktigst?

    4. Jeg får veldig sånn stalker-følelse over sånne ting jeg. Ikke at jeg tenker folk er det, men ja – bare en rar følelse. Rett og slett ikke noe for meg, hverken å bruke på meg selv eller andre, hah :p Håper du har en strålende helg!

    5. Har Ulrik en ting med å legge hånden rundt halsen på deg/andre damer?
      Da dere var på en fest med Elle la han hånden rundt halsen din – denne snappen ble slettet fra storyen. Inatt tok han tak rundt halsen på en av de dere drakk ilag med. Ser litt ubehagelig ut 😐

    6. Unnskyld meg, men blir ikke du stresset av måten Ulrik oppfører seg på når han er på fest? Blir du ikke redd for hva han finner på når dere ikke er sammen? Han er jo helt tydelig glad i damer, og du lar han ikke en gang like et bilde av en annen dame på face eller insta, men måten han oppførte seg på i går var greit?? Jeg forstår det ikke. Jeg elsker bloggen din og liker deg utrolig godt som person (gjennom bloggen), men dette reagerte jeg på. Ble ganske sjokkert av mange av snappene, og jeg tviler på at jeg er den eneste som reagerte på dette…

    7. Anbefaler veldig Vollen:) Bor der selv (innflytter) og kunne ikke vært mer fornøyd. Man kommer seg raskt til Oslo, og båten til Aker Brygge er utrolig hyggelig å ta! Mange fine turområder og et kjempefint sted for både husdyr og barn. I tillegg arrangeres det koselige markeder og festivaler, litt sånn gammeldags stil. Det er små søndagsåpne butikker, apotek og cafeer. Lykke til i leting etter det rette stedet 🙂

    8. I alle dager… jeg reagerte ikke på snappene i fra gårsdagens fest.. og hadde heller ikke reagert på om min mann var hyggelig mot andre damer. Det har noe med min trygghet på han og meg selv å gjøre. Om han velger å gi en venninne av meg eller av seg en klem ville jeg ikke hevet et øyebryn en gang… vi er alle forskjellige men la nå andre få ha det hyggelig på fest uten at man skal henge seg opp i hvordan den ene eller andre oppfører seg så lenge det ikke er snakk om skader på andre.

    9. Hei, nå skjønner jeg jo at man velger helt selv om man laster ned appen eller ikke, men jeg syntes det er rart at du promoterer og oppfordrer folk til å laste denne appen ned. Da med tanke på at leserne dine også kan være svært unge mennesker. Det er en helt spesiell utvikling samfunnet går igjennom, man delerer utrolig mye av privatlivet sitt gjennom sosiale medier (ikke bare bloggere). Voksne kan ha en litt bedre evne til å vurdere hva de selv syntes er greit og ikke, men du har et stort publikum som toppblogger! Personlig kan jeg ikke se at det er så veldig mye med denne appen som fører til noe positivt, men jeg ser fortere ulemper med den. Hva er det egentlig godt for at folk kan se hvor du er til enhver tid? Hva om man er i en ulykke og havner på sykehuset og vennene vet det før nærmeste familie.. Det hele gir meg frysninger, men kanskje jeg er en litt gammeldags 23åring.
      Til slutt vil jeg avslutte med å si at jeg heier deg fram i prøve prosessen og ønsker deg masse lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg