MIN ALLER FØRSTE SELFIE

Pappa sendte meg noen bilder her om dagen og gjett om jeg svatt. Kjenner dere meg igjen? Jeg skulle ønske at jeg kunne si at jeg er den skjønne lille jenta i fanget. Men det er lillesøsteren min, Ingerid da hun var ett år. Hun med den normale hudfargen.. Jeg er hun paradise-brune, som jeg liker å kalle det (ikke positivt). Hun som spiste selvbruningskrem til frokost og elsket hårskum. Jeg var også glad i lipgloss. Mye lipgloss. Dette er altså et throwback til meg som fjortiss som jeg kun tør å dra frem nå som jeg er voksen og godt gift.

Og her ser dere min aller første selfie i speilet.. Lite visste jeg at det var dette jeg skulle drive med og leve av i fremtiden. Jeg har lært mye siden den gang. Blant annet at blits og speil funker dårlig sammen, at det ikke er dumt å tørke av speilet en gang i blant og at det er gøy å by på seg selv. Selvironien har heldigvis også kommet med årene. Hehe!

Bare si ifra hvis dere har flere utfordringer til meg. Denne utfordringen kom nemlig fra en leser som spurte meg om jeg kunne vise noen bilder fra da jeg var fjortis. Kanskje jeg skal jeg begynne med månedens utfordring? Det hadde vært moro ooog litt skummelt, men mest moro!

20 kommentarer
    1. Gjerne månedens utfordring! Kommer ikke på noe på stående fot, men kjør på! Liker også de hyppige opdateringene dine for tiden, elsker å høre (lese) hva du har å si, tenker på og opplever!

    2. Jeg har sett endel bloggere som har sånn “bildene som ikke kom på bloggen” de synes jeg alltid er morsomme og søte, haha 🙂

    3. Og du sier du ikke har fillers i leppene? Ser jo veldig tydelig før/nå.
      Jeg er kosmetisk sykepleier og slikt ser vi uansett.
      Ikke noe galt i å ta det, men stå for det da.

    4. Hadde vært gøy med månedens utfordring☺️ Hva ned å dele noe du har skrevet i en gammel skoledagbok? (Hvis du hadde det da) Syns bloggen din er veldig kjekk å lese for tiden, varierte innlegg og lite reklameinnlegg☺️
      Ha en fortsatt god sommer! 🌞

    5. Haha, såå skjøønne både du og lille søsteren din <3 Du er litt over gjennomsnittet kry for søsteren din på bildet 😉 Du er vakker, både nå og som ungdom! 🙂

    6. Hei! Har du eller Ulrik tips til gave til en som snart er ferdig pilot? Skal kjøpe en litt fin gave til mannen som snart er ferdig utdannet, men litt usikker på hva – skulle gjerne hatt noe som kan brukes på jobben:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg