HÅPER DETTE ER LØSNINGEN

Denne dagen har vært skikkelig fin. Jeg har følt meg bra og gjort ting som får meg glad. For de av dere som følger meg på Snapchat (pilotfrue) og Instagram @pilotfrue har sikkert fått med seg at jeg har vært på kjoleprøving i Lillestrøm? Og at jeg hadde et skikkelig luksusproblem da jeg skulle velge mellom en kjole i blå og en kjole i gul? Jeg gleder meg til å vise dere hvilken kjole det ble og takker for alle gode innspill. Har jeg forresten fortalt dere at jeg skal i byllup i sommer? Fetteren min skal gifte seg med en nydelig brunette om bare to uker på Flekkerøy i Kristiansand. Det er altså bakgrunnen for anskaffelse av ny selskapskjole. Hehe! Jeg elsker bryllup, så dette blir stas!

Jeg har som dere vet startet med blodfortynnende i dag og håper virkelig at dette kan være løsningen for oss. Nå skal jeg ikke bare bli gravid, men forbli det og alt skal gå fint. Det fortjener vi. Klexane, heter forresten den nye spøryten jeg tar. Jeg har hørt at den gir endel bivirkninger, men det skal jeg takle. Nå er det bare to dager til innsett og to dager igjen til nedtellingen til en ny graviditetstest. Åh, så spennende dette blir! Jeg har aldri vært mer fornøyd med at juli måned snart er over. Fy søren, som jeg og vi har ventet på dette egginnsettet. Da vi ble “tvunget” til å ta en pause fra prøvingen før sommeren ble jeg så lei meg at jeg får tårer i øynene bare av å tenke tilbake. Finally!



 

21 kommentarer
    1. I uke 10 i svangerskapet mitt fikk jeg lungeemboli (blodpropp på lungene) ogmåtte derfor ta klexane frem til 6 uker etter fødsel. Jeg hadde stor dose, så jeg tok 80 Ml morgen og 100 ml kveld. Etter 516(!!) sprøyter var det godt å bli ferdig, men jeg hadde ingen bivirkninger av de, heller motsatt, jeg fikk hodepine og ble svimmel de gangene jeg glemte å ta de 🙂

    2. Jeg fikk en stor blodpropp 3 uker etter at jeg fødte mitt første barn, og måtte ta Klexane under hele neste svangerskap pluss seks uker etter fødsel og hadde heller ingen bivirkninger. Satte den i låret – det går også. Lykke til!!!

    3. Hei! -får jeg lov å spørre deg om to ting?
      har lenge spekulert på om det kanskje blir feil og spørre men.. here we go!
      – Hvor mye penger har dere brukt til sammen på hele prøveperioden med tanke på medisiner etc. ?
      – Jeg vet at du tjener godt på bloggen, men hadde dere fortsatt satt i gang denne prøveperioden og evt tatt opp lån eller lignende for å dekke utgiftene? Dersom du ikke hadde hatt bloggen?
      Håper du kan svare 🙂
      Mvh Benedicte

    4. Hei😊 Jeg lurer på hvorfor blodfortynnende hjelper til med å bli gravid?
      Altså hvorfor det er lettere å bli gravid med det?

    5. Må bare si at jeg synes du er så fantastisk. Du virker så snill, ærlig, real og omsorgsfull! Håper virkelig dette går rette veien for dere, det fortjener dere nå <3 Har nok nevnt det en gang før, men ett lite tips er å faktisk svare på kommentarerne du får, da vil du få mere tilbakemeldinger og svar på spørsmålene du spørr noen ganger 🙂

    6. Jeg hadde 3 mislykkede prøverørsforsøk bak meg før legene foreslo Klexane. Nå er jeg snart 12 uker på vei. Har ikke hatt noen bivirkninger med sprøytene. Krysser fingrene for deg! Lykke til 🙂

    7. Hei du 😊
      jeg var selv gått på klexane.. men jeg opplevde ingen biirkninger👍 tror nok dette er veldig individuelt!😊
      husk at du også kan sette de andre steder enn k magen 👍 lykke til videre i prosessen ❤

    8. Har dere tenkt på flere babynavn dersom dere f.eks. får to tvillinggutter eller -jenter?
      Får ulrik sponset flyturene sine med norwegian /slipper han og betale?

    9. Hei:)
      Jeg har som deg forsøkt å bli gravid i et år, og etter 2 kjemiske graviditeter er jeg endelig gravid igjen. Var på min første Ul for noen dager siden, å fikk se et lite hjerte banke:) det vil bli din tur snart også, krysser fingrene for at det blir full klaff denne gangen 🙂 lykke til❤️

    10. Hei!
      Vil bare si at jeg har STOR erfaring med Klexane-sprøyter. Gikk på det i alle tre
      svangerskapene (3x9mnd) og i 6 mnd etter hver fødsel.
      Bare ta kontakt om du lurer på noe.

    11. Gikk også på klexane under mitt svangerskap på grunn av Leiden mutasjon. Fikk ingen bivirkninger😊 lykke til!

    12. Hei. Til spalten:
      Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med tvillinger og klarer ikke helt å glede meg over dette da tankene om to både som gravid og etterpå stresser meg stort. Jeg hater at jeg har disse følelsene. Hva hadde du tenkt om du ble tvillingmamma?

    13. Hei! Håper alt går deres vei 🙂 jeg har fått med meg st dette barnet vil være utrolig ønsket og etterlengtet. Men hva hvis det viser seg at barnet blir annerledes, feks har downs syndrom? Vil det da være like ønsket?

    14. Sikkert noe dere heeelt sikkert har hørt om og prøvd, men jeg må bare si det likevel! Prøvd hormontilskuddet “Crinone”? 😛
      Jeg selv hadde to spontanaborter etter hverandre, begge i uke 5-6 og jeg mistenker det var pga mangel på hormoner de første ukene… så den tredje gangen fikk jeg resept på Crinone av fastlegen og nå har jeg en liten en på snart 2 år <3 Kanskje var det tilfeldig og det ville gått bra uten crinone også, men jeg tror helt ærlig crinone hjalp en del!
      Men som sagt: Sikkert noe dere allerede har prøvd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg