ENDELIG!

Endelig er Ulrik hjemme igjen! De siste dagene har jeg savnet han veldig, spesielt på grunn av formen min og smertene i magen. I morgen skal vi derfor dra sammen til ny kontroll, og da får vi også svaret på blodprøvene som jeg tok tidligere i dag. Jeg er glad for at jeg slipper å dra alene på ny ultralyd i tilfellet nyhetene er dårlige. Det verste med alle de dårlige nyhetene jeg har fått i denne prosessen er ikke å motta de selv, men å fortelle de videre til Ulrik. Da blir liksom alt så vondt og virkelig. I tillegg pleier Ulrik å være flinkere til å stille spørsmål og huske hva som blir gitt av informasjon i slike situasjoner enn meg. Jeg kobler fort ut, spesielt når det er negative beskjeder. Det er en egenskap som har gitt meg både fordeler og ulemper i forhold til det å takle forskjellige ting i livet..

Formen er forresten mye bedre i dag. Jeg sov skikkelig godt natt til i dag og har sovet store deler av dagen i dag også. Jeg kjenner meg fortsatt litt rar eller sår nederst i magen og føler meg utrolig sliten, men jeg tar det med ro og har det fint.

Vi skrives mer i morgen. Da vet jeg mer om alt som skjer videre <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg