JEG GJØR SÅ GODT JEG KAN

Nå har jeg gått på hormoner i 8 dager og er i full gang med nedtellingen til egginnsettet. Rett over helgen er det tid for ultralyd her i Oslo, noe som alltid er like spennende i denne prosessen. Jeg håper inderlig at kroppen min har respondert slik den skal på Progynova tablettene og at innsettet kan gjennomføres 31. juli som vi har planlagt med klinikken.

Tidligere i dag sendte jeg over et nytt samtykkeskjemaet for tining av befruktet egg til Spiren. Dette skjemaet må nemlig signeres av begge parter (Ulrik og meg) før det befruktede egget tilbakeføres. Et slik skjema bringer frem en del følelser hos meg, da alt blir så nært og virkelig igjen. Det er liksom mye mer enn bare to underskrifter og mer enn bare et skjema. Forhåpentigvis er det starten på et nytt liv og slutten på en lang og tøff periode for Ulrik og meg sammen.

Jeg er ikke helt i hundre om dagen, men jeg gjør så godt jeg kan og det holder lenge for meg. Det er mye som skjer akkurat nå og mye som skal skje etter sommeren, så jeg må bare fortsette med å lytte til kroppen og leve dagene mine akkurat slik jeg føler for fra dag til dag. Når det er sagt så er jeg veldig positiv til månedene fremover. Jeg har mye å glede meg til, litt å grue meg til og det er heldigvis en stor mulighet at høsten som kommer blir den beste høsten noensinne. Alternativt blir det den verste og kanskje mest hektiske jeg kan huske..  Jeg prøver i hvert fall å forberede meg fysisk   så   godt   jeg   kan   på alt som skal skje og alt som kan skje.


 

11 kommentarer
    1. Kjære Julianne! Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre og tær for at det blir innsett 31/7 og TO BLÅ midt i august!! Og at dere endelig skal få deres Lykke eller Severin!! Helt til slutt vil jeg være litt overfladisk og si at du kler din egen hårlengde så mye bedre; skjøtene er ofte synlige og din egen hårlengde syns ofte godt på bildene. Skjønner veldig godt om du ikke orker å bruke masse tid på håret nå som hormonene herjer i deg så vil anbefale det enkleste og beste; ditt eget hår 🙂 stor klem

    2. Håper virkelig dere lykkes denne gangen<3 Jeg og mannen min hadde vårt første prøverørsforsøk på Spiren i juni, og jeg er snart 6 uker på vei <3 Jeg er livredd for spontanabort, men vi må bare håpe og tro at det nå skal bli vår tur 🙂
      Hold motet oppe, det er fryktelig tungt under denne prøverørsperioden, det vet jeg alt om.

    3. Ønsker dere all mulig lykke og hell i dagene og ukene fremover 💓 Håper det ordner seg denne gangen, dere fortjener medgang nå!! Er selv 6 uker på vei, etter flere år med prøving! For en spennende tid! Krysser fingrene for oss og for dere 😘

    4. Ønsker dere masse lykke til ved neste innsett. Dere har alle odds mot dere! Dere fortjener det så mye😊 Til dere som kritiserer hår, negler og tenner har for lite å gjøre med deres tid, eller er kun ute etter å “hakke” på andre. Julianne, denne prosessen er tøff fysisk og psykisk. Det er kun du som vet hvordan du og kroppen takler det. Lytt til det, og bare nyt den energien du har de enkelte dagene😊

    5. Jeg tenker på deg og dere, og håper på alt godt for dere videre i prosessen 🙂
      Klemmer fra Mari Hansén

    6. Krysser fingrene for innsett 31. juli og en baby om noen måneder!
      Prøverørsprosessen deres er så spennende å følge med på, og jeg føler så med dere både når det går bra og når det ikke går bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg