HELT AMAZING!

To uker ferie er over og selv om disse to ukene har vært helt amazing er jeg faktisk glad for å være hjemme i huset vårt på Vinderen igjen. Det er alltid litt kjipt å pakke ut og reise hjem fra tur, men nå som jeg vet at det ikke er lenge til neste gang vi skal kose oss på sjøen så går det liksom helt greit. Dessuten skal det bli godt å få vasket klær og komme i orden med saker og ting. Det skal også bli godt å få brukt kroppen fysisk igjen. Du ser meg på Sats i morgen og i dagene fremover, for å si sånn. Jeg har nemlig kost meg i overkant mye denne ferien og det er helt greit, men nå er det på tide å ta i et tak.

Vi hadde et helt fantastisk vær på hjemreisen i dag. Det ble derfor en hyggelig lunsj på Villa Malla med et vennepar før vi skilte lag, for å gjøre avslutningen på ferien og overgangen til hverdagen så myk som mulig. Hehe! Nå er det jo fredag og helg i morgen allerede, men siden Ulrik og jeg har hatt søndagsfølelse i hele dag og morgendagen er full av hverdagslige planer, så blir det på en måte mandag for oss i morgen.

Nei, nå skal jeg hoppe i dusjen og nyte at jeg kan dusje så lenge jeg vil i varmt vann. Det må være det eneste jeg har savnet på båtferie, altså sløsing av varmtvann. Og forresten.. Vi kom som dere vet hjem til nyoppusset soverom i dag. FOR en følelse! Jeg har jo vært med på å velge ut farger og stoffer, men det var noe helt annet å se rommet ferdig og alt sammen i virkeligheten. Jeg er superfornøyd med det nye soverommet og gleder meg til å vise dere bilder. Det ble rett og slett HELT AMAZING ♥





 

9 kommentarer
    1. Uff, la dere virkelig til der. Godt det gikk bra med båten. Bølger og svell fra passerende skip har ødelagt flere båter der.

    2. Til: Pershing62
      På hvert bidige innlegg Julianne har kommet med på båtferien har du kommet med spydige og dømmende kommentarer! Har du ikke noe bedre å finne på?? Lå nå folk få være hvor de vil på sjøen og teste ut tingene selv. Det er lov å komme med forslag og tips, men alle kommentarene jeg har sett fra deg har kun vært spydige.. og dem har det vært mange av!!!
      Hilsen ei som aldri kommenterer, men har fått nok av deg

    3. Åh, nydelige Villa Malla! Jeg var der med pappa og kjæresten hans for noen år siden. For en perle av et sted med nydelig mat og flotte omgivelser 🙂
      Klem

    4. Ja, tolk det som du vil, Cathrine.
      Ulric og Julianne tåler nok å få noen tips i tillegg til de erfaringer de gjør selv. De har ennå meget å oppleve og lære.

    5. Hvorfor må du ALLTID påpeke at dere bor på Vinderen? Tror de aller fleste har fått med seg det nå:) PS: ja jeg er suuuuuupermisunnelig på at dere bor i et rekkehus der) <3

    6. hei. Nå har jeg fulgt din blogg en stund, og må innrømme at jeg liker mye av det du skriver. selfølgelig ikke alt, men mye av det.
      Ett litt merkelig spørsmål, Er det Ulrik som er med i herresminke videoen til VG?
      De ligner veldig på hverandre så om det ikke er han så må det være broren:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg