EN HILSEN FRA HALDEN I STRØMSTAD

Takk for oss, Halden. For en rolig og fin havn du var å ligge i. Vi kommer nok tilbake igjen for å hilse på, men det får bli i en helg hvor du har litt flere mennesker på besøk enn tidlig i uken, fordi Ulrik og jeg liker litt liv rundt oss. Jeg skjønte fort at vi var en dag for tidlig ute i byen da Isac Elliot tuslet forbi båten vår i går kveld.. #allsangpågrensen

Jaja, nå er vi allerede i Strømstad. Båtturen fra Halden og hit var helt herlig. Solen skinner og planen er å finne et hyggelig spisested som vi kan ha med hundene. Etter det blir det nok litt shopping og is. Jeg MÅ spise is i Strømstad. Det er skikkelig barndomsminne for meg. Håper jeg finner Pigelin <3

Jeg har forresten helt glemt å fortelle dere at navnet vi har valgt for båten vår er "Askepott". Et navn og en historie som betyr mye for både Ulrik og meg fordi vi har så mange gode minner sammen fra vår bryllupshelg med temaet "Tre nøtter til Askepott". Det er mange av dere som har gjettet dette navnet allerede, noe jeg synes er veldig hyggelig. Det betyr jo at dere følger med i livet mitt og ikke minst at dere begynner å kjenne meg godt. Hehe!

Gøy om du også vil følge meg på instastory @pilotfrue og Snapchat resten av ferien (pilotfrue). Det er mye som legges ut der som ikke legges ut her på bloggen.

Blusen jeg har på meg i dag er forresten fra Miss Selfridgs, skjørtet er fra Nelly og hatten fra Hattebutikken Holm.

Vi snakkes!

16 kommentarer
    1. Synes bloggen har tapt seg en god del. Når du blogger annenhver dag, så synes jeg Personelig at det er i det miste laget..

    2. Du som klager på færre innlegg: Det er sommer og feriemodus for de aller fleste av oss. Er vel helt normalt å ta det litt med ro?? Jeg skjønner ikke helt den greia ned at bloggere må forsvare seg nesten om de tar litt ferie? Nyt ferien deres ombord, setter pris på de innleggene som kommer, samme hvilket tempo de er i, he he.

    3. Hei. Vi har nettopp fått påvist at mannen min ikke produserer sædceller og at det ikke er noe vi kan gjøre med dette. Ønsker ikke snakke med mine nærmeste om dette men spør deg siden du kanskje har en del erfaring og gjort deg opp noen meninger, til tross for at dere ikke sliter med samme ‘diagnose’. Hadde sæddonor vært aktuelt for deg? Jeg er skikkelig i tvil, mange etiske spørsmål. Men tror jeg heller mot sæddonasjon, men det er vanskelig..

    4. Så koselig å lese bloggen . Ferie er avslapning , og ikke stresse. Så blogg når det passer deg / dere . Og nyt dagene .

    5. ser ut som ramp og stella er blitt veldig gode venner og kommer godt overens. tror de koser seg på båttur

    6. Satt på brygga når dere la til i Halden, utrolig fin båt, og alle så virkelig glade og fornøyde ut. Anbefaler at dere kommer under mat og havne festivalen til neste år, ikke helt sikker på når den blir, men tipper slutten av juni. Den pleier å være samtidig som Tons of Rock festivalen på festningen, så da er det mye liv i byen.

    7. Syntes det var deg vi så, ja 🙂 Dattera mi vinka til hundene dine fra vinduet på Strömstad mat 🙂 Kos dere videre på ferie.

    8. Jeg har så på følelsen at du egentlig er gravid men at du denne gangen venter tre mnd med å fortelle det! Vet ikke hvorfor jeg er så sikker på det, men har så sykt trua på at du er det fordi du fortjener det! Du drikker heller aldri alkohol virker det som ut i fra bloggen så kanskje jeg har rett???;)<3<3

    9. Hei!
      Tips: sjekk ut Arendal gjestehavn! Oppvarmet basseng flytende i havna og en veldig flott tapasrestaurant:)

    10. Skal du ikke få ny header snart? Syns den virker så uklar og med dårlig kvalitet. Du er utrolig fin på headeren, men kvaliteten ødelegger litt.. 🙂

    11. Synd at jeg ikke var i byen når dere var her, så på snap at dere var her 🙂 Skjer ikke så mye her i Halden midt i uka, skjer vel ikke så mye her utenom den ene helga i året med Tons og rock og Mat og Havnefestivalen(?) 😉
      Men Halden er jo en flott by allikevel 😀
      Klem fra Halden

    12. Si meg tror du du er veldig pen eller ?? det virker som du tar deg selv veldig høytydelig….det ser ut som du har gummitryne ….så jekk deg ned noen hakk

    13. Haha! Må le av deg, tone! For en syk og idiotisk kommentar å legge igjen til et fremmed menneske, hva feiler det deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg