NEW IN: HENRY LONDON

Annonse

Alle som kjenner Ulrik og meg gjennom bloggen og i virkeligheten vet at vi er veldig glad i fine klokker. Vi synes begge det er utrolig gøy å variere i både stiler og farger, noe jeg tror de fleste har lagt til merke. Det er derfor stas å starte ferien med noen nye favoritter i hver vår samling fra Henry London


Altså, hvor MEG er ikke denne hvite klokken? Modellen heter “Pimlico” og passer perfekt til alle mine herlige sommerklær. Jeg bare elsker gulldetaljene og gleder meg skikkelig til å bruke den masse resten av sommeren. Selv om klokken passer til det meste, så finnes det ikke mye som er freshere enn hvite plagg og hvitt tilbehør på en sommerbrun hud. Er dere ikke enige? Kombinasjonen av hvitt og gull er også fantastisk fin i mine øyne. Nå skal jeg bare jobbe litt mer med denne brunfargen, så blir dette riktig bra. Hehe!

Ulrik kler seriøst alt. Men looken han fikk med dette antrekket er noe av det bedre jeg har sett han i. Jeg kjente at jeg ble litt nyforelsket når jeg tok disse flotte bildene av han her om dagen. For en mann, for en stil og FOR en klokke! Jeg skjønner hvorfor han valgte Chiswick-modellen. Den er jo bare helt rå og ikke minst kledelig til Ulrik og hans attitude.


Ettersom at jeg varierer tilbehøret mitt enda oftere enn mannen så har jeg ikke bare plukket en, men to herlige klokker fra www.henry-london.com. Her er min andre favoritt som jeg også digger. En klokke i gull med en helt unik vinrød skive. Jeg føler at denne klokken er litt mer “pyntet” enn den hvite klokken, noe som er grunnen til at jeg tok den på meg akkurat i dag. Det er jo tross alt fredag og om få timer er festen i gang med familien i Fredrikstad.

Du finner også et godt utvalg av Henry London-klokker på klokker.no her!

Følg meg på Instagram @pilotfrue

–>  Der kan DU vinne en klokke fra Henry London i ukens GIVEAWAY!

15 kommentarer
    1. Konstruktiv kritikk; Kan du være så søt å oppgi hvor du har kjøpt antrekkene i hvert anlegg? På den måten blir det mer fokus på hva du faktisk skal selge i annonsene 🙂 Jeg har nevnt det tidligere, men da skrev du at du faktisk pleier å gjøre det.
      Mvh
      Mari H

    2. Er det forresten toll på klokkene? Det var det på de fra Daniel Wellington, og siden det ikke ble oppgitt angret jeg på hele kjøpet.. De kan jo også kjøpes i en butikk på Karl Johan.

    3. Så fine bilder og klokker . Synes du skriver veldig bra. Har ikke lest bloggen din så lenge. Ønsker deg en kjempefin ferie.

    4. Hva tenker du om at anne brith nærmest stjeler innlegget er ditt? Det du skrev om at u er borte skriver hun om at barna er borte. Alt hun nyter vet det er det samme som du nyter, som feks åpen dodør.

    5. Mari: Det er ikke toll på klokkene da de sendes fra Norge. Dette er noe du Julianne burde være flinkere å opplyse om, for som Mari sier så er det toll på klokkene fra DW, så de 15 % man får i avslag gjennom å bruke din rabattkode må man uansett betale i toll og tollgebyr. Da er det faktisk lik pris som å kjøpe klokken over butikk i Norge.

    6. Guro; Tusen takk for fin opplysning :-)) Selv er jeg glad i klassiske klokker og har hatt en tendens til å gå i tollfella 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg