NAVNET PÅ BÅTEN

For en helg! Vi kom akkurat inn døren her hjemme etter to overnattinger i båten og masse hygge med venner. Dagen i dag startet med en herlig båttur i Oslofjorden mens vi spiste frokost, før vi tok fatt i fillene og vasket over hele båten. Neste gang vi skal ombord er fredag til uken. Da går Ulrik ut i ferie og vi skal som sagt “bo” i båten i hele to uker. Derfor var det fint å få båten skinnende ren. Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å pakke tingene mine og få den gode feriefølelsen. Det blir spennende å se hvor vi ender opp, men vi starter i hvert fall i Fredrikstad, Stømstad og Halden, så får vi se hvor værmeldingene fører oss etter det..

Uken som kommer skal båten vår leveres på Bavaria for blant annet å sette på navnet vi har valgt for den. Det blir gøy å dele det med dere. Jeg velger likevel å vente med å si navnet til det er festet på, slik at jeg kan vise dere hvor vi har valgt å ha det samtidig. Er det noen som vil gjette? Jeg kan gi dere tre hint. Navnet er norskt, det er et jentenavn og navnet betyr veldig mye for Ulrik og meg i form av minner.

Ukens spørsmål kommer forresten ut i morgen. Jeg har nok av spørsmål fra denne uken å velge i, så dette blir gøy. Nå er det kveldsmat her før vi hopper i seng med en episode til av Orange Is the New Black. Vi pleier ikke å spise kveldsmat egentlig, men etter mange timer med vasking og skrubbing så er vi skikkelig sultne begge to. Hehe! Man skal ikke udervurdere treningen man får av rengjøring altså. Herlighet, så sliten jeg er. Og herlighet, så fin båten ble!



 

29 kommentarer

Siste innlegg