DAY PARTY

Hei, dere. Vi har flyttet ut i båten i helgen. Jeg tok meg en fridag fra bloggen i går. Det ble rett og slett litt mye. Jeg tror det er 100 kommentarer jeg ikke har fått godkjent ennå en gang.. Det var ikke meningen å skape så mye oppstyr. Noen tror sikkert det, men det får bare være. Når det er sagt så kan jeg si at jeg har fått litt å tenke på fra torsdagens innlegg. Jeg føler nå at jeg har tre valg. Jeg kan gjøre forandringen og holde munn. Jeg kan gjøre forandringen og fortelle åpent om den, eller så kan jeg la være å gjøre det jeg har lyst til for å være et bedre forbilde..

Men NÅ er det fest. Vi har stelt i stand skikkelig day party på båten her i dag og lagt til foran Bar Tjuvholmen som også har skikkelig day party denne lørdagen. Det har allerede vært flere søte lesere innom og sagt hei, noe jeg synes er utrolig hyggelig. Solen skinner og alt er bra. God helg, folkens! Vi snappes –> pilotfrue

P.s. Jeg har på meg bikini under kjolen i dag. Det er ikke undertøyet mitt som vises.

39 kommentarer
    1. Du kan være et forbilde og få bedre selvtillit istedenfor. Bare noe stort tull det du fronter nå i den sammenheng. Det er så typisk usikre damer! Og det sprer seg. Du sank enormt mange hakk denne gang, sånn at du vet!

    2. Spørsmålet er vel heller, er det virkelig NØDVENDIG?
      Såklart er det jo opp til hver enkelt. Men Vi ALLE har én eller flere komplekser ved vårt eget utseende 🙂 Hva med å jobbe psykisk for å bli glad i ditt eget utseende? Da slipper du å bruke penger på å legge deg under kniven. Og ærlig talt, EMBRACE yourself! Du er flott og vær takknemlig for det du har 🙂

    3. Jeg stemmer for å være et bedre forbilde 😊 Hva om det var din datter?
      Men samtidig er det litt vanskelig, når vi ikke vet hva det gjelder.
      Kos dere i sola!

    4. Jeg håper du velger det siste alternativet og med det påvirker maaaange andre damer til å være fornøyd med den kroppen man har. Det er helt sykt at folk fikser på kroppen sin for å se penere ut. Det er en skam at vi ikke skal være takknemlig for den vi er skapt. Jeg blir bare trist. Og jeg sier bare, allerede nå kan du være et forbilde for ditt framtidige barn med å vise at du kan gå gjennom livet med akkurat den kroppen du har. Uansett hvordan man ser ut blir man ikke oppriktig fornøyd med kroppen før man selv føler seg fornøyd slik man er, altså før man begynner å reparere på ting. Kan bare si som en tilleggskommentar at du er strålende vakker utseendemessig. Aner ikke hva du har å fikse på. Men tviler ikke på at det er noe, siden du sier du har et kompleks. Prøv å lev med det komplekset, og jeg skal si deg du blir mye mer lykkelig enn om du fikser på det. For når vi fikser på kroppen vår sier vi samtidig til oss selv at vi ikke er heeelt fornøyd. OG DET ER VI JO. Det burde vi i hvertfall være. Takk heller din skaper for at han har skapt deg til et unikt menneske. Ingen ser ut som deg. Er ikke det en fantastisk tanke? Verden er helt rar. Vær så snill og vær med på å snu denne trenden.

    5. Skjønner ikke hvorfor dere gidder å lese. Hun trekker ut tiden,vil skape diskusjon og med det,dere betaler lønnen hennes. Flere klikk på oppdateringer og mer penger for henne. Er bare dagbok fordekt som reklame.

    6. Gjør forandringen og la være å gjøre noe oppstyr rundt det. Åpenhet er bra, men kun rundt temaer som er viktig å være åpen om. Og ærlig talt, det er vel ikke så mange som bryr seg om du opererer nesen, eller haken eller hva det måtte være?

    7. Virker som personer som deler ting offentlig om operasjoner eller andre forandringer ofte må stå i ganske hardt vær om de velger å fortelle om endringer på kroppen sin.. Hvis man ser på hun fra Paradise Hotel som gikk offentlig ut og fortalte at hun skulle operere rumpa- fikk jo en storm uten like. Så opererte en annen toppblogger rumpa litt senere, men har ikke “innrømt” det, men hun har jo ikke fått noe pes. Selv om begge har gjort det samme. Så, jeg tror du må ta et valg om en sånn storm er noe du gidder å stå i. Men det er klart at det genererer jo kroner i kassa også. :p God helg<3

    8. Du ser helt fantastisk ut! Hvor har du kjøpt kjolen?:) Håper dere koser dere etter alle kunstens regler i sommer, det er velfortjent:)

    9. Nå sier jeg HADET fra meg.Gidder ikke lese denne bloggen mer.Alltid skriver hun om SKAL/SKAL IKKE FORTELLE.Det neste i bloggen blir en føljetong i 3 episoder om Skal/Skal ikke pusse tennene hver kveld.

    10. Det er ditt liv og dine valg. Forstår at du vil være et godt forbilde, men hey fakta er den at vi lever i 2017 og hvis noen vil forandre på noe så gjør de det fordi mulighetene er tilgjengelig. Synes ikke at du skal høre på alle de som kommenterer, vet du hvorfor?
      For ingen av de som sitter å kommenterer bestemmer over livet ditt eller tar del i det bortsett fra å lese bloggen din. Gjør som
      du selv vil og føler for til syvende og sist så handler det ikke om hva vi lesere synes om deg, men hva du selv synes og føler. Det er ingen som kan blande seg inn i livet til noen å si gjør ditten og datten, det er ikke en menneskerett å blande seg inn i andres valg og det er bare så sinnsykt respektløst.
      Jeg blir bekymret på vegne av alle de som tror at de kan bestemme over livet til andre.. WOW.. Det viser bare hvor lite mennesker har utviklet seg i forhold til at vi faktisk lever i 2017..
      Alt du gjør er dine avgjørelser mellom
      deg og mannen din. Støtter han deg, ser jeg ikke problemet. Vi lesere er ukjente og har ingen rett til å si at du må gjøre det ene eller det andre:)

    11. Hei
      Legger merke til at dere benytter flagget til Konglig Norsk Seilforening. Hvorfor det? Såvidt meg bekjent er ikke Bavarian deres en seilbåt?
      Hilsen familie på Vinderen

    12. Hva hadde du sagt om dette gjaldt Lykke? Hadde du støttet henne uansett eller hadde du forsøk snakke henne fra det?

    13. Det ser ganske Harry ut og sitte i en båt utenfor tjuvholmen. Hva slags båtliv er det liksom. Showoff, Harry hele gjengen.

    14. Jeg synes du skal gjøre det du føler er best for deg,
      og ikke tenke på om andre mener du ikke er et forbilde
      om du gjør endringen. Om du skal være åpen og fortelle om
      det eller ikke er opp til deg, men jeg må innrømme at med
      min nysgjerrighet vil jeg at du skal fortelle om endringen:)
      Kos dere på båten! Ser herlig ut:D

    15. Hei Julianne. Synes ikke du skal endre på noe. Du er ei fantastisk nydelig jente.
      Du skal være stolt av deg selv. Ulrik elsker deg vel akkurat slik som du er? Vær glad i deg selv slik du er. Du er/blir ett bedre forbilde uten slike opperasjoner etc.
      Se deg i speilet og si til deg selv: Jeg er fantastisk og jeg er stolt av meg selv, slik jeg er ❤️❤️❤️

    16. Hvorfor leier dere ikke bare et rom på The Thief siden dere bare ligger ved kai? Trenger ikke båt for å sove på Tjuvholmen 🙂
      Vitsen med båt er vel å kjøre å utforske steder, vi ligger ikke ved kai på Tjuvhomen når vi er i båten,da drar vi på deilige turer. Virker litt at dere er i behov av å bli sett?

    17. Lurte også litt på hvorfor dere har kjøpt båt, dere ligger jo kun ved Tjuvholmen/aker brygge. Hva med å utforske steder, strender og øyer som dere ikke har sett før? Være helt alene i naturen? Dra ut på fisketur?

    18. Det der er ikke båtliv. Det er utstilling.
      Kom dere ut på skjæra. Kast en dregg. Slå ned noen kiler i bergsprekkene. Kast klærne og nyt livet.

    19. Du kan ikke påstå at du ikke var klar over at det innlegget ville skape storm. Det er jo nettopp derfor bloggere velger å skrive slike innlegg, og spesielt når de holder tilbake informasjon. Da vet en blogger at det skaper spekulasjoner, en hel del stygge kommentarer og meninger. Selv er det å lese blogger en liten avkobling på kvelden, og derfor plager det meg ikke at du bare deler halve sannheten om gangen. Men at du ikke hadde håpet på storm, det kan umulig være sant.

    20. Hei! Lurte på om du kan skrive litt (gjerne et innlegg eller i ukesspalten din) om hvordan forskjellen er med å ha 1 vs 2 hunder. Veldig spennende tema synes jeg, og veldig aktuelt for andre hundekjære <3

    21. Hallo….? Dere må ta med dere båten og komme dere vekk fra Tjuvholmen. Dere blir dirkete og åpenlyst latterliggjort… Så utrolig harry.

    22. Ha ha så enig med de ovenfor. Dette er ikke båtliv. Har ikke noe med å være på sjøen å gjøre men en utstilling av seg selv.

    23. Ikke bry deg om de som klager på at dere koser dere på Tjuvholmen. Det er et supert sted å ligge med båt, bra solforhold, tilgang til mat, god stemning og lett for venner å komme ombord. Det er ikke alltid man vil på en lengre tur, skjønner ikke at folk gidder å latterliggjøre det, de driter seg ut.
      Et lite tips angående båtturen deres, dra til Koster, der er det kjempefint <3

    24. Noen klager på alkohol og båt (som jeg er enig i, dersom båten kjøres), andre klager på at dere ikke tar båten ut fra brygga.
      Folk…

    25. Den siste hver så snill. Jeg er så lei. Operasjoner og alt.
      Tenk på de kommende små. Vil du ikke at de skal ligne på dere?
      Ikke minst, hva skal du si til de når de blir gamle nok? Nei mamma følte seg ikke bra nok?! Det blir feil. alle har sin skjønnhet, SIN skjønnhet. Jeg ser ikke ut som deg, og omvendt. Men begge er fine på sin måte.
      bare nei. Hver så snill. Alle som gjør inngrep kommer ut seinere og angrer. Sophie elise hata nesa si, men nå har hu innsett at det var hennes. Nå har hun en nese som er fikset på. Nå angrer hu og anbefaler ikke folk å gjøre det.
      Våre komplekser gjør oss til oss. Bare nei. Og Ulrik burde ikke støtte dette. Man skal ikke støtte inngrep. Ikke om det ikke er helsegivende.
      Faen. Jeg synes så synd på barn som vokser opp i ett samfunn, hvor det er greit å kvitte seg med det man ikke liker. Om femti år finnes det flere som har utført kosmestiske enn de som lot være.

    26. Å fyy søren det ser så digg ut!! Jeg er skikkelig misunnelig!
      Ellers må jeg si at det er en del idioter i dette kommentarfeltet! Helt tragikomisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg