SOMMERSVEISEN

Reklame

Hei, folkens! Nå sitter jeg og skriver til dere fra båten. Ulrik har nemlig fri i noen dager og siden været er mer enn godt nok for båt med tak, skal vi sove over i den nye båten vår frem til torsdag. Vi har også fått besøk av snilleste svigerfar som kom fra Måløy i stad for å hjelpe oss (les: hjelpe Ulrik) med å spleise fortøyning. De holder faktisk på med det as we speak.

Tidligere i dag var jeg hos frisøren for å sette på nytt hår. Eller skal jeg kanskje si i hele dag? Det er som mange vet en lang prosess å skifte extension. Jeg hadde time hos frisøren min klokken 12:30 og var først ferdig rundt 18. Hehe! Ramp har vært med meg hele dagen, siden det ble for mange timer å være hjemme alene og fordi Ulrik hadde masse han skulle styre med. Det gikk utrolig fint å ha med Ramp. Jeg var til og med ute og luftet han med folie i håret MIDT i Hegdehaugsveien. Da kan dere tro at mange tittet rart på meg, men det brydde jeg meg ikke om. Jeg tar ikke meg selv så høytidelig akkurat. Det håper jeg dere vet? Dessuten gjør jeg selvfølgelig alt for minsten!

Tilbake til sommersveisen.. Flinkeste Maria Dimitrov har gjort det igjen. Det har faktisk aldri skjedd at jeg ikke har vært fornøyd etter et besøk hos henne, heller ikke middels fornøyd. Jeg er alltid og da mener jeg ALLTID fornøyd med den jobben Maria gjør. Hun er bare helt fantastisk dyktig. Denne gangen har jeg som dere kanskje ser blitt mye kaldere i hårfargen, noe jeg er ekstremt fornøyd med og fått lengre lokker for sommeren. Behandlingen er sponset av Head Frisør i Hegdehaugsveien og håret mitt er sponset av Luxushair.

Nå er det middag her. Planen var reker og vin, men det får vi ta i morgen når butikkene åpner igjen. Som den husmoren jeg er så ble det favorittretten “Biff garlic pepper”… fra Pizza & Kina Expressen. Hehe! De stusset på adressen jeg ga de til båthavna, men maten er visstnok på vei. Vi blogges mer fra sjøen.



Bluse: Coast (fikk den i gave av mamma)/ Skjørt: Nelly (gammelt)/ Veske: Chanel/ Sko: Blizz/ Skjerf på hode: Høyer Fredrikstad

16 kommentarer
    1. Spørsmål til spalten din, Det er mulig det er et for privat spørsmål men du pleier jo være en åpen person rundt det meste så jeg forsøker i alle fall! Hva tenker du om det å ha sex når du menstruerer? Er det helt uaktuelt eller helt innenfor? Jeg vil gjerne være aktiv på den fronten også når det er den uken i måneden, men mannen er ikke for det, hehe. Jeg tenker at så lenge man dekker til med noe under så er det da vel ok og bare å hoppe i dusjen etterpå? Du må bare forkorte eller omformulere spørsmålet altså! 🙂

    2. Anonym: æsj, jeg skjønner godt at mannen din ikke vil! Hvordan skal han bli tent av å kjøre på når det skvulper i blod? Nei, det er for veldig spesielt interesserte. Grøss….

    3. Til anonym, 23 18
      Hvorfor er du interessert i Juliannes syn på dette. Selv synes jeg det er av privat karakter.
      Til Julianne; du stråler! Skal si du er heldig med Maria. Vurderer å bestille en time selv.
      Klemmer fra Mari

    4. Til Line… Helt enig….
      Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Fyttigrisen hvor ekkelt… Nei la nå stakkars mannen få slippe noe så ekligt…. Hadde jeg vært hennes mann hadde jeg pakka kofferten og funnet meg en bedre dame..
      Usjameg….

    5. Bare et lite spørsmål; kunne du laget en boat-tour video? Hvor du viser oss hele båten? Den ser så utrolig fin ut, jeg unner dere virkelig den! Dere kommer nok til å få mange fine turer i den. God sommer 🙂

    6. Men herregud? Sex med mensen er vel noe privat å spørre om, ja – men det betyr ikke at det ikke er helt vanlig å kunne ha det? Har hatt det selv, selvfølgelig i perioder med lite blod, det er en kroppsvæske og ikke noe verre enn å ligge på et håndkle eller hoppe i dusjen under/etter akten. Forutsetningen er jo så klart at partneren skal være klar over det og ha lyst selv, så hvis mannen din sier nei er det kanskje ikke så mye man får gjort

    7. Kjæresten min bryr seg ikke om jeg har mensen, han sier bare “dusjer jo etter samleie uansett”. Men jeg nekter å ha sex når jeg har mensen så 😛

    8. Kanskje litt vel å generalisere? Jeg er ikke troende og anser det ikke som urent. Det er en helt naturlig prosess som skjer i kroppen og ikke noe som bør klassifiserer som urent. Uansett kan du ikke gå rundt å si hva andre også mener, noe du ikke kan vite noe om.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg