BACK ON TRACK

Jeg føler meg som en jojo-trener. Er det noe som heter det? Det kalles jo “jojo-slanking” om de som begynner på nye slankekurer hele tiden etter hver gang de har sprukket, så jeg velger å bruke begrepet i treningssammenheng også. Det beskriver på en måte treningsrutinene mine de siste månedene. Av og på hele tiden, altså ikke noe å skryte av. Jaja, jeg trener i hvert fall. Det skal jeg ha. Og hver gang jeg har trent så føler jeg meg back on track. Hehe! En skikkelig god følelse som jeg er sikker på at jojo-slankerne får i starten også.

Det ble intervaller på tredemøllen etterfulgt av litt styrketrening på armer og mage. Jeg tipper at jeg blir støl i morgen, selv om ikke økten i seg selv var så mye å skryte av. Jeg er bare happy for å være i gang igjen og ikke minst glad for at treningsmotivajonen er tilbake. Etter økten belønnet jeg meg selv med en supergod smoothiebowl, som jeg pleier å kjøpe her på Vinderen (når jeg ikke lager det selv). Breakfast booster, heter den og fåes kjøpt på The Smoothie Factory. Miksen smaker forresten mye bedre enn den ser ut. Hehe! Jeg digger blant annet de oppkuttede dadlene som er i den. Nam!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til å møte litt familie i Bogstadveien. Vi snakkes mer senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg