EN KUL MÅTE Å TJENE PENGER PÅ

Annonse

Vil du tjene noen ekstra kroner i sommer på en lettvinn og morsom måte? Da bør du registrere deg på Meningstorget.no, slik som jeg har gjort. Her blir du nemlig belønnet av brands som ønsker tilbakemeldinger på nye produkter og tjenester. Det eneste du trenger å gjøre er å si din mening gjennom å delta i  spørreundersøkelser.


 
Når du registrerer deg setter meningstorget deg i kontakt med bedrifter og organisasjoner som ønsker å høre fra deg. Hver gang du gjennomfører en spørreundersøkelse så tjener du poeng. Poengene er verdt penger og disse pengene er det du som velger hvordan du vil bruke. Uansett om du velger å ta ut kontanter via PayPal eller om du velger å motta gavekort fra kjente nettbutikker som blant annet iTunes, Zalando, CDON.com, Dressmann, Peppes Pizza og mange flere. Du kan begynne å løse inn poengene dine så snart du har tjent inn over 30 kroner. Du kan også velge å donere bort pengene du tjener på å delta i spørreundersøkelsene til gode formål. En behagelig måte å hjelpe andre på som gir deg verdens beste følelse
 
I tillegg til dine opptjente poeng har Meningstorget.no en premietrekning hvert kvartal. Her kan du vinne 35 000 kroner! Det eneste du trenger å gjøre for å bli med i denne trekningen er å delta i spørreundersøkelser. Jo flere du fyller ut, desto større er vinnersjansene dine og desto mer poeng tjener du = større feriebudsjett, om du vil. Vinn-vinn!
 
Det finnes også flere fordeler enn disse poengene, gavekortene og pengene. Ved å registrere deg på Meningstorget blir stemmen din hørt. Du får muligheten til å teste produkter før de er tilgjengelige på markedet og ikke minst påvirke selve produktutviklingen. Er det bare meg eller er dette ganske kult?
 
Det er forresten helt GRATIS å registrere seg, så hva venter du på? Register deg HER nå og nyt sommeren med noen ekstra kroner i lommeboka du også! Jeg registrerte meg for snart ett år siden og har dratt inn en hyggelig sum med ekstra penger de månedene jeg har vært aktiv og deltatt i flere spørreundersøkelser. Disse hundrelappene har gått rett inn på sparekontoen min som en liten buffer til uventede regninger og dårligere dager. Som blogger er jeg nemlig nødt til å legge penger til side da jeg aldri kan vite hva neste måned bringer.
 
Undersøkelsene kan gjøres når som helst og hvor som helst: Jeg anbefaler å sette av litt tid mens du slapper av i sofaen før leggetid, bruke noen minutter fornuftig fra solsengen, utnytte all den kjedelige ventingen på flyplasser, prioritere tiden du har til rådighet til og fra Gardermoen og når som helst ellers du måtte ha litt ekstra tid til overs i sommer. Det er absolutt verdt det. For hvem sier vel nei til noen flere hundrelapper i måneden? Ikke jeg i hvert fall.
 
 
P.s. Du må være over 18 år for å tjene penger, poeng og gavekort på Meningstorget.no
 
Jeg ønsker dere en like lønnsom og behagelig sommer som min. Det er derfor jeg tipser dere om denne geniale muligheten..  Lykke til!
 
 
17 kommentarer
    1. Håper ferien deres har vært fin 😊 Hva er grunnen til at du helt har sluttet å svare på kommentarer ? Er det ikke bedre å stenge kommentarfeltet da? For det virker desverre ikke som om du ønsker noen kommunikasjon med dine lesere.

    2. Ho svarer jo på spørsmål samlet… Og det er vel og andre ting å sysle om dagene, når det svares på snap, Facebook , og instagram 😂😂 i tillegg til mailen….

    3. Du har sluttet og blogge så ofte og jevnlig? Jeg liker bloggen bedre enn snapchaten din, så ønsker meg mer bilder her 🙂

    4. 16:46, 22:18: Må dere slappe av, hun har vært på ferie! 🙂
      Skjønner godt hun ikke prioriterer blogg som nr.1 da. Når vi reiser på ferie så er jobben igjen hjeme, så hvorfor må hun jobbe når hun er på ferie? 🙂
      Håper dere har hatt noen fine dager <3

    5. Hvordan går det med nyttårsforsettet om å blogge minumun 7 innlegg i uken (som minstekrav)? Spent på alle de andre forsettene du satt også, fint og flott, men blir som regel ikke fulgt opp.. Skjerpings.

    6. Helt enig med Julie over. Slapp av, folkens! Gad, må være slitsomt å være sånne som hele tiden skal “ta folk” på ting. Pleier det å henge folk over dere på ferie som spør om alt mulig jobbrelatert til enhver tid? Neppe… Og, er det greit for sjefen DERES at dere kommenterer blogger i arbeidstida? 😂🙈 For the record så har jeg selv fri i dag…😉

    7. Er det ingen skatteplikter til pengene du kan tjene på meningstorget? Eller at en må skatte for produktene som en mottar og skal si sin mening om? Du nevner ikke noe om det 🙂 Bare grit å vite før jeg eventuelt melder meg inn 🙂

    8. Dette er sikkert drit dumt spørsmål: men hvordan er det med skatt, siden man skal skatte på det man tjener?

    9. Hei!
      For en tid tilbake hadde du annonse om Lash Eye
      Serum,som jeg var dum nok å kjøpe. Nå får jeg tilsendt nye hele tiden, jeg har ALDRI forpliktet meg til å kjøpe noe mer en den introduksjon pakken jeg fikk. De trekker direkte fra min konto og jeg får ikke stoppet det.
      Jeg ber nå om at du som ansvarlig for annonsen og tilbudet gir meg oppskriften på hvordan jeg får stoppet dette. Jeg får ikke kontaktet de, ei heller vet jeg hvor det kommer fra, da all forpakning er så dårlig merket at det er umulig å spore de. Det kommer i rekommandert sending og når en ikke henter de ut trekker de likevel direkte fra kontoen min.
      Jeg har nå kontakter politiet og kommer til å anmelde dette dom svindel om du ikke setter meg i kontakt med rette instans slik at får stoppet dette. Forbrukerombudet er også kontaktet, dette er ikke gjort for å sverte deg men for at du som en profesjonell aktør og selger av slike annonser skal ta ansvar.
      Ber om at du svarer meg i løpet av en uke, kun på denne måten kan du rydde opp i dine egne annonser og “arbeidstagere”, for jeg regner med at du tjener noen kroner på å annonsere for de. Så mitt ønske er at du tar ansvar og rydder opp!
      Mvh Gry Elin Vassbotn

    10. Hei Gry.
      Neste gang bør du lese vilkårene før du bestiller slike produkter. Det er veldig vanlig at man forplikter seg til et abonnement. Til Julianne ønsker jeg å si at du bør opplyse tydeligere om dette når du reklamerer for slike produkter, slik at leserne slipper denne problemstillingen.. selv sa jeg opp abonnementet med en gang, og har ikke mottatt noe annet enn prøvepakken.
      Gry: send en mail der du informerer om at du ønsker å si opp abonnementet, samt navn og adresse, til [email protected]
      Vær oppmerksom på at det i vilkårene står at det må sies opp en viss tid før neste forsendelse er sendt, for at du ikke skal belastes for den før abonnementet stoppes. Lykke til!

    11. Det er helt utrolig arrogant og ikke svare Gry som skriver seriøst om problemet med firmaet du reklamerer for men det er Helle som forklarer hvordan hun skal gå frem. Respektløst, uansvarlig og arrogant,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg