ET GODT VALG AV KAFFE

Annonse

Både Ulrik og jeg er veldig glad i kaffe. Vi er ingen stordrikkere noen av oss, men det blir gjerne en til to kopper om dagen fordi det er hyggelig. Jeg forbinder nemlig kaffe med kos. Det er sosialt og det er godt. Derfor ble jeg veldig nyskjerrig da jeg hørte om Coffee Zero som ikke bare er en vanlig kaffe, men en helsebringende kaffe som både kan øke forbrenningen og inneholder krom som demper søtsuget. I tillegg har den et høyt innhold av antioksidanter, som blant annet kan forebygge alvorlige sykdommer. Det første jeg tenkte da jeg leste alt dette var at denne kaffen umulig kunne smake godt, men der tok jeg feil. Coffee Zero smaker kjempegodt og derfor har jeg nå bestemt meg for å erstatte en av mine daglige kopper med Coffee Zero denne sommeren, og ser for meg at det blir den koppen jeg ofte nyter utendørs i formiddagssolen mens jeg sjekker mailboksen 🙂

 
Fokuset på bikinikroppen har som sagt ikke vært tilstede hos meg det siste året på grunn av prøveperioden. Jeg så for meg og drømte om en voksende mage denne sommeren. Men nå som ting er som de er skal jeg gjøre det beste ut av situasjonen og bruke Coffee Zero som et hjelpemiddel for å minske det enorme søt suget mitt. Jeg skal for all del ikke på noe slankekur, dere må ikke misforstå. Men jeg ser på Coffee Zero som et godt valg av kaffe nå som jeg ikke har noen unnskyldning til å mumse videre på sjokolade og kanelboller midt i hverdagen lenger (mine to største svakheter). Hehe! Det er jo både sunt for kroppen og ikke minst bra selvtilliten at jeg legger litt energi i å føle meg vel nå som jeg lenge siden at jeg har kjent på den følelsen.
 

Coffee Zero har i løpet av kort tid blitt en av de mest solgte helsekaffene i Norge. Mye av grunnen til det er den helsebringende effekten mange mener å ha fått. Jeg anbefaler Coffee Zero til både kvinner og menn, fra 18 år og oppover. Jeg vil også oppfordre alle nye kunder til å besøke www.coffeezero.no for å lese mer om produktet og fordelene.
 
Jeg har forresten også fått Ulrik til å teste denne kaffen i sommer. Han er om mulig en større godtemums enn meg. Det hender jeg tar han på fersken i kjøleskapet før middag her hjemme. Hehe! Ulrik skal overhodet ikke på noe slankekur han heller. Det handler bare om å få godfølelsen med kroppen før sommeren. En sånn følelse man kun får av velvære ♥
 
7 kommentarer
    1. Du kan ha fokus på kroppen din selv også om du prøvde å bli gravid før sommeren uten å lykkes med det. Jeg er innom for siste innlegget ditt som jeg kommer til å scrolle over. Har tenkt jeg gidder ikke all den sutringen om hvilken situasjon du skulle ha vært i osv osv. Fikk det med meg første gangen du sa det. Glad jeg ikke går gjennom det samme om det er så vanskelig å se fremover og se litt andre ting enn bare desperasjonen! Livet går videre og det gjør nye forsøk og! Uten at man trenger bitterheten for at ikke det ble akkurat slik du hadde tenkt.
      Have a nice life og takk for meg 🙂
      Så kommer det mange kommentarer på at dette var en unødvendig kommentar sikkert av hormonbomber som støtter deg men det driter jeg i 🙂

    2. Hvis kommentaren kommer igjennom…
      Dere som leser dette vet at det bare er tull?
      Det finnes masse forskning på slanke-kaffe, og konklusjonen er at ingen virker. Det er bare å Google, bl.a. TV2 har testet.

    3. Kaffe er visst noe av det som er forurenset og sprøytet mest av alle råvarer i verden. Tar ikke sjansen på å bestille før jeg vet om denne er utsatt for det. Mor har kost seg med Coffee Slennder i flere år og hun har klart å holde både vekta i sjakk og søtsuget borte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg