DET GODE ITALIA

Jeg skjønner nå hvorfor de kaller Portofino for "Det gode Italia". Herlighet, for et sjarmerende sted. Hit skal jeg definitivt tilbake gang. Det samme sier Ulrik, heldigvis.

I dag har vi hatt en mini "utflukt" for å bli bedre kjent med byen. Vi har handlet og vi har spist og kost oss på flere forskjellige restauranter ved havnen. Det er helt sykt hvor mange fine butikker det finnes på dette lille stedet. Jeg fikk blant annet en veldig fin gave av Ulrik på Missoni tidligere i dag. En gave jeg skal bruke i morgen, for da skal vi på båttur til San Fruttuoso.

Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue) gjennom denne ferien. Jeg er ganske flink til å oppdatere der. Det er hyggelig om dere følger Ulrik også (mrulriknygaard). Han legger ut bilder og videoer som jeg aldri hadde godkjent. Her snakker vi feil vinkler, rare kommenterar og kleine situasjoner. Haha!

15 kommentarer
    1. Si meg tror du du er guds gave til Ulrik ?? den mannen der higer nok etter en erfaren kvinne og ikke ei som du som leker mor far og barn uten barn…innerst inne er han nok møkkalei av det forbanna tullet han må omgi seg med..han fortjener bedre enn den lille dokkestua du leker med han..

    2. Må smile av de snappene dere lager 😍😄😄 ser ut som en skikkelig søt og koselig kjæreste ferie… Så godt dere kan være forelska par på tur og være dere selv… 🌸 være skikkelig barnslige og ha det morro… Stå på 😄
      Så ikke bry dere om surmaga og misunnelige kommentarer…
      Kos dere i massevis 🌸

    3. Så flott du er! Kos dere masse på ferie 🙂 Vel fortjent! … og ikke bry deg om kommentaren over, virkelig noen som er sjalu for at dere har det så fint sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg