VI HAR KJØPT VÅRT FØRSTE KUNSTVERK!

Hei, igjen! Jeg er egentlig på vei i seng, men før jeg tar kvelden MÅ jeg bare vise dere dette bildet som Ulrik og jeg bestilte for noen måneder siden og fikk levert på døren tidligere i dag. Altså, har dere sett noe kulere? Ikke jeg!

Jeg bare elsker fargene i bildet og selvfølgelig motivene.. Hehe! Vi har lenge vært på jakt etter et kunstverk til veggen i toppetasjen og etter et tilfeldig møte med en kunstner som jobber på en helt spesiell måte fikk vi plutselig flere ideer. Det morsomme med alle ideene våre var at de ble hørt og satt sammen på en unik måte. Jeg tror dette må være tidenes familiebilde, eller hva? Ja, vi mangler Ramp og forhåpentligvis så er det flere vi “mangler” etterhvert, men det får vi løse senere. Nå var det tross alt Stella som var her først og hun som var her da bildet ble bestilt.

Bildet er forresten laget av kunstneren, Lasse Brurock som holder til på Fornebu. En utrolig hyggelig og ikke minst dyktig fyr. Da vi kom i kontakt med han før jul ble vi bedt om å møte til fotografering (Ulrik, Stella og jeg) som tok typ 20 minutter totalt og etter det har vi bare nevnt ønsket størrelse på bildet, hvilke farger vi liker og vips så var det klart. Jeg er mektig imponert! Her ser dere resultatet som både Ulrik og jeg DIGGER:


Bildet er laget av: @lassebrurock

 

25 kommentarer

Siste innlegg