OLJEN ALLE SNAKKER OM!

Annonse

Hei, dere! Jeg regner med at de fleste har hørt om Bio-Oil? Det er en stund siden jeg hørte om denne oljen for første gang, men jeg begynner med den først i dag. For de av dere som ikke vet er Bio-Oil en spesial hudpleie som brukes på arr, strekkmerker, ujevne hudtoner, aldrende hud og dehydrert hud. Jeg har begynt med Bio-Oil for å forebygge strekkmerker fremover fordi jeg begynner å bli eldre, men også fordi jeg allerede har noen små “problemområder” som jeg gjerne skulle vært foruten. Dere kan se hva jeg mener på bildet under..

Jeg vil også nevne at du får 15 % rabatt på HELE Lyko.no (inkludert salgsvarer som varer frem til 10. mai) Rabatten trekkes fra i kassen ved bruk av rabattkoden “15pilotfrue” 🙂

Ettersom at oljen skal påføres to ganger daglig i minst 3 måneder har jeg den med meg i vesken slik at det ikke blir noe slurving i rutinene på hektiske dager. Jeg er jo ganske mye på farten, derfor er det kjekt at flasken er såpass fresh og liten. Dessuten lukter den kjempegodt! Det er derfor ikke noe stress å påføre den. I tillegg er den behagelig til min tørre hud etter en lang vinter.

Oljen finnes forresten i en størrelse mindre (60 ml) enn denne som jeg har (125 ml). Du får tak i begge størrelsene av Bio-Oil og masse andre gode produkter til både hud og hår Lyko.no. Der finnes også et godt utvalg av produkter til menn. Ulrik har blant annet bestilt seg barberingssaker fra nettbutikken deres flere ganger som han er fornøyd med.. 


Bio-Oil er den mest solgte arr og strekkmerke kremen i over 20 land. Jeg har derfor stor tro på dette produktet og må si at jeg er skikkelig spent på resultatet. Om noen måneder skal dere få se før- og etterbilder sammen. Jeg lover å vise dere det ærlige og forhåpentligvis gode resultatet. Tvi tvi!

P.s. Er du gravid? Da er denne oljen et must have for deg i månedene fremover. Under svangerskapet skal man nemlig ha stort utbytte av å bruke Bio-Oil to ganger daglig fra starten av andre trimester ♥

42 kommentarer
    1. Jeg brukte denne når jeg var gravid nå og fikk ikke et eneste strekkmerke selvom jeg kun brukte den kun en gang om dagen 🙂 så jeg er kjempe fornøyd med den

    2. I dag reklame for olje, med hint til alle gravide, og i går et bilde av dere med en bukket blomster. Jeg blir overrasket hvis du ikke er gravid 😀 😀
      Lykke til videre uansett Julianne! Du virker som ei super dame 🙂

    3. Jeg elsker denne oljen! Jeg har brukt den gjennom hele graviditeten. Nå er det 1 mnd og 2 uker til termin og jeg har ikke fått et eneste strekkmerke(bank i bordet). Båtar jeg ikke brukt den 2 ganger om dagen som du anbefaler da, noen ganger har jeg brukt den mer og andre dager har jeg ikke brukt den 🙂 pleier hvertfall og smøre meg godt etter en dusj etterfulgt av en god body lotion oppå. Tror også dethar hjulpet på kløe som mange får av en strekkende og voksende mage 🙂

    4. Herregud, de merken du viser frem er jo ingenting. Hjelpe meg, er verden blitt sånn at vi ikke tåler aldringstegn?

    5. Tror de fleste skjønner at du et gravid nå! Først blomsterbukken også bio-oil som nevnt her oppe. Gratulerer så mye!! 🙂

    6. Ro dere ned folkens, det betyr ikke at ho er gravid bare for ho reklamere for oljen!! Rare folk..
      Håper å lese om at det er gått deres vei Julianne <3

    7. Strekkmerker er genetisk og dannes i underhuden. Det er ingen krem eller olje i verden som forebygger det. At det er behagelig og velgjørende at hunden blir myk og får nok fuktighet er selvfølgelig positivt.

    8. Vært gravid tre ganger og har ikke et eneste strekkmerke. Brukte aldri noen olje. Den er absolutt ikkeno noe must altså😊

    9. Jeg har hørt mye bra om den oljen, men jeg tror mye er gentisk og hvilken hud man har. Jeg venter nr 4 og har aldri smørt meg med noe og jeg har ingen strekkmerker. Det samme gjelder min mor og søster:) Jeg regner med du er gravid nå😍 Jeg håper iallefall det. Venter i spenning sammen med dere❤

    10. Heihei søte Julianne! Ville bare legge igjen en liten kommentar til deg- første gang eg kommenterer et blogginnlegg! Har fulgt bloggen din 1 års tid no og syns den er veldig fin! Den e so balansert og treffer mange! Eg er innom deg minst en gang for dag for å lese 😊 Masse kjekke innlegg og elsker rabattkoder 🙏 Og når du får EN negativ kommentar.. tenk på alle dei fine kommentarene og også tenkt på alle vi kjekke lesere som egentlig aldri legg igjen kommenterer men vit at vi “e her” og syns du e flott! ❤ Klem fra Sara Maria 29 år gammel tobarnsmamma frå Selje 😊😊

    11. Jeg er akkurat dobbelt så gammel som deg, men har ingen strekkmerker i huden selv om jeg har vært ganske så overvektig i hele mitt liv og har aldri brukt kremer. Men har aldri vært gravid jeg da!

    12. Takk for rabatt-passa fint da min snart er tom og jeg bare har 5 uker til termin igjen hihi 🙂 du stråler ommdagen💜

    13. Jaja, du er gravid. det er gode nyheter <3 Hadde jo vært hyggelig om dere fortalte det på en litt mer ordentlig måte, da ,)

    14. Hadde vert hyggeligere om dere fortalte det på en litt ordentlig måte?!Om ho legge ut ein reklamering om bio oil og anbefala den til gravide og so e ho gravid? Du e jo nett som ho dama som seie gratulera med baby påveg som kanskje ikkje e gravid eingong du.. Ta heller og nyt dagen enn og overanalysere og konkludere med ditt. Blir so provosert. Ho fortelle nett ka ho vil når ho vil .

    15. Ingrid; Her er vi mange lesere som er utrolig spente på hennes vegne da vi har fulgt henne en stund. Det finnes ikke noe frekt i å anta at en person som en under prøverørsbehandling har blitt gravid. La oss få gjette å gratulere så lenge noe frekt ikke blir sagt! Dessuten er vi mange som har brukt bio-oljen under svangerkapet og forbinder den med graviditet. Mange overanalyserer nok (inkludert meg selv) fordi vi er så spente og begynner å bli utålmodige på å få høre hvordan denne prøverørsperioden gikk! Men ja, selvfølgelig er det jo hun som bestemmer hvordan og når de vil fortelle om det 🙂

    16. Noen fokuserer veldig på gener og sier at strekkmerker er genetisk. Det er få tilstander som er rent genetisk betinget i følge Harvard-lege Sara Gottfried. Når det gjelder tilstander eller sykdommer er det ca 10 % som skyldes gener mens 90 % skyldes livsstilsvalg.
      Jeg brukte ingenting og fikk ingen strekkmerker etter graviditet, selv om noen i familien min har det. Gener kan motvirkes med en sunn livsstil 😊
      Jeg håper du er gravid Julianne. Du stråler på bildene 😊

    17. Man bør være forsiktig med å gratulere før man vet om det er tilfelle at hun er gravid. Det kan være vondt å få gratulasjoner dersom det ikke gikk slik de ønsket, spesielt når man har så inderlig lyst på barn.. men håper såklart det ikke er tilfelle<3 og vær tålmodige. Julianne og Ulrik deler beskjeden med oss når de selv er klare for det.

    18. Jo, jeg synes det er frekt å gratulere en person du ikke vet er gravid eller ikke..Hvis det ikke er tilfelle er det vondt for de det gjelder å få gratulasjoner om de ikke er gravide. Har en nabo som har vært gjennom flere forsøk, og jeg gikk ikke bort til henne og gratulerer henne selv om jeg visste når de hadde satt inn egg..!! Det gjorde jeg den dagen hun selv kom med nyheten om at hun endelig var gravid…!!Kan ikke være så vanskelig å skjønne det.

    19. Kjære vene, hvor dere spekulerer og undrer dere ang deres graviditet…. Hvis dere følger flere toppbloggere, vil dere se at flere reklamerer for samme produkt i samme tidsrom. Sophie Elise reklamere feks også for den, er hun også gravid da?
      Tipper dette IKKE er måten de ville formidlet en etterlengtet graviditet:)
      Ønsker deg en flott dag, Julianne:)

    20. Er nå i tredje trimester og synes de strekkmerkene jeg har fått ikke gjør noe som helst, det viser jo bare at huden har strekt seg for å lage plass til en liten skatt <3 synes det er for mye fokus på dette med å ikke ha strekkmerker under graviditeten.

    21. Du skrev her om dagen at dere ønsket å gå ut med resultatet av siste forsøket snart, mye fordi du ville sette en stopper for alle spekulasjoner rundt evnt graviditet her..? Ehh.. på meg fremstår det som om du ønsker å oppnå akkurat det motsatte. Du har sagt at dere vil dele “snart” flere ganger, men ingenting kommer. Snakk om å melke denne situasjonen for alt det er verdt.. og nei, jeg mener ikke at vi har krav på å vite noe som helst. Men det er himla unødvendig å si at det snart kommer gang på gang, og så ikke si noe, men bare legge ut innlegg med hentydninger til om du er gravid eller ikke.. usmakelig.

    22. Om hun ikke er gravid så er det rimelig frekt å gratulere uten å vite noe. Tror ikke oljen her er noe tegn, ser at bio-oil kjører kampanje med flere bloggere om dagen. Sophie Elise la ut et innlegg om den her om dagen, dere skal ikke klikke dere over dit og gratulere hun med baby og, da?

    23. Hei!
      Når skal dere komme med nyheten denne uken?:) Jeg heier sånn på dere, skulle selv tro at det var jeg som var gravid her. Håper dere får en poisitv graviditetstest. Hilsen en fan som heier på dere begge!

    24. Ved graviditet med hjelp via prøverør er det standard prosedyre å ha ultralyd i uke 7 for å bekrefte hjerteslag ❤️Mye kan skje også etter disse 7 ukene. Som Julianne skriver, så skal vi snart få vite.. ❤️Vi får smøre oss med litt mer tålmodighet og la de få tiden❤️

    25. Vel, nå vil ikke en slik olje hjelpe mot noe som helst, men det er så. Noe må du selge.
      Jeg har lest bloggen din helt fra starten av, egentlig som et resultat av at du hadde noen meget provoserende innlegg og meninger. Ikke mine meninger og du har heller ikke mine interesser. Men du skriver godt og det er pene bilder og et glimrende tidsfordriv.
      Det jeg vil si til deg at jeg er veldig glad for at du setter et slikt fokus på prøverørsperioden. Jeg har vært der selv og vet hvor tøft det er. Jeg er så glad du er åpen og jeg trur dette vil være veldig nyttig for mange å lese og lære mer om. Også mislykka forsøk og tidlig abort.
      Jeg bøyer meg i støvet over hvor tøff du er!!!
      Du kaller deg neppe, eller anser deg selv som en feminist, men dette, dette er akkurat hva vi damer har bruk for, å lese om og lære mer om.
      Når det kommer til formatet ditt, blogg, og at den er kommersiell – vi som har litt mellom ørene vet at inntekta må komme et sted i fra, og du har skapt deg din egen arbeidsplass. All ære for hva du har fått til!
      Heia deg og Ulrik! All verdens lykke til med prøvinga 🙂 <3

    26. Hun legger opp til spekulasjoner selv da, såpass må man vel kunne si?
      Å ja, det er nok ikke helt uten grunn.. flere klikk gir mer penger i kassa.
      Synd at hvis det er sånn at det blir dratt veldig langt, så vil nok lesertallene gå ned og ikke opp i det lange løp.
      Vel er dette en blogg som omhandler noens liv og bloggeren velger selv tempo og innhold.. men et sted får vel kanskje grensen snart gå?
      Det er nå MIN mening 😊

    27. Er jo forskjell på en blogger som annonserer for Bio-oil’en og en annen blogger som annonserer for det samme som er midt i sitt tredje prøverørsforsøk. Man må regne med at folk spørr og graver når man går ut med noe offentlig av egen vilje. Eller skal alle holde kjeft? Nei, man trenger ikke være frekk. Men om man synes det er frekt og blir fornærmet av slike spørsmål som graviditet når man er under prøverørsbehandling, -ja da er man en person som fort blir fornærmet i mine øyne. Hilsen tidligere prøverørsgravid

    28. Det var nok ganske tilfeldig.. jeg er 35 uker på vei, har ikke brukt noenting (anna enn vanlig bodylotion) og har heller ingen strekkmerker😊 Foreløpig da hvertfall..
      Har liten tro på at man forebygger strekkmerker nie særlig med oljer og kremer.. blir også litt trist når det er så stort fokus på at kroppen skal være lik under og etter en graviditet, som før man ble gravid. På tide at vi damer bærer disse merkene med stolthet. Det er bare arr som viser at du har gjennomført verdens tøffeste og største jobb☺
      Spent på å høre hvordan det går med deg og Ulrik, Julianne. Håper så inderlig på deres vegne❤

    29. Bio Oil funker den, MEN hvis du har hud som veldig lett får strekkmerker og mage som vokser veldig raskt i tillegg, så er strekkmerker nesten uunngåelig uansett hvor bra produktet er.
      Jeg brukte den i hele mitt svangerskap, og den hjalp en god stund helt til huden min rett og slett ikke tålte å strekkes mer.
      Uansett så hjelper den i hvert fall ganske mye mot den j**** kløen når huden strekkes ut, og ikke minst i etterkant 🙂

    30. Jeg vil bare kommentere at strekkmerker er genetisk, og at det faktisk er større sannsynlighet for å få dem desto yngre du er når du blir gravid. Når det er sagt, så er det deilig å smøre seg inn med olje, og man føler seg freshere!:)

    31. Jeg har brukt denne oljen i ca 1 år, ikke alltid like flink å ta den på to ganger om dagen. Likevel har jeg sett betydelig forskjell.
      Håper alt er bra med deg og du får en strålende dag videre.
      Klem i fleng <3

    32. Morsomt når bloggere reklamerer for samme produkt, som selfølgelig er helt fantastisk. Alle vet vel dere får penger for å reklamere for et produkt. Lite troverdig.

    33. Først ville jeg bare si hvor utrolig lei meg jeg er på deres vegne. Jeg har selv vært i gjennom 4 ferske IVF (mislykket) og et fryseforsøk som endte i tidlig spontanabort. Det er så utrolig hardt psykisk og fysisk og jeg er glad at du har gitt oss som er reproduktsjonsmessig utfordret, et ansikt. Takk for det! Jeg håper dere tar godt vare på hverandre, min mann og jeg har hatt veldig godt av parterapi hos en psykolog med erfaring indenfor barnløshet, fordi man sitter med så mange mørke og vanskelig følelser. Forskning viser at infertile har like høyt stressnivå som kreftpasienter! Så ta vare på deg /dere selv!
      Nr 2. Jeg ble faktisk advart mot denne oljen, fordi den inneholder et stoff, BHT, som er mistenkt for å være hormonforstyrrende og har et andet stoff – Limonene , som er miljøproblematisk. Pluss en rekke stoffer som kan være allergifremkallende. Jeg er mest bekymret for det med hormonforstyrrende stoffet og det å skulle være gravid med påvirkning av fosteret. Tenkte jeg bare ville nevne det 🙂
      Jeg ønsker dere all mulig lykke til videre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg