TOM FOR ENERGI

Herregud, jeg føler meg så tom for energi for tiden. Det hjelper liksom ikke å sove lenge eller å ta det med ro, for begge deler gjør jeg nesten hver eneste dag og likevel er jeg både trøtt og tung i hodet. Flere har kommentert at jeg ser sliten ut i disse dager også. Jeg tar meg ikke nær av det eller noe, ikke missforstå. Det bekrefter bare hvordan jeg føler meg dagen lang. Det har derfor blitt severt noen falske smil fra meg i det siste og mye sminke. Ikke fordi jeg prøver å late som om noe annet ovenfor dere som leser denne bloggen, men fordi det hjelper for meg.

Jeg har planer om å begynne smått med treningen i morgen igjen. Egentlig er ikke trening så viktig for meg der jeg er i livet akkurat nå, men jeg vet at det er viktig for meg i lengden og jeg vet at jeg føler meg bedre så straks jeg beveger meg. Jeg har bare vært så redd for å gjøre ting feil og det irriterer meg, for hver gang jeg blir redd for å trene for mye og for hardt så går det over i en periode hvor jeg trener for lite og nesten ingenting. Noe som heller ikke er bra for meg.

Jeg må snart slutte å være redd for alt og begynne å leve igjen. For selv om jeg ikke liker å innrømme det så har jo livet mitt stått litt på vent de siste månedene. Noe det nesten er umulig å unngå etter alt Ulrik og jeg har måtte gjennomgå sammen.. 

Nei, nå må jeg komme meg en tur ut i solen med hundene. To skapninger som heldigvis gir mye mer energi enn de tar. Håper dere har hatt og får en fortsatt fin søndag ♥

16 kommentarer
    1. Trettheten din kommer nok pga pollenallergi..pollen er snart på 100%….så ik forveksle det med mulig graviditet…mulig du er ..men i så fall får du dobbel dose nå..og ps om du ik har vært allergisk før …..så kan du være det nå….lykke til !!!

    2. Nina: Hun vet jo om hun er gravid eller ikke nå da, så hun klarer nok helt sikkert å skille hva som er hva 😉
      Julianne: Krysser fingrene for at du er sliten på grunn av at du utvikler et lite embryo <3 Hvis ikke er det heller ikke rart om du kjenner det på kroppen etter tre forsøk. Mange klemmer herfra.

    3. Kos deg på tur i marka med hundene, er trening det og.
      Og godt å lufte tankene i finværet ❤ ta med deg kamera og ta noen fine bilder av Stella og Ramp i naturen, kjekt å ha som minner da han var valp. Jeg har tatt masse fine hundebilder utendørs…
      Ta vare på deg selv 🌸

    4. Hei
      Jeg har følt meg på akkurat samme måte. Startet med yoga, etter anbefaling fra legen. Dette er de rolige timene hvor fokus er avslapping i kroppen og pusting. Anbefaler virkelig dette. Skal ha mitt første forsøk i juni. Spennende og skummelt, alt på en gang. Lykke til, jeg håper dere får ønsket deres oppfylt 🙂

    5. Vil tro og håper det er den lille spira i magen som “utløser” det at du er så sliten og tom for energi ut i fra alle graviditetstegnene dine denne prøveperioden! Uavhengig av det, jeg kjenner meg godt igjen i din beskrivelse at du blir tom for energi uten trening. Nyt sola 🙂

    6. Kanskje oppdatere instagram bioen og skrive den der? Så slipper folk å mase sånn om hva du heter på snapchat.

    7. Håper du snart får mer energi og overskudd. Skjønner veldig godt hva du mener ang trening. Jeg har trent mye før, men etter to spontanaborter tør jeg ikke trene som før lenger, redd for å ødelegge noe. Ruger nå på en blastocyst, og holder meg veldig i ro bortsett fra å gå turer. Tenker at det kommer en dag der jeg kan ta igjen treningen. Lykke til videre kjære deg ❤️

    8. Synes det er rart at dere unge kvinner midt i 20 årene ikke tåler noen måneder uten trening! Kvinner for noen generasjoner siden, hadde da de var på deres alder allerede 4-5 barn og fikk ofte 4-5 barn i tillegg, dessuten måtte de bære inn vann, vaske klær med vaskebrettet, husarbeid, fjøsarbeid og ute på åkrene!

    9. For 70 år siden var vi i 1947, tror vi må i hver fall 100 år tilbake før det var vanlig med 5-10 barn, henting av vann og arbeid på åkeren… 🙂
      Uansett har det lite med dagens kvinner å gjøre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg