DET GÅR BRA MED OSS

Hei, dere. Det ble ikke noe mer blogging på meg i går. Planen var å stikke innom en gang til på kveldstid, men her har vi huset fullt av gjester så jeg prioriterte vertinnerollen fremfor bloggrollen min. Hehe! Det er så sjelden vi er sammen alle sammen fra Oslo, Måløy og Spania, derfor skulle det bare mangle at jeg la bort macen og telefonen litt denne ene uken vi har besøk. Family first!

Jeg skjønner at det er mye spekulasjoner rundt meg for tiden og vet at jeg har lagt opp til alt dette selv ved å åpne meg og dele hele prøverørsprosessen fra starten, noe jeg ikke angrer på. Jeg mener jo fortsatt at all denne åpenheten er viktig for å fjerne tabuet rundt ufrivillig barnløshet og prøverør. Derfor har jeg ikke dårlig samvittighet over å vente med å dele selve resultatet til Ulrik og jeg har fordøyd alt sammen. Jeg var også klar på at åpenheten ville foregå noe annerledes denne runden og har ikke lovet å fortelle svaret av graviditetstesten til en spesiell dato.

Når det er sagt så er det er helt naturlig at dere lurer, og det jeg vil si til dere som bryr dere akkurat nå er at det går bra med meg, det går bra med Ulrik og at dere ikke trenger å bekymre dere. I tillegg vil jeg si at vi snart er klare for å dele alt <3


 

32 kommentarer
    1. Så vakker du er for tiden, Julianne. 🙂
      Du stråler, og du er en herlig blogger å følge med på. Du virker som en sympatisk og snill person. Og innleggene dine er varierte og interessante. Helt etter min smak. Ikke rart at du ligger høyt oppe på blogglisten. Det har du virkelig fortjent! 🙂
      Ønsker deg, Ulrik og familien en strålende helg.
      Klem. 🙂

    2. Dere forteller akkurat hva dere vil, når dere vil. Håper dere har fått gledelige nyheter, men har dere ikke det, så er dere sterke sammen. Fine er dere! Ønsker dere fine dager med familien 😊

    3. Innom deg for å legge igjen en stooooor klem til deg og Ulrik.
      Håper dere slapper av og koser dere. Du er utrolig vakker Julianne.
      Og synes du stråler ekstra. Håper lille spire har greid seg og at du og
      Ulrik går en fin tid imøte. God helg til dere begge to❤️❤️❤️

    4. Hei vakre Julianne! Tenkte jeg skulle skrive til deg og si at jeg krysser alt jeg har for at det går riktig vei denne gangen, og at jeg sender både deg og Ulrik en stor virtuell klem. Ha en strålende lørdag!

    5. Heisan Julianne.-) Du er så vakker og stråler bare mer og mer for hvert innlegg du poster,,så ja jeg tror og håper av hele mitt hjerte at noe gledelig er i gjære:-) Kos deg så mye med familien din og ha en fin helg alle sammen.-) Jeg sier igjen at du er den aller beste bloggeren i landet og som ikke er feig og stenger kommentarfeltet. Stå på skjønne deg.

    6. Syns du er utrolig tøff som deler denne prosessen med oss så skulle bare mangle at dere ikke deler før dere er klar for det! 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din gjennom hele prøveperioden og er skikkelig imponert over deg og dere! Kos deg i helga å tenk på deg selv 🙂

    7. Jeg tror og håper du er gravid <3 Men tror dere trenger å komme over den tiden dere mistet på sist før dere forteller. Vet hvordan det er å miste og hvor tungt det er 🙁 Håper virkelig du er gravid og at spiren sitter denne gang <3 Det fortjener dere så mye! Lykke til 🙂

    8. Respekterer din/deres valg men samtidig er det bloggen som er din jobb og det du lever av og da er det litt respektløs at du/dere tror at dere kan legge opp alt etter egne premisser..Du/dere har selv lagt opp til å være åoen og når dere velger å være lukket når det passer dere selv må dere regne med å miste følgere. Respekt må være toveis, da kan man ikke sitte å tro at dere er så verdifulle at dere tror at vi der ute vil følge dere uansett. Hurra for at det finnes mange blogger å følge.

    9. Takk for åpenheten rundt prøverørsprosessen og beskrivelser av tanker som er akkurat som å lese mine egne. Jeg heier på dere og håper du får gode nyheter å dele. Stå på! Jeg syns du er utrolig tapper! Hilsen Karoline

    10. Det skulle bare mangle at dere tar ting i eget tempo. Ser at flere mener at det er jobben deres og dele alt med en gang, men det er det selvfølgelig ikke. Dette er en privatsak. Gleder meg til dere er klar for å dele, og håper dere koser dere masse med familien i mellomtiden 🙂 Heier på dere!

    11. Gunna: I alle dager. Hvis du finner det respektløst at de ikke deler hver eneste rubbel og bit av sin utrolig private situasjon med leserne sine, så er det virkelig ingen blogger du kan lese. Det er ikke slik at du blir blottet for rettigheter til privatliv i det øyeblikket du blir en blogger. En toppblogger er der de er fordi de har jobbet seg opp dit, og de velger helt og holdent hva de deler med sine lesere. Få blogger tar for seg en så sår og personlig tematikk som nettopp denne bloggen gjør, og det gir Julianne en ekstra rett til å holde visse kort tett til brystet. Hun og Ulrik er nøyaktig så åpen som de ønsker, og leserne som ønsker de godt støtter de i det.
      Til Julianne: Jeg vet ikke om det er ønske tenkning på høyt nivå, men jeg lukter positivitet i innlegget, og jeg tror og håper at du er gravid!

    12. Tenker på dere! Jeg mistet i uke seks to ganger, og er nå 5+3.. Utrolig nervepirrende! Jeg håper (og tror) dere har fått positiv test ❤️

    13. Hadde du sagt det samme dersom det var et familiemedlem eller ei venninne dette gjaldt? At det er respektløst og ikke fortelle DEG om DERES liv?
      Min samboer og jeg var gjennom denne prosessen i fjor, og vi fortalte dette til både familie og noen nære venner. Men.. vi fortalte aldri dato for uttak, innsett eller ga beskjed om dagen vi skulle teste. Var aldri noen som reagerte på det, vi møtte bare full forståelse. Ja, Julianne har valgt å være åpen om prosessen, men det betyr ikke det samme som at du har krav på informasjon om hennes situasjon når du ønsker det. Og ja, bloggen er jobben hennes, men dette er uansett så privat at det er helt naturlig at hun deler når hun er klar for det.. ikke når du er det. Som hun selv skriver i innlegget over, så har hun denne runden også vært klar på at hun vil dele når de er klare, og ikke til en spesiell dato.
      Vi er mange som tror og håper om dagen, men når man går gjennom det største her i livet, så er det faktisk mellom 2 personer. Vi andre klarer fint å vente med og få vite. Fordi det er faktisk ikke vår rett å ta del i dette, og all ære til Julianne og Ulrik som velger å være så åpne rundt dette som de er.
      Håper veldig at spiren klorte seg fast denne gangen❤

    14. Til Gunna: Julianne og Ullrik har vært 100 % ærlige om at åpenheten rundt å dele et evt svangerskap vil være annerledes denne runden. Så de skylder ikke deg som leser noen ting!!!! Det finnes ingen blogg jeg har lest som er så åpen/ ærlig rundt barnløshet og prøving som bloggen til Julianne så all ære til henne!!! Amen. De deler akkurat når de vil og det er helt forstårlig og skal respekteres. Jeg syns det er fryktelig respektløs at enkelte lesere drar *jobbkortet*. Det er heller ikke leseren sin rett i å avgjøre hvordan Julianne skal gjøre jobben sin. Og det er opp til hver enkelt om de vil lese bloggen eller ei. Lykke til Julianne med både blogg og baby <3
      Ingerid

    15. Syns det er så flott at du har vært så åpen om alt dette. Liksom det at ting kan være vanskelig, og alt som ikke alltid får den såkalte veien er liksom så tabulagt å snakke om. Syns du virker som en sterk kvinne og håper så inderlig at dere får små etter dere. Heldig med genene vil jeg nå si, med å ha en slik sterk morskarakter som dette barnet får med deg som mor. Krysser fingrene mine for deg og dere. Familie er viktig <3

    16. I og med at de mistet tidlig forrige gang og gangen før der, så kanskje de velger å holde det hemmelig litt lenger for å være på den sikre siden.. Man venter ikke forgjeves når man venter på noe godt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg