GREEN FRIDAY!

Annonse

I dag er det Green Friday, folkens. Vårens “Black Friday”, bare enda bedre! Det feirer jeg sammen med Blivakker ved å gi dere 25-80 % rabatt på hele butikken. Jeg vil derfor vise dere hvilke produkter jeg bruker i hverdagen og mine must haves i toalettmappen, slik at dere kan gjøre noen kupp på gode skjønnhetsprodukter denne herlige fredagen ♥


Først og fremst vil jeg anbefale den nye hudpleieserien fra Decleor. Jeg bruker blant annet denne hudkremen fast, som er en pleiende dagkrem som beskytter mot yttre miljøskader og tilfører huden fuktighet. Jeg bruker også denne ansiktsmasken en til to ganger i uken for tilføre huden min ny energi. Masken inneholder ekstrakter fra peonplanten, lichi og rosenrot. I tillegg bruker jeg dette ansiktserumet som gir dyptvirkende fuktighetseffekt, roer hudirritasjoner og forebygger synlige blodkar. På kroppen bruker jeg dette serumet med patchouli og grapefrukt som reduserer synligheten av cellulitter og som glatter ut grov hud. Det jeg digger med denne kroppsoljen er at den absorberes lett inn i huden og at huden min blir skikkelig myk og deilig etterpå. Jeg bruker kroppsoljen på hofter, lår og rumpe, som jo er de mest utsatte stedene for celulitter for oss kvinner.

I toalettmappen min fra Shelas oppbevarer jeg en del sminke her hjemme. Blant annet alle leppestifter og liplinere som jeg liker. Noen av favorittene er denne brune liplineren, denne leppestiften i kobber og denne leppestiften i raspberry.

Ellers er jeg også blitt helt avhengig av denne sminkebørsten når jeg påfører både pudder og foundation. Børsten er laget av syntetisk hår (100 % dyrefritt). Det er forresten mange som spør meg om hvilken foundation jeg bruker for tiden og det er denne fra NYX i farge “Ivory”. En foundation som dekker godt og gir et matt resultat, akkurat slik jeg foretrekker at sminken skal være. I tillegg bruker jeg dette pudderet fra The Balm for å matte ned huden min ekstra mye på enkelte steder som i pannen og på haken.

Sist, men ikke minst vil jeg tipse om brynspudderet fra Billion Dollar Brows i fargen “Taupe”. Det er dette jeg bruker på brynene mine hver eneste dag. Pudderet har rett og slett blitt en avhengighet som jeg ikke klarer meg uten..

Nå er jeg som dere ser både sminket, krøllet og klar for fredag og helg. På leppene mine har jeg denne leppestiften fra Mesauda Milano i dag. En farge jeg liker kjempegodt og som jeg har fått masse skryt for av venninner. Vi blogges mer senere, dere. Nå skal jeg ut på shopping og kafé med svigermor. Dette er og blir en fin fredag!

19 kommentarer
    1. Det er ikke du som gir rabatt,nettbutikken har salg nå uavhengig av deg.Ikke gi “klikk og penger ” til bloggeren.

    2. Tror du er gravid og jeg håper jeg har rett. Du både gløder og ser litt sliten ut (og det er virkelig ikke vondt, ment).. 😉 God helg til deg og dine!

    3. Det er så utrolig meningsløst å kjøpe nye greier hele tiden….kan ikke alle bare innse at vi ødelegger jorden

    4. Bare gled deg til magen vokser og du kjenner liv. Og til den lille er ute. Jeg har termin om 2 måneder og det er en fantastisk reise. Slitsomt med humørsvingninger og div men det hører med 🙂 Nå er jeg bare veldig spent selv på sønnen min som snart kommer og lykke til videre til dere 🙂

    5. Hvorfor bruker du reklameinnlegg til å erstatte de vanlige innleggene? Da burde de jo kommet i tillegg.

    6. Okei, masken inneholder ekstrakter fra ulike planter. Men hvorfor det? Hva er det godt for? Er det vitenskapelig bevist at det gjør underverk for huden? Nå prøver jeg ikke å ta deg, Julianne, jeg bare tror at dette i likhet med mye annet er flotte ord for å få folk til å kjøpe…

    7. Jane; du er så lookalike Jane i Tarzan & Jane i en dårlig utgave..
      Julianne; Nå fikk jeg endelig oppgradert baderomsskapet og sminkepungen, så tusen takk 🙂

    8. Jeg har sittet å lest gjennom denne bloggen som jeg syns er hyggelig å følge. Men jeg får samtidig så vondt inni meg. Om man ikke har noe konstruktivt eller hyggelig å komme med, så la nå vær å legg igjen en kommentar. Og om alt er så feil med Julianne, så la vær å lese bloggen!
      Jeg vet så altfor godt hva du går gjennom Julianne og krysser alt jeg har for at det går deres vei denne gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg