TAKK FOR AT DERE VENTER

I stedet for å trekke frem de som maser og slenger dritt på denne bloggen om dagen, velger jeg å rose alle dere som respekterer Ulrik og meg i den prosessen vi er i. Vi føler virkelig mer kjærlighet enn press og derfor vil jeg takke for at dere venter. Det betyr veldig masse for både Ulrik og meg at dere følger vår reise frem til å bli foreldre og ikke minst at dere bryr dere om oss på veien. Vi skal fortelle alt, men det er viktig for meg at ting blir delt i vårt tempo. Noe jeg vet at de aller fleste som leser denne bloggen vil forstå.

I tillegg vil jeg legge med tidenes kommentar fra Vilde:

Dette er første gang jeg kommenterer en blogg, men jeg blir bare så satt ut over hvordan enkelte føler at de har rett til å få vite noe som helst. Og dere som beskylder henne for å jakte på klikk, dere forstår at jobben hennes faktisk er å få folk til å klikke seg inn på denne bloggen, sant? Jeg jobber i klesbutikk og har aldri opplevd at kunder kommer stormende inn og kjefter og beskylder meg for å forsøke å selge klær. Det er jo helt komisk! Og så blir jeg litt bekymret for hvor livene deres er på vei hvis dere faktisk blir opprørte og irriterte over at dere ikke har fått innsyn i en fremmed persons onsdag. Da er det nok på tide å finne seg en hobby eller noe litt mer meningsfylt å bruke tiden sin på. Kanskje dere rett og slett burde gå litt i dere selv og vurdere å beskytte dere selv for den påkjenningen det later til å være for dere å følge med på en blogg. Husk også at dette ikke er en tegnefilm, men faktisk et liv med oppturer og nedturer som skildres på denne bloggen. Jeg forstår at det kan være gøy å gjette hva som er produsentens neste trekk i en TV-serie, men det funker ikke på samme måte her. Det tror jeg (håper jeg) at dere som kommenterer over her kanskje har glemt når dere legger igjen kommentarer om at dere gjetter på spontanabort, f.eks. Lykke til med selvutviklingen til dere som lar livene deres påvirkes av at en blogger tar fri en dag, og lykke til videre i prosessen til Julianne og Ulrik. Takk for meg.”

TAKK for at jeg har blogglesere som deg, Vilde. Du er herved ukens leser!

37 kommentarer
    1. Selvfølgelig venter vi til dere er klare. Håper på gode nyheter, det unner jeg dere virkelig. De kommer før eller senere, og da vil dere bli fantastiske foreldre.
      Gratulerer med dagen, skjønne deg! Kos deg med familiebesøk!

    2. Dere skal bruke akkurat så langt tid dere vil og føler for <3 jeg tenker på de som venter i flere uker før de offentliggjør en graviditet, og her tror folk at de har rett til innsyn i deres liv. Helt horribelt! <3 Gratulerer med dagen kjære Julianne, jeg håper du ser bort ifra stygge kommentarer på din dag og nyter dagen til det fulle<3
      Tommel opp til Vilde 👌

    3. Kjære Julianne og Ulrik. Håper dere nyter familiebesøk og hverandre, og håper at meningsløse kommentarer preller av. Helt utrolig hva folk får seg til å gjøre krav på å vite i en slik privat og følelsesladd situasjon. Folk burde skamme seg. Virkelig respektløst. Og nei, man skal ikke måtte finne seg i alt fordi om man driver en blogg og er en offentlig person. Alle mennesker fortjener respekt, og det håper jeg dere to får nå og i tiden fremover. Julianne, du virker så nydelig, og det virker som du har en fantastisk mann. Heldige er vi som har det. Ha en fin bursdag:)

    4. Hei! Veldig enig hva ukens leser skrev, skulle virkelig bare mangle at vi venter til dere er klar for å dele, forstår virkelig ikke hva som er galt med enklere mennesker som skrive slike ting til deg. Jeg kjenner ikke deg- men opplever deg som et genuint, ærlig og skjønt menneske som ikke fortjener slike kommentarer, trodde alle hadde lært at har man ikke noe positivt å si- så lar man være. De forstår virkelig ikke noenting av den prosessen dere er i og hva dere har vært gjennom. Ønsker dere masse lykke til og håper virkelig at dere snart får en liten skatt.

    5. Enig med Vilde. Klart vi er spente men man har vel annet å gjøre også så vi klarer å vente 😊 ha en fin kveld ❤

    6. Jeg må bare si at så tøff du er som har vært så åpen i den prosessen dere er i. Jeg er selv mor til to ivf barn, og husker så utrolig vanskelig det var å dele med andre om resultatet etter graviditets testing. Bare negative og positive svar. Jeg heier på dere og vet at dere vil få de 3 barna dere ønsker dere ❤️

    7. Hååååper alt jeg har for at dere lykkes! ❤❤ jeg er også en av de som venter på oppdatering på denne fronten, men det handler faktisk om et liv og da må man få den tiden man trenger for å fordøye for seg selv og med sine nærmeste. Krysser alt jeg har 😁

    8. Dette er første gang jeg kommenterer en blogg altså men må bare få sagt det: AMEN to Vilde! Som jeg skulle ha sagt det selv. Krysser fingrene for dere og lykke til. klem ❤

    9. Så bra skrevet av Vilde! Vi skal anse oss selv heldige som får ta en del av Julianne og Ulriks reise, og være takknemlige for deres innsats for å fjerne tabuet rundt IVF og infertilitet. Heldigvis heier majoriteten på dere, og når trollene kommer frem så skal jeg love deg at vi skal overdøve dem med kjærlighetsfylte kommentarer!

    10. Tillykke med dagen julianne:)!! Du er fantastisk og det skulle bare mangle at du setter ned foten av og til. Klem

    11. SÅ godt sagt!
      Jeg er litt overtroisk og har en veldig sterk følelse av at du og jeg blir gravid samtidig. Vi har begge hatt utfordringer med å bli gravid på to forskjellige måter: du og mannen din har så utrolig lyst begge to men sliter med å få det til, i mitt tilfelle tror jeg ie det er noe galt med fruktbarheten, men jeg har slitt veldig med å få mannen i mitt liv som jeg har kjøpt leilighet med og vært sammen med i ti år til å være med på det jeg ønsker mest i verden.. inntil nå! Plutselig er han med på å prøve (første forsøk nå), og jeg er såå spent! Har hele dette året hatt en følelse av at problemet løser seg for meg samtidig som for deg! Håper det stemmer :* ønsker deg alt mulig godt.

    12. vilde 😀 Dette var godt sakt, og Julianne du er super! kan vell snakke for alle når jeg sier vi gleder oss til og høre hvordan det går! Lykke til <3

    13. Masse gode tanker til dere to i den prosessen. Håper at du får en koselig uke med familen og at formen er ok. Lykke til fra en annen som også prøver:)

    14. Fantastisk kommentar! Jeg er så glad for at dere tar alt i deres eget tempo, og ikke lar dere stresse av leserne. Det er en ære og et stort privilegium å få lov til å følge dere – det er så langt ifra en selvfølge som overhodet mulig. Jeg håper så inderlig på gode nyheter, og at veien mot foreldredrømmen vil gå på skinner fremover <3

    15. jeg venter såååå i spenningen å har følgt med en stund nå å synes det er utrolig tøft av deg/dere som deler dette! har selv en lillesøster som har vært gjennom det samme å div hun ønsker så inderlig å bli gravid, men sliter med det dessverre.
      selv fant jeg ut siste dagen i påskeferien at jeg er gravid er 6uker så er litt tidelig ennå, men har tenkt tanken selvom ikke jeg kjenner deg så hadde det vært morsomt å være gravid samtidig 🙂

    16. Gratulerer med overstått. Håper du har hatt en super dag.
      Jeg lurte bare på om om du kunne ta et bilde av blusen din framme.
      Den ser utrolig fin ut. Hvor har du i så fall kjøpt den?
      Ønsker deg lykke til i prosessen og oss andre i ventingen.
      Det er rart for jeg kjenner deg ikke,men jeg tenker på deg hver dag og jeg gleder meg til å lese om dere hver morgen…middag…og kveld.
      Nesten hver gang jeg snakker med datteren min 28 år, kommer vi inn på deg.
      Vi håper begge to at det denne gangen skal det gå bra.
      Må bare avslutte med at for det om jeg ikke kjenner dere er jeg blitt utrolig glad i dere.
      Høres sprøtt ut,men sånn føler jeg det.
      Gleder meg masse til å få lese resultatet 🎁 for denne gang MÅ det bare bli positivt💥🌞
      Klem til dere begge ,og lykke til med hundene🐶🐶 jeg har selv 2 . De er blitt bestevenner💞

    17. Fantastisk kommentar fra Vilde! 👏
      Skjønner det er ikke en tv film og dere kan ha både gode og dårlige nyheter, men jeg ønsker dere lykke til!

    18. For en fantastisk kommentar fra Vilde! Kunne ikke vært mer enig, og kunne virkelig ikke sagt det bedre selv. Jeg ble direkte lei meg og flau da jeg leste gjennom kommentarene på det forrige innlegget, det er helt utrolig hva enkelte tillater seg å skrive. Som om de har noe krav på innsyn i ditt privatliv! Ta den tiden dere trenger, kjære dere <3 Håper alt er bra, følger spent med og krysser fingrene.
      Klem fra meg <3

    19. Beundrer deg og Ulrik. Gang etter gang må dere tåle negativitet fra lesere. Man trenger ikke kjenne dere to for å forstå at sammen er dere helt fantastiske og dere gjør hverandre så godt. Et lagspill som jeg beundrer!
      Enkelte må forstå at bak skjermen, er det et menneske som alle oss andre som har behov for litt tålmodighet og privatliv- tiltross for at du nå er en offentlig person. Kos dere i helgen, fokuser på alt det positive så vil det, uansett når, bli deres tur til å ha verdens bredeste smil om munnen😊 Takk for alt du deler med oss. Trofast leser, men ingen ivrig kommentarskriver ønsker dere en flott helg !

    20. Hei Julianne.
      Sikkert betryggende å ta ultralyd og høre hjertet hvis du eventuelt er gravid nå 🙂 Støtter dere 100% i å ta alt i deres eget tempo!
      Takk for dere tar oss med på denne reisen. Jeg har lært mye av å følge med på dere.
      Gud velsigne dere alle!
      Hilsen men som har prøvd å bli gravid lenge…

    21. Første gangen jeg kommenterer her, men nå mååå jeg bare si noe! Blir så lei meg av å se alle kommentarene som er negative, og da spesielt på et så sårt tema som å være ufrivillig barnløs. Sender masse varme tanker til deg og Ulrik, og håper virkelig det går deres vei <3 Og tusen takk for all åpenhet gjennom reisen deres til å bli foreldre - del når dere er klare for det, og så heier vi resten på dere i mellomtiden!

    22. Gratulerer med overstått og et stort amen til Vilde! Krysser fingrene for at du fikk tidenes bursdagsgave, og hvis ikke så er jeg sikker på at du får den snart <3
      Ukens leser er forøvrig et tiltak jeg støtter, for å hedre og gjøre litt ekstra stas på alle de fornuftige og koselige bloggleserne dine. Så kan de andre bare gå å ta seg en bolle.

    23. Trur dere vil dele det på god kveld norge i morgen jeg. Bare har det på følelsen 🙂 Lykke til..og håper det kommer en liten tilslutt <3

    24. Selvfølgelig har dere all rett til å vente med å dele til dere selv vil, bare fordi man har en blogg må man ikke dele alt hele tiden! Synes det er fint å se at du drar frem de ekstra fine kommentarene også. Lykke til videre, håper det er en liten spire som blir sittende snart <3

    25. Er innom både din og Ulrik sin Instagram opp til flere ganger om dagen, og håper på good news. Unner dere virkelig at alt ordner seg og dere får det velskapte barnet dere ønsker og fortjener så veldig! Håper virkelig dere sitter hjemme og koser dere med spiren i magen, og nyter følelsen av å eie denne nyheten sammen! Det er ingen stress å fortelle omverden hvordan innsettet har gått, dere har ingen opplysningsplikt overhode!
      Krysser fingrene og heier på dere begge 🙂

    26. Hei Julianne!
      Jeg er en av dem som legger livstegn igjen en gang i ny og ne, men som daglig stikker innom for å la meg inspirere av deg. Ville bare slenge meg på kommentaren til Vilde og gi uttrykk for at jeg helt og holdent samtykker der! Forstår ikke hvordan mennesker som er ukjente for deg synes at de liksom har et krav på å få vite alt mulig om deres tilværelse. Del det dere ønsker, når dere ønsker. I mellomtiden er vi utrolig mange som heier på deg og på dere, både i familieforøkelsesprosessen, men også generelt. Takk for at du er et friskt pust i en ofte krevende og travel hverdag. Takk for at du sprer glede og inspirasjon, og for at du er ærlig og tøff. Ønsker deg og dine en nydelig helg. ♡ Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg