DET VAR MENINGEN

Hei, igjen. Da var denne dagen snart over også. Jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle i dag, men det får gå. Jeg er mer enn fornøyd med at huset er ryddig og klart for gjester i morgen. Åh, som jeg gleder meg til besøk. Jeg elsker å ha familie rundt meg, så denne uken har jeg sett frem til lenge.

Hundene og jeg har nesten bare vært inne i hele dag. De er nemlig like begeistret som meg for dette snøværet. Derfor ble lufteturene korte. Ellers har vi (les: Ulrik) skrudd opp en trappegrind her hjemme. Vårt første kjøp på Babyshop. Det var mange som spurte om grinden var et hint til den prosessen Ulrik og jeg nå er i da jeg filmet den på Snapchat tidligere i dag, men det var det ikke. Grinden er først og fremst ment for Ramp som er altfor liten til å gå i trapper, men vi håper såklart at det kommer en liten baby snart som også får nytte av den.

Om et par timer skal jeg hente Ulrik på flytoget og familien Nygård hoppe i seng. Det er så koselig om nettene her for tiden. Stella har jo alltid sovet mellom beinene til Ulrik, og jeg må innrømme at jeg har vært litt sjalu på at hun aldri vil sove med meg. Nå som Ramp er kommet i familien har han funnet sin faste plass på puten min. Dere kan tro at jeg er fornøyd! Det var virkelig meningen at Ramp skulle komme inn i livet mitt og vårt nå. Han passer veldig godt inn i gjengen og gir oss masse glede <3


 

18 kommentarer
    1. kos dere masse med hundene og familiebesøk. håper du vil blogge masse om ramp fremover. stella også selvfølgelig.

    2. Såå koselig at dere alle sover i samme seng :)!
      Håper gjerne det snart blir enda en i sengen, dere får gå til innkjøp av en større seng 😉
      Kanskje et dumt spørsmål… Men.. Med hund i sengen hver natt, hvordan er sexlivet da?

    3. Hei, jeg lurer på om du kan begynne å skrive hvor klærne dine er fra? Slik som Caroline Berg Eriksen foreksempel, da slipper du sikkert å svare på mange spørsmål angående det også 😊

    4. du ser utrolig bra ut om dagen, som om du har fått en ekstra glød;)) lykke til videre med lille Ramp, han er så søt!

    5. Helledussen så fin han er! 😀 Og du Julianne, du gløder<3 Det er bra å ha noe annet å tenke på enn kun baby om dagen for deg, da er det større sannsynlighet for at du blir gravid:) klem

    6. Nydelige Stella og Ramp!😍 Er så utrolig spent på den forhåpentligvis positive graviditetstesten!!!😃💕 testdagen er vell idag?😃
      Unner dere bare det beste!😍❤️ Klem

    7. Hei Julianne. Jeg har fulgt deg hele prøveperioden og startet å lese bloggen din så fort du kom på topplisten. I Januar i år bestemte jeg meg for å slutte å lese blogger da det påvirket meg negativt og stjal mye tid. Dog har jeg holdt fast ved din og ønsker så inderlig å se dere oppnå babydrømmen. Men, det jeg vill si var at forrige gang dere gikk ut med nyheten var det på VG jeg først så det. Jeg har ikke instagram og VG snapper nok nyhetene før du rekke å publisere det på bloggen, va syns du om det? Selv håper jeg du om dere er så heldige å bli gravide at du selv rekker å poste eget innlegg før Avisene. Uansett krysser jeg fingrene for dere og håper at “thrid times a charm” faller for dere. 😀

    8. Syns det er supert at du har fokus på andre ting, og koser deg men valp, hygge og velvære i denne perioden du er i:) Har selv hatt mange forsøk, og det er tøft å gå på hormonene både fysisk og psykisk! Det ser ut til at du er flink til å ta vare på deg selv, og dette er veldig godt for psyken under hormon behandlingen. Jeg har forsøkt Akupunktur, dietter….. alle mulige tips. Det eneste som gjelder er at embryoet fester seg og vokser til en frisk bebi! Er det ment for å være levedyktig, vil du få kul på magen❤️ Krysser fingrene for at du er gravid! Uansett vet du at du kan bli det, og det er lenger enn flere av mange prøvere har opplevd. Helt til slutt: Tusen takk for at du setter IVF/prøverør i media. Både for oss som er prøvere og pårørende! Klem til deg for å være så sterk❤️

    9. Er jo ikke akkurat som at trappegrind er det første man kjøper når man er gravid. Med mindre babyen deres ruller og kryper fra dag én da :p

    10. Enig med Julie, håper du kan skrive hvor klærne dine er fra, syns de er så fine!!
      Sender en god klem til dere og krysser fingrene for at denne dagen er som dere drømmer om at den skal være ❤️

    11. Til anonym 11:55
      You don’t say!?:p ho sier det jo sjæl. Men var flere som lurte på om det var et hint om graviditet (hvis du leste innlegget;))
      Derfor jeg sa det!

    12. Jeg er takknemlig over at du deler prøverørsprosessen, det gir mer støtte enn du aner. Det er så mange av oss som prøver å få barn, og veien til målet kan være kronglete. Da er det ekstra godt å lese om andre som går gjennom det samme. Håper du nå er gravid, og at det holder helt inn. Krysser fingre for dere ❤️ Hilsen ei som straks skal ta ut egg 🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg