KONTOR I BILEN

Hei, igjen! Da var jeg endelig hjemme etter ukens første møter og ærender i Oslo og Drammen. Dagens kontor har vært i bilen, noe som fungerer ganske bra på dager som dette hvor avstandene er såpass lange. Jeg parkerte faktisk utenfor en bensinstasjon i stad mellom to møter for å svare på mail og skrive innlegget om barnesengen til dere. Det er hva jeg kaller effektiv bruk av tid!

I passasjersetet ligger det som dere ser to pakker med extensions. Det var jeg å hentet tidligere i dag fordi jeg ikke har tid til å vente på posten. Til onsdag skal jeg nemlig gå fra kort til langt hår igjen og det gleder jeg meg skikkelig til. I tillegg vil jeg bli litt kaldere i fargen og kanskje noe mørkere i bunn. Vi får se hva frisøren min sier. Jeg lar henne alltid bestemme..

Har dere forresten sett den fine rosa bilnøkkelen min? Det er Ulrik som har “pimpet” den med klistremerker. Han gjorde det egentlig bare for at vi skal se forskjell på nøklene våre og trodde vel egentlig at jeg ville bli litt flau av fargen, men jeg DIGGER den. Vi har forskjellige innstillinger når vi setter oss inn i bilen i forhold til bilsetet, lys, musikk display og sikkert noe mer, så derfor er det kjekt at min er rosa og hans er svart. Ulrik kommer seg nemlig ikke inn i bilen uten å kjøre setet bakover med “feil” nøkkel fordi jeg sitter så nært rattet. Haha!

Nei, nå er det middagstid her i huset. Litt senere enn planlagt. Jeg ville bare si hei til dere igjen før vi tar kvelden. Blogges mer i morgen!


 

10 kommentarer
    1. Det er effektiv tidsbruk. Ingenting er vel bedre enn det.. That been said, så er det jo slik at multitasking må til i en travel hverdag :p

    2. Litt off topic – men kunne du tenke deg å vise litt hvordan du styler håret ditt? 😌 Jeg har ganske lik lengde som deg, men syns det er så vanskelig å style det, ender ofte med å rette det paddeflatt eller opp i en stram hestehale, ditt ser alltid så casual og fresht ut ☺️

    3. kan Ulrikk være så snill å slutte med boomerang filter på ALLE instastories? Orker snart ikke følge han lenger.

    4. Hei! Bare et lite tips: det er farlig å sitte nærme rattet da airbagen kan kvele deg om den skulle bli utløst. I teorien bør man sitte en armlengde fra rattet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg