SPENNENDE NYHETER FRA DANIEL WELLINGTON!

Annonse

Nå har Daniel Wellington lansert en helt ny kolleksjon med klokker! Serien heter “Classic Petite” og finnes i både silver og rosè gull. Med rabattkoden “PILOTFRUE” får du 15% rabatt på alle produktene fra deres offisielle hjemmeside www.danielwellington.com

Dette er de første klokkene fra Daniel Wellington som har såkalt “mesh” lenke. Alle modellene er i størrelse 32 mm, som er en feminin og samtidig kul bredde. Jeg skal vise dere begge variantene i dag. En med eggeskallhvit urskive og en med sort urskive. Begge urskivene er tilgjengelig i nettbutikken deres, både med lenken i sølv og med lenken i rosè gull. Du kan se alle nyhetene fra DW her, med selveste Kendall Jenner som modell ♥


Classic Petite Sterling

Jeg liker de nye klokkene kjempegodt! Det må være de peneste klokkene DW har lansert noensinne. Den nydelige konstruerte mesh-reimen er myk og lett, og sikrer at klokken sitter godt på håndleddet ditt. Mesh-reimen er laget av rustfritt stål, og er som sagt tilgjengelig med sølv- eller rosegullplettering. Lengden kan forresten justeres enkelt.



Classic Petite Melrose

Jeg føler meg skikkelig fresh med disse klokkene på armen og det tror jeg dere ser. For god stil kommer i mine øyne ikke uten å føle seg komfortabel i det man har på seg, noe jeg virkelig gjør med klokkene fra Daniel Wellington. Rett og slett et must for alle moteikoner!

 

11 kommentarer
    1. Hei, Husk å nevne at det kommer ca 400 kr i moms når de bestiller via nettsiden. Ble sur når jeg bestilte å oppdaget det etterpå. Det er ikke alle som vet om dette eller får det med seg.

    2. Tusen takk for en ærlig og innholdsrik blogg!
      Jeg lurte på en liten ting. Jeg har de siste par årene vært veldig redd for å fly, og lurer derfor på om du/din kjære ektemann kunne skrevet noe om temaet? Et innlegg som kanskje kan “ufarliggjøre” det å fly for for meg og andre som gråter til og med før takeoff.. Jeg tror det kunne vært veldig til hjelp, og hadde vært så fint å fått noen gode tips eller betryggende ord fra en pilot som er i luften stadig vekk! 🙂

    3. Er det mulig å sette disse lenkene på de gamle urene? Jeg har ur med både sort og hvit urskive, så det er litt kjedelig å kjøpe enda flere som man egentlig har :/ ser at det er mulig å bytte reim på de nye, men er det samme mekanismen som de gamle?
      Ina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg