10 RARE FAKTA OM MEG

♡ Når jeg får dilla på en sang så hører jeg på den hele tiden. Med å høre på den hele tiden så mener jeg at sangen går på repeat gjennom hele dagen i flere dager og noen ganger uker, helt til jeg spyr av hele sangen. Jeg starter om morgenen når jeg fikser meg, fortsetter på trening, så i bilen og har den gjerne i bakgrunnen mens jeg blogger. Nå er det “It ain’t me” med Kygo og Selena Gomez som gjelder. Jeg har akkurat blitt skikkelig ferdig med “I don’t Wanna Live Forever” fra Fifty shades darker filmen. Æsj, Haha!

♡ Jeg har angst for å ta telefonen når ukjente nummer ringer. Jeg er heller ikke glad i å ringe personer jeg aldri har snakket med før. Men å gå i møter alene og treffe nye mennesker er ikke noe problem. Jeg foretrekker bare å se personene jeg snakker med, ellers blir jeg fort nervøs.

♡ Jeg bruker ekstremt mye pålegg. Alle ser rart på meg når jeg skal smøre meg en brødskive.

♡ Jeg går aldri på toalettet før det nesten er for sent og jeg holder på å tisse på meg. Grunnen til det er fordi jeg synes det er innmari kjedelig å bruke tid på det.

♡ Jeg hater å drikke av samme kaffekopp flere ganger. Påfyll er derfor ikke noe for meg. På kontordager her hjemme ser det ut som om det har vært mange her. Det hender Ulrik spør om jeg har hatt besøk. Men neida, det er bare jeg som tar ny kopp hver gang jeg har lyst på mer kaffe.

♡ Jeg er utrolig surrete og glemst. I siste teksmelding fra meg til Ulrik står det: “Jeg dør av meg selv”. Jeg kommer tilbake til hendelsen neste uke.

♡ Jeg er umulig å ha med å gjøre når jeg er stressa eller sulten, sier Ulrik. Noe som skjer flere ganger i uken og som ender med dårlig stemning og diskusjoner. Hehe!

♡ Helt siden jeg var liten har jeg ELSKET sennep. Jeg spiste det ofte som pålegg på knekkebrød. Nå i voksen alder er det spesielt sennepssausen som svigermor lager jeg craver. Smisk, smisk 🙂

♡ Jeg er sinnsykt svak for kanelboller. Det hender du ser meg løpende forbi et bakeri, for jeg kan ikke stoppe, se inn i vinduet eller lukte. Da er jeg solgt med en gang.

♡ Hvis jeg ikke klarer å komme meg på trening eller ikke kommer i gang med sunt kosthold allerede på mandager så føler jeg at HELE uken er ødelagt. Det er egentlig skikkelig teit, men det er bare sånn jeg føler det. Derfor skjønner dere kanskje hvor viktig det er for meg med denne “gode starten” på uken som jeg driver å babler om hele tiden. Tidlig helg er jeg også stor tilhenger av forresten, og apropos det.. GOD HELG!


 

21 kommentarer
    1. Haha, jeg synes det var morsomt det med kaffekoppene. :p Jeg er litt sånn selv og kjente meg igjen i flere av punktene. En god helg til deg.

    2. Hehe, kjenner meg igjen i dogreia, hehe. Men er ikke det å bruke kaffekoppen flere ganger en bra ting? Hvertfall om det er påfyll og man er hjemme? Ha en fin kveldsolstråle

    3. Hahah helt lik deg med sanger, jeg hører på de konstant. Jeg er helt nødt til å kunne sangen og hører på den til jeg får absolutt helt avsmak!

    4. Morsomt innlegg:)
      Jeg liker bloggen din så godt! Det er så deilig å klikke seg inn her, du har en perfekt blanding av alt. Interiør, innkjøp, klær, alvorlige innlegg, hverdags og meninger. Jeg liker det kjempegodt, og det er også veldig interessant å følge deg om prøvingen. Håper på dine vegne at det snart skjer!! 🙂

    5. Ha-ha, så morsomt at du deler dette, Julianne. Du er en fin og artig dame med humor. Alle har sine særegenheter, og det er så gøy å høre om. Jeg blir helt vill av å se tuber som er klemt på midten og ikke fra bunnen 🙈🙊🙈
      Ønsker deg og Ulrik en god helg! Jeg heier på dere to!
      God klem fra Elisabeth 😄

    6. Er såå ening med deg i den “gode starten” på uken.
      Kan jo liksom ikke begynne med sunt kosthold og den trening en på en onsdag 😉 😀 hahaha

    7. Elsker slike innlegg!
      Måtte le av den med kaffekoppene, for jeg er helt motsatt! Haha! Jeg har både kaffekopp og vannglass stående på benken til både meg og kjæresten, de brukes i et par dager til de byttes ut med nye.. Like rart den veien, spør du meg 😀

    8. Du er så herlig Julianne!! Jeg digger deg og føler vi er så like på så mange områder. De rundt deg er heldige som får dele hverdagen sin med deg 🙂 klem fra trofast leser <3

    9. haha flere av de stemmer for meg også. Svak for kanelboller, spesielt de fra IKEA, må alltid ha. Når jeg får dilla på en sang går den hele tiden, angst for telefonen og den siste, at hele uka er ødelagt vis ikke jeg trener og spiser sunt på mandager.
      Ha en fin helg videre.
      http://www.josefine.blogg.no

    10. Hehe, jeg er akkurat lik med pålegget, særlig smørepålegg!! Ser jeg brødskiva gjennom smørepålegget så er det på med en runde til x)

    11. Den medå være stessa eller sulten delen som gjøre deg grinete ,tenk hvordqn du hadde vært som gravid ,sikkert blitt en hormonbombe xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg