LUXUSHAIR FYLLER 8 ÅR!

Annonse

I dag fyller Luxushair hele 8 år og feirer det med å gi oss rabatter på hair extensions! Med rabattkoden “Hurra8år” får du nå 30% på alle hair extension HER (bortsett fra sluttsalg) ♥

Til info: Tilbudet gjelder kun ut dagen i dag, altså hele 15. mars til klokken 23:59, så det lønner seg å være rask!
@mariadimitrov (frisøren min fra Head i Hegdehausveien) hjalp meg å lage “Khloe Kardashian-sveisen” med clipsene mine fra Luxushair tidligere denne uken! Jeg skal lære meg å lage denne hårsveisen selv før sommeren og blir nok mye å se med litt lengre lokker fremover. Jeg har nemlig bestemt meg for å gå våren og sommeren i møte med lengre hår i en kaldere farge. Ikke like langt som på dette bildet, men lengre enn jeg har i dag. Nå har jeg derfor bestilt meg nytt tape extensions fra Luxushair i farge “Ash blonde”. Jeg gleder veldig til det kommer i posten og til at Maria har ledig frisørtime til meg!
Clip on extensionet kan du enkelt montere på deg selv hjemme. Dere finner en video av monteringen her. Alternativt så kan du gjøre som meg å ha en pakke med clip on extensions liggende og ta det med til frisøren for spesielle anlendinger når du vil pynte deg litt ekstra. Tape extensionet er noe mer krevende å sette på, men med litt hjelp så blir det utrolig bra. Du finner video av påsettingen her.

P.s. Vippene mine er ikke helt på stell her, de skal fikses i dag. MEN jeg følte meg kjempefin for det på grunn av dette lange og fantastiske håret fra Luxushair.
I tillegg til tilbudet på extensions får du Jolie Visage Blackhead Remover til kun 99,- som er den beste prisen jeg har sett på denne fantastiske masken, og LH Keratin Treatment til kun 549,- som er en behandling for deg med enten krusete, krøllete, bølgete og/eller slitt hår. Produktet er spesielt egnet for deg som retter ut håret hver dag og ønsker å legge bort rettetangen i noen måneder. Behandlingen er egnet for alle typer hår, også extensions!

–> Sist, men ikke minst får du FRI FRAKT på alle bestillinger over 499 kroner! DET er noe å rope hurra for det 🙂

♡ NYHET –> Clip On Gold Collection, ekstra tykt hår 55 cm 200 gram / 60 cm 310 gram

Jeg vil også tipse dere om Ponytail Deluxe. Det en hestehale som Sophie Elise ofte bruker blant annet. En kjapp og enkel måte for deg som ønsker å se enda mer glamorøls ut i hverdagen eller til fest på 1-2-3. Sophie har også sin egen kolleksjon med clip on extension her, som jeg anbefaler dere å sjekke ut. Spesielt for dere som liker å leke med farger og spill i håret!Du finner forresten hele fargekartet til Luxushair her og dersom du er usikker på farge kan du sende mail til: [email protected], med et bilde av deg selv hvor hårfargen din kommer godt frem. Det er det jeg pleier å gjøre hvis jeg er usikker.
Det ble litt mye linking i dette innlegget, men det er kun for å gjøre det lettere for dere. For husk, tiden går! 23:59 i kveld er tilbudene over.
Til slutt vil jeg bare si… HURRA FOR LUXUSHAIR!
13 kommentarer

Siste innlegg