PAPIRBRYLLUP

Hei, dere! Nå er vi hjemme igjen etter en herlig langhelg på fjellet. Vi skulle egentlig ut og spise på Hanami i dag og feire bryllupsdagen vår, men formen min holder oss dessverre hjemme. Eller skal jeg si heldigvis? Jeg klarer nemlig ikke se noe negativt i denne kvalmen og er fortsatt overlykkelig over å være gravid. Det blir derfor takeaway og kos her hjemme i stedet. Det viktigste er jo at vi er sammen. Å gå ut og spise kan vi gjøre når som helst ♥ ♥

Jeg lovte å vise dere hva vi ga hverandre i gave i dag. Som dere ser så tenker vi ganske likt.. Hehe! Ulrik ga meg armbådet i sort med gull og jeg ga han armbåndet i blågrønt og sølv. Flaks at vi ikke dukket opp i butikken på samme dag, siden vi begge kjøpte armbåndene på den ene Hermes-butikken som finnes her i Oslo..





1 år- Papirbryllup:

Nå har dere vært gift i ett år, og dere har fått en god stund sammen som ektefeller. Denne bryllupsdagen kalles for Papirbryllup. Kanskje representerer papiret at dere har et langt liv foran dere hvor dere nå starter med blanke ark. Kanskje har der også kjent på lykkerusen.

Dere kan nå feire at dere har vært gift i et helt år. Lag litt god stemning og gi oppmerksomhet til hverandre.

Hentet fra bryllupsdagen.no

7 kommentarer
    1. Gratulerer med graviditeten og bryllupsdagen! Ble så glad på deres vegne da jeg fikk vite at du er gravid 🙂
      Hilsen en fast leser men som aldri kommenterer 🙂

    2. Hei –
      Gratulerer så mye med både graviditet og papirbryllup!
      Jeg hadde tenkt å anbefale deg å se på Anna Saccone på YouTube, hun har filmet sine nå 3 graviditeter, tenker du vil like det hun legger ut da hun er veldig åpen om alt 🙂
      En annen du burde se på er Rachel Talbott, hun har en sønn og er nå gravid igjen. Hun har kjempemange fine videoer både for egenpleie under graviditet, og ulike barnerelaterte videoer ellers.
      Følger du noen YouTube-kanaler?
      Ha en fin kveld!

    3. Har du vurdert å måle hcg i blodet for å se at det øker? Eller vil du bare vente til mars for å forhåpentligvis (mest sannsynlig) se hjerteslag? Du er ikke hysterisk om du tar blodprøve med et par dager mellomrom for å se økning. Har du høye verdier så kan det vel også indikere tvillingsvangerskap. Tenker siden du er så kvalm. Jeg var på UL i uke 8 å ta kunne det se ut som det hadde stoppet å utvikle seg i uke 5. :/

    4. Så fine gaver dere gir hverandre <3 Og så morsomt at Ulrik skrev på papir! Tenkte først det var en kjapp løsning fordi han hadde glemt å kjøpe kort, hehe!

    5. Kjære Julianne og Ulrik, til lykke med både baby og bryllupsdag❤
      Jeg gleder meg med dere og vil følge deres spennende reise videre.
      God tur til dere begge!
      Aller beste hilsen fra Elisabeth ❤

    6. A’B- den kommentaren kunne du spart deg for, hva i all verden er poenget med å skrive det du gjør i ett kommentarfelt hos ei som er i lykkerus over å være gravid! Det er nok av ting å bekymre seg for fra før av! Kan bare tenke meg hva jeg selv hadde følt hvis noen sa noe sånt til meg når jeg var gravid! Folkeskikk er en fin ting, tenk deg om før du skriver i ett kommentarfelt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg