I MORGEN GJESTER VI GOD MORGEN NORGE!

Hei, igjen og god kveld fra sofaen! Jeg stikker bare innom for å fortelle dere at Ulrik og jeg er gjester i God Morgen Norge fredag morgen. Denne gangen for å snakke om vår fantastiske nyhet. Forrige gang vi var gjester i God Morgen Norge ventet vi på svaret fra vårt første prøverørsforsøk som ikke gikk. Mye har skjedd siden det og dette besøket blir selvsagt myyye hyggeligere, for nå er drømmen virkelig og vi kan fokusere på alt det spennende vi har i vente. Jeg regner ikke med at jeg rekker å blogge før vi går på luften som jeg gjorde sist gang. Ikke får jeg lov av Ulrik heller. Han er bekymret for meg, stakkar. Helsen først!

Her er forresten bildet av de 3 første testene vi tok kvelden 14.02.17. Bildet er tatt med mobil, derfor litt uklart. Men strekene er heldigvis klare nok. 2×3 Hurra!

Vi er forresten helt overveldet over alle de varme ordene dere sender. Igjen, TUSEN TAKK!

Vi går på luften klokken 07:40 på Tv2, for de av dere som har lyst til å se oss. Programmet går i reprise klokken 10:00 Følg oss gjerne på Instagram og Snapchat i morgen tidlig om du ikke får sett programmet –> @mrulriknygaard @pilotfrue


 

56 kommentarer
    1. Oisann, det var testene sine det! Jeg testet selv da jeg var 3+4 uker, jeg kan ikke fatte og begripe at jeg turte å slippe jubelen løs – det er bare så vidt du kan skimte en bitte, bitte, bittelitt rosa strek ved siden av teststreken, haha! Så sterke som dette ble de ikke før i uke 6 heller, haha! Og ja, jeg testet hele tiden for å være sikker, haha. Apropos det; ikke finn ut at du skal teste på ny senere, det kan stresse deg unødvendig 🙂 Jeg gjorde nemlig det rundt uke 12, og da var testen negativ. Jeg tok en til – negativ. Og enda en – negativ. Hysteri, hylgråt, frustrasjon og en følelse av total desperasjon rakk å innhente meg før jeg ringte legevakten, som kunne fortelle meg at det er VELDIG (!) vanlig at tester blir negativ når HcG-nivået blir høyere. Jeg blandet prøven ut med 50% vann – og voilla, “gravid igjen” 😉 Tenkte kanskje at det kunne være greit å vite 🙂

    2. Hurra og gratulere så mye!!! Jeg har følt så med dere siste tiden og kjenner jeg har vært nervøs😂😂Sjekke IG deres støtt og stadig 😉 gleder meg til å følge deg videre !!!

    3. Gratulerer så mye!!! Jeg er rørt og glad på deres vegne! Ønsker dere masse lykke til utover i svangerskapet. Selv er jeg i uke 24 med mitt prøverørsbarn. Gleder meg til å følge med dere videre ❤😊 Ps: takk for at dere deler sorger og gleder i denne fasen 😊

    4. Åh, er så lykkelig for dere <3 Nesten aldri på Instagram for tida, men oppdaterte appen nesten hvert femte minutt både igår og idag i vente på nyheten !! Gratulerer såååå masse ! <3

    5. Er så glad for at dere endelig ble gravide.
      Kommer nok til og følge bloggen din fremover. Har selv to jenter på 13 og 17 år som gir oss masse glede hver dag.
      Kos deg fremover

    6. Gratulerer så mye!!! Kjente tårene presset på når jeg så nyheten! Dere er råtøffe som deler denne tøffe prosessen🙌🏻 Masse lykke til i tiden fremover!

    7. Hva gjør dere hvis dere mister egentlig? Da har dere hatt tidenes største feiring på TV liksom, så blir det kanskje ikke noe av? Det er så tidlig enda og jeg klarer ikke forstå hvordan dere tør å være SÅÅÅ sikre på at ingenting kan skje.. 😮 virker ikke som dere er klar over at ting kan skje lissom

    8. Her lukter det twins…. Virkelig ingen tvil om hva resultatet var der.. Gratulerer SÅ masse to streker!! Håper vi begge oppnår drømmen om en liten skatt, eller to i oktober 💙❤️

    9. Gratulerer masse Julianne! Visste at det kom til å lykkes denne gangen! Men du, anbefaler måtehold i media, og rolige uker, så dere er sikre på at det blir som ønsket! Take care!

    10. Wiihu! Så utrolig bra, og gratulere så mye igjen😄 Anbefaler deg virkelig å kjøpe en ammepute nå alt, jeg har slitt med både oppkast, kvale, bekkenet og mye luftplager.. Ammeputen var min reddende engel, kjøpte den samme dag som jeg fikk positiv test og sover med den hver kveld (til mannens store fortvilelse)🙊 Er i uke 18 nå.
      Tro meg, du vil få bruk for den❤️ Gleder meg til å følge med på veien videre!

    11. Gratulerer så masse, dette er bare helt fantastisk♥
      Til deg anonym som ikke tørr skrive navnet ditt engang. 22:57
      Hvorfor snakke om å miste, de har akkurat funnet ut at de endelig er blitt gravide. Ja dessverre er det slik at man kan miste, men man trenger ikke krisemaksimere. Vet du hva jeg tror de hadde gjort da? Jeg tror de hadde sørget som alle andre også hadde Julianne satt fokus på dette, og prøvd og få bort tabu rundt det. Akkurat som hun prøver å gjøre med Ivf.
      Håpet du ikke tar til deg slike negative kommentarer, syns dere er kjempe tøffe. Dere har en kjempe fin tid i vente♥

    12. Blir så glad på deres vegne🙏🏻
      Nå er du gravid, nyt det, slapp av og tenk positivt🌟
      Å fortelle det tidlig er ofte positivt, en slapper av å gleder seg
      det gir kroppen ro og tid til å “ruge”;-) Er man redd for
      ditt og datt (22:50) så til din info det kan gå galt når som helst
      i ett svangerskap.. så negative tanker,blir usikkerhet og det
      påvirker kroppen! Har en trua, ro, positivitet og glede kommer
      dette til å gå kjempe fint😍 En milepæl for hver uke som går💜💙
      Nyt tiden dere tre🙏🏻

    13. åå endelig, så utrolig koselig! det er nesten slik at jeg kjenner gleden helt hit! jeg er såå glad på deres vegne, og ønsker dere alt godt videre i den fine tiden fremover <3 klem

    14. Lykke til i dag! 🙂 Jeg er helt enig med dere; feire det som feires kan! Så tar man eventuelle sorger når de kommer, hvis de kommer. Mye hyggeligere å ta gledene på forskudd enn sorgene! Jeg heier på dere og er som sagt sååååå lykkelig på deres vegne! Gratulerer igjen!!

    15. Ble så glad på deres vegne i går, og enda mer når jeg ser 3×2 sterke streker! Her er det ingen tvil, gratulerer så mye ❤❤

    16. Heisann! Gratulerer så mye! Fantastisk god nyhet! Lite tips: ta vare på en av testene over reagensrør eller lignende, så har dere en litt spesiell og gøy gave til. Barnet i fremtiden. Jeg fikk slik i konfirmasjonstalen min far holdt for meg. Hadde beholdt første tegnet på meg i sokkeskuffen ovale år😊👍🏻

    17. Jeg tok test i uke 2, og den var klar og tydelig. Jeg fikk da en liten mistanke og på tidlig ultralyd i uke 7 viste det seg at det er tvillinger 😄😄

    18. Så fantastisk pen du var på god morgen Norge! Altså, du er jo alltid pen, men nå stråler du litt ekstra!:D Vil ikke se bort ifra at det er gravidgløden som allerede er på plass!<3<3<3

    19. Jeg og kjæresten har prøvd å bli gravide siden i fjor, og nå de siste månedene har jeg fulgt spent med på deg for vi har ca hatt samme testdager. Min testdag er også i dag, men min var negativ. Veldig skuffa. Glad det endelig var positivt for deg!

    20. Søren, gikk glipp av dere! Og kl 10 er jeg på yogaen. Men er så glad på deres veiene! Dette fortjener dere. Gratulerer så utrolig mye, Julianne<3 Dere blir sikkert knallgode foreldre!

    21. Husker jeg brukte opp en 10pakning med tester da jeg selv fant det ut, en uke før jeg ventet mensen faktisk. Kunne ikke tro det. Ble skikkelig glad (før jeg fikk småpanikk hehe…Det var ikke planlagt her overhode og jeg var singel) Men det var likevel de fineste strekene jeg hadde sett 🙂
      Så glad på deres vegne 🙂

    22. Realiteten: wtf??!! Tanken om at det ikke alltid går bra er jo der for de av oss som følger denne bloggen.. men it takes a special kind of fucked up for å legge igjen en slik kommentarer som du gjorde her. #trump #troll

    23. Gratulerer såååå mye!! Begynte å gråte av glede da jeg så det på Instagram. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan være 5 uker på vei når det er 2 uker siden innsett? <3

    24. Hipp hurra! Jeg testet positivt samme dag som du testet negativt sist og jeg ble så lei meg. Sto på jovmbb i går da jeg så nyheten og begynte å gråte…. hehe… litt hormonell, men for en glede ! Rart å “kjenne” noen som ikke kjenner meg 🙂 passer meg også fint dette, gleder meg til å lese om det jeg selv går gjennom fremover nå, med svangerskapet. Hipp hurra! Du skal bli mamma! Bare kos deg med “her og nå”, så går ikke tiden såå sakte, for det vil den nok gjøre noen uker nå. Lykke til med alle herlige svangerskapssymptomer…. hihi….

    25. Gratulerer til dere,så nydelig og omsorgsfull mann du har. Nyt denne fine tiden mot det store som skal skje.
      Gratulerer!!

    26. Gratulerer, så utrolig morsomt å høre at dere har lykkes!
      Det var tydelig streker så tidlig ja! Jeg fikk også tydelige fort, og da var det…. tvillinger 🙂
      Spennende å følge dere!

    27. Gratulerer, jeg skal følge med dere på reisen mot å bli foreldre! Kanskje det blir 19. oktober for en fin dag da, jeg fikk min flotte sønn.

    28. Gratulerer så utrolig masse, dere kommer til å bli verdens mest fantastiske foreldre <3 Og apropos, en venninne av mamma er tvilling og fikk selv tvillinger og hennes tester så akkurat slik ut, så hvem vet, kanskje dere plutselig får to.. <3

    29. Gratulerer så mye! Er helt herlig med oktoberbaby! Det kan jeg skrive under på, for har selv en fantastisk liten jente som ble født 9 oktober 2015. Termin var 17. oktober, så hun kom 9 dager før tiden ^^
      Veldig glad på deres vegne. Gåsehud oppover armene! xD

    30. Hei! Og gratulerer så mye med positivt resultat, endelig :))
      Jeg håper ikke du syns det er frekt av meg, fordi det mener jeg ikke å være, men jeg har lyst til å publisere en spørreundersøkelse her i kommentarfeltet ditt 🙂
      Fordi jeg vet at du er glad i dyr, og har hund selv, så tillater jeg meg å legge den ut her. Det handler om et sikkerhetsprodukt til hund, og jeg håper så mange som mulig som leser dette vil ta undersøkelsen! Den er veldig enkel og kort, og er ment for alle hundeelskere 🙂 Trykk på denne linken for å komme til undersøkelsen:
      https://no.surveymonkey.com/r/MC7WWDS

    31. Dere var så flotte på tv! Heier på dere og krysser alle fingre for at alt går bra nå fremover😆

    32. Nei, det er ikke Guds mirakel. De har fått hjelp av vitenskap og dyktig helsepersonell….Forøvrig – gratulerer!
      Mine teststreker var også svært tydelige, men ble ikke tvillinger. “Bare” verdens skjønneste, gode jente:-)
      Du har masse å glede deg til, Julianne😊👍🏼

    33. Men i alle dager, hvem har oppdratt noen av dere over her til å være SÅ pissetrengte på andre sine gleder og drømmer!? Om ei venninne hadde fortalt dere i levende live at hun var gravid, og i starten av et svangerskap, hadde dere da ropt at hun kom til å miste barnet og at hun burde spare seg for gleden i noen måneder til? Er fader ikke måte på oppførsel altså.. De aller, aller fleste svangerskap går helt fint og Julianne er frisk og fin og virker som hun har et godt team rundt seg, så dette går nok veien deres Julianne og Ulrik 🙂

    34. Terese: Fordi man regner ukene fra siste mensdag eller noe sånn😊 Fosterets alder er jo derimot ca. 2 uker lavere..

    35. Gratulerer så mye!
      Til de to negative her i kommentarfeltet, ja, det kan faktisk gå galt. Man kan også ramle i trappa, kræsje med bil, bli syk osv.. En ting jeg har lært i mitt voksne liv, ikke ta bekymringene på forskudd, 99 % av det jeg har vært redd og bekymret for skal skje, har ikke skjedd.
      Nyt tiden og lykke til!

    36. Nå har du fått så mange lesere at du må være smart å poste 2-3 innlegg til dagen og ca til faste tider.- Så beholder du dem 😉 Bare et tips. Heier på dere.

    37. Gratulerer så mye med et mirakel <3 ble selv gravid uplanlagt, etter å ha glemt pilla i en dag... verden er urettferdig. Men jeg er så glad for å bli mamma, og venter en liten skatt i august <3 Gleder meg til å følge deg/dere videre!

    38. Ååå jeg et SÅ glad på deres vegne! Endelig!! 😀 Dette fortjener dere så innmari. Kos dere masse med tiden fremover. Blir veldig gøy å fortsette å følge dere <3

    39. Så fantastisk nyhet! Du har nå fått en velfortjent 1.plass på blogglista! Elsker ærligheten rundt bloggen din, innleggene og du er så ekte! Håper du kan publisere minst 2 faste innlegg om dagen slik at du beholder plassen din 🙂

    40. Først: GRATULERER så masse til dere 😀 <3 *gledesdans* Og så må jeg si, jeg burde kanskje ikke være sjokkert, men det er jeg altså, over de (heldigvis få) ondskapsfulle trollene som lirer ut av seg gift midt i gleden til andre... Jeg blir regelrett kvalm av sånt. Trolls are always gonna troll, tydeligvis, men enkelte tidspunkt er mere usmakelige enn andre. Nei, vet dere hva, her er det bare å feire. Ikke legg demper på gleden, tillat dere å kjenne på den fullt ut. I etterkant vil det kjennes SÅ bra å vite at "vi lot ikke noen stjele så mye som et lite fnugg av gleden vår" 😉 Og det eneste dere skal ta hensyn til nå er det som er best for DERE og baby. Masse gratulasjonsklemmer 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg