20-70 % RABATT PÅ HELE BUTIKKEN!

Annonse

Hei, dere! Jeg ville bare informere om at Blivakker avslutter januarsalget sitt i dag med 20-70 % rabatt på hele butikken! DET er virkelig et tilbud å benytte seg av før det er for sent. Nå får du altså en siste sjanse til å gjøre et kupp i januar måned på et eller flere av dine favorittprodukter. Du finner alle mine favorittprodukter til både hår og hud på Blivakker.no. I dette innlegget har jeg valgt ut noen av favorittene mine som jeg er avhengig av..

Jeg bruker ByNoor shampoo Colour Lasting og ByNoor Balsam Colour Lasting når jeg dusjer håret. Det jeg liker så godt med denne serien er at den er fargebevarende og spesielt utviklet for farget hår. Produktene virker også mykgjørende ved at de tilfører håret mye fuktighet. Jeg er helt avhegig av å gi håret mitt så mye fuktighet som mulig fordi jeg styrer mye med håret mitt både hos frisøren med farging og her hjemme med rettetang. ByNoor er forresten et nytt merke som er produsert i Sverige. Både shampoen og balsamen inneholder araganolje og solsikkeolje som bidrar til økt glans og til å redusere fargetap ved hårvask og varmestyling.

Jeg bruker også ByNoor hairspray daglig til styling av håret. Det er en skånsom strong hold finishing spray som holder frisyren på plass gjennom hele dagen. Sprayen er perfekt for oss som har tynt/fint hår som trenger volum og fasong og for dere som har tykkere hår som trenger ekstra hold.

I tillegg bruker jeg ByNoor hair oil, ByNoor Leve-in cream og i blant ByNoor Sea salt spray. Hele ByNoor serien er perfekt for meg og dere som ikke ønsker å bli avhengig av dyre hårprodukter, men likevel ønsker å ha gode kvalitetsprodukter hjemme som fungerer og lukter godt.

Håroljen er forresten helt fantastisk! Jeg bruker den i tuppene mine nesten hver dag for å unngå at de skal bli og se slitte ut. Oljen styrker tørt og skadet hår, noe vi alle får på denne årstiden.

Alle produktene fra ByNoor er uten sulfater og parabener og 100 % veganske!

Jeg har også lyst til å trekke frem to av de produktene som jeg bruker for å pleie huden min for tiden. Begge hudpleieproduktene er som dere ser fra Dermalogica..

Dermalogica Clear Start Overnight Treatment, som er en fantastisk nattkrem som aktivt arbeider for å redusere dannelsen av kviser (fint for meg som går på hormoner og sliter litt med urenheter i disse dager) og Dermalogica Clear Start Pore Control Scrub, som fjerner døde hudceller, renser dypt og etterlater en frisk og sunn hud. Skrubben bruker jeg 2-3 ganger i uken.

Ellers bruker jeg en rensemelk fra Dermalogica og en dagkrem fra Exuviance Essential som dere ser på bildene under. Begge disse produktene kan dere også få kjøpt på Blivakker.no ♥


Jeg har mange favoritter i smainkemappen. Men hvis jeg skal plukke ut to favoritter i sminkemappen som jeg IKKE klarer meg uten og faktisk bruker hver eneste dag så er det denne fuktighstessprayen fra Jane Iredale og dette pudderet fra The Balm. Mange av dere som følger meg på Snapchat har sett disse produktene og hele sminkeprosedyren min før. Men jeg vurderer å lage en sminkevideo her på bloggen også, siden det er noen av følgerne mine som ikke har Snapchat eller ikke fikk med seg mystoryen min i julen.

Kort fortalt: Fuktighetssprayen bruker jeg både før jeg sminker meg, etter at jeg er ferdig å sminke meg (for å få en naturlig look) og i løpet av dagen for å freshe meg opp. Sprayen er alltid med meg i vesken.

Det lyse pudderet bruker jeg over en flytende foundation for å matte ned huden litt ekstra enkelte områder, som på haken og i pannen.

God shopping!

2 kommentarer
    1. Hei Julianne!
      Jeg bare lurer på en ting. På videoene du legger ut på Mystory så høres det og ser veldig ut som at Ulrik lesper. Altså at han ikke kan si ordentlig S. Er det noe som irriterer deg? Eller er du så vant til det at du ikke tenker over det ettersom dere har kjent hverandre i fler år?
      stor klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg