VÅRT FØRSTE PRØVERØRSFORSØK

 

133 kommentarer
    1. Får vondt på deres vegner. Stå på og prøv igjen! Aldri gi opp… Det er verd det tilslutt. God klem☺️

    2. Så hjerteskjærende å se den videoen når jeg visste at det ikke gikk denne gangen <'3 Vondt å se deg så nervøs og tilslutt knust, selv om jeg ikke engang kjenner deg. Ikke mist håpet, dere kommer til å bli foreldre.. :') Det er lov å være lei seg, bruk den tiden du trenger, også er du fit for fight igjen snart <3

    3. Jeg får også så vont v dere… ikke gi opp!! Dette ordner seg nok. Kan se det for meg at dere får et positivt svar og så glade som dere blir. Det er bare sånn at noen strever mer enn andre. Dere blir fantastiske foreldre. Masse masse lykke til og god jul ❤️😄🎅🏻 Hilsen Karin

    4. Vondt å se det her. Kan ikke tenke meg hvordan det føles for dere som står oppi det her, men jeg heier alt jeg kan for at dere skal få drømmen deres oppfylt❤️ Som flere skriver, aldri gi opp! Sender dere en klem!

    5. På en eller annen måte blir det baby på dere uansett. Stå på videre! :* Heier på dere gjennom denne tiden

    6. Takk for at dere setter fokus på ekte liv og følelser. Jeg tror dere hjelper uendelig mange av oss andre ved å fjerne tabuer. For livet er også vondt. Lykke til videre. Dette klarer dere to sammen, uansett svinger på veien.

    7. Dere er, unnskyld språket, jævlig tøffe! Tror det kommer til å få stor betydning for fremtidige prøvere at dere deler alt dette. Lykke til videre!

    8. Får helt vondt inni meg jeg… Jeg håper virkelig det går bra neste gang!!
      Verden er så urettferdig, dere vil så gjerne, men sliter. Mens andre ikke vil og bare får… Men jeg vet at det barnet dere tilslutt får, vil vertfall bli elsket over alt på jord! Det barnet kommer til å få det så innmari fint =) Mange varme tanker til dere og lykke til neste gang!!

    9. Hei.
      Jeg har tenkt utrolig masse på dere! Jeg var flere ganger
      innom på mandag for å se hvordan det var gått.
      Jeg hadde virkelig trua på at spiren satt for dere.
      Føler så inderlig med dere og det kom flere tårer fra
      meg i går. Ble trist på deres vegne, og mistet
      selv litt håpe på at det skal gå for oss første gang.
      Vi skal inn i januar! Gleder og gruer meg..bloggen
      din har vært til stor hjelp for meg. Du har gjort alt som
      jeg må gjøre, jeg gruer meg til alt nesten. Men ser jo
      hvor flink du er og har vært! Men vi som prøver er
      tøffe og sterk! Stå på! Takk for at du er åpen og deler
      så mye <3

    10. Skikkelig fin film! Dere er så vakre <3 Lykke til neste gang!! Jeg heier på dere. Ikke gi opp, det blir deres tur også. Klem <3

    11. Får vondt i hjerte av denne videoen.. dere er tøffe som tørr å vise helt ekte hvordan denne reisen er på godt og vondt,dere hjelper nok veldig mange som går gjennom det samme,eller som skal gjennom det samme! Ikke mist motet,without darkness,the stars can’t shine. Lykke til med neste forsøk,håper så inderlig at spiren sitter da.. <3

    12. For en rørende og fin film. Synd den ikke hadde en bedre slutt. Jeg ble oppriktig trist da jeg leste at det ikke klaffet. Dere virker som så herlige og gode mennesker og dere fortjener dette så inderlig! Det kommer til å ordne seg til slutt og dere kommer til å bli verdens beste foreldre.
      Takk for at dere deler så mye av dere selv og prosessen, dette vil garantert hjelpe veldig mange i samme situasjon og det er med på å gjøre prøving mindre tabu å snakke om. Det trengs! Jeg er selv prøver og selv om vi ikke har prøvd så lenge som dere så vet jeg hvor altoppslukende og tøft det er, og hvor store nederlagene når det ikke klaffer er.
      Sender en stor klem!

    13. Du er kjempe flink til å lage videoer!!
      Dumt det ikke gikk denne gangen, aldri gi opp håpet.
      En dag er det deres tur til å få et barn eller flere!!
      Og det barnet kommer til å få kjempe flotte foreldre!!

    14. For en rørende film, som på mange måter gjorde veldig vondt å se… Jeg føler virkelig med dere! Men uansett kan jeg ikke rose dere nok for den åpenheten dere har rundt nettopp dette. Og at dere fremdeles er såpass åpne til tross for at det ikke gikk som ønsket denne gangen. Jeg har virkelig ikke ord som kan beskrive hvor mye det betyr at du, Julienne, som er en profilert blogger kaster lys over en sånt her viktig tema.
      Ellers skal jeg krysse og fingre og tær helt til den dagen du sitter med en positiv test i hånda! Masse lykke til <3

    15. Åh, kjære dere 💔 Ord blir fattige.
      De beste ønsker for jula og det nye året, tenker på dere 🙏🏻

    16. Jeg beundrer åpenheten! Så trist å høre at ikke første forsøket funket, men er sikker på at det vil ordne seg for dere!!
      Ha en riktig fin jul!

    17. Nydelig video Julianne. Og dere virker som nydelige mennesker. Følger med på bloggen, sender mange gode tanker og håper så inderlig at det blir deres tur snart. Tusen takk for at dere deler og hjelper andre med deres åpenhet.

    18. Trist at det ikke gikk som dere håpet.
      Jeg vil anbefale deg å gå til fotsoneterapeut før neste forsøk. Kjenner flere dette har fungert for. Et av parene slet i tre år, legene forberedte dem på at de kanskje aldri ville få ønskebarnet, så fikk hun tre-fire behandlinger hos fotsoneterapeut og ble gravid på første forsøk etterpå. Krysser fingrene for dere.

    19. Hei dere to ! ¨
      For en fin og rørende video, når dere fortalte på slutten at det var Mandagsmorgen og du skulle ta testen ble jeg helt nervøs for jeg tror jeg håpet like mye som dere. Jeg fikk helt vondt i hele meg når det ikke ble to streker, men jeg håper veldig at det ligger noe i at det egg som er fryst ned og kan gi (flere) forsøk !
      Aldri mist håpet, dere virker helt fantastiske begge to, og jeg ønsker dere så masse lykke til ! Og ikke slutt og vis følelser og ta oss med i livene deres, for det er en helt fantastisk reise og følge med på !
      En dag, så skjer det.
      Stor klem fra meg til dere !!

    20. Jeg blir så lei meg på deres vegne. Og spesielt vondt var det å se ultralyd-skjermen som for meg viste et dødt fosteranlegg i høst, jeg kom til uke 11 før jeg skjønte noe var galt. Ble helt på gråten. Takk for at dere deler, satser på at vi begge lykkes snart!

    21. Gråter😭 Føler det er enda verre, siden jeg sitter her etter et mislykket forsøk med inseminering selv. Jeg vet hvordan du føler det. Her er vi fit for fight igjen i Januar, for hvis ikke ble det egguthenting på julaften, så da må vi vente. Jeg håper virkelig at spiren sitter på det neste forsøket deres. Veldig spennende å følge deg, siden du følger samme syklus som meg, og ting skjer samtidig hos oss.

    22. Hei Julianne. Det er ikke ofte jeg kommenterer på blogger, men nå klarte jeg ikke å la være. For en utrolig sterk film! Jeg må si historien deres rører meg virkelig. Og den åpenheten dere viser rundt et så sårt, men viktig tema er utrolig. Jeg unner dere virkelig alt godt med fremtidig prøving. Og en dag blir det deres tur – og det er ingen tvil om at de barna dere får kommer til å være uendelig ønsket. Sender alle gode tanker deres vei! ❤️ Klem

    23. Takk for at dere er åpne om noe som er så ønsket og som inneholder så mange følelser. Fortsett å være gode med hverandre og fortsett å gjør hyggelige ting. Lykke til neste gang.

    24. For oss traff det på forsøk to <3 Mirakelet som kom var verdt alle nedturer.. Ufattelig vondt, men dere får snart den beste prisen. Det gjelder bare å stå på. Klem til dere begge!

    25. Dere er utrolige forbilder for prøvere 🙂 Min bror og hans kone ble gravide på 3. forsøk med prøverør, så jeg håper så indelig dere når drømmen deres til slutt 🙂
      Filmen dere har laget er ekstremt rørende, viser ekte kjærlighet og mye informasjon om hva som foregår i kulissene under disse forsøkene. Skulle bare ønske den hadde en annen slutt for dere. Hjertelig takk for at dere deler.

    26. Jeg får helt vondt på deres vegner. Hadde så håpet at det ble deres tur denne gangen, men jeg har stor tro på at testen snart vil vise to streker 🙂
      Syns at dere er så tøffe som tar oss med på reisen <3

    27. Sitter her med tårer i øynene og klump i halsen. Veldig fin video. Jeg er sikker på at dere en dag får to streker på testen deres. Iblant tenker jeg at det er en mening med alt. Dere har to egg på frys, og kanskje det er nettopp en av de som allerede har valgt ut akkurat dere som foreldre ❤ dere er så tøffe som deler dette! Hadde aldri forventet meg en video. Stå på, begge to! En dag blir drømmen virkelighet, og da skal vi hele gjengen juble med dere!

    28. Kjære dere!! ❤️ For en film!❤️
      Kjenner det langt inni hjerterota!
      Så nå er det bare å fortsette, og ikke gi opp!
      Jeg har troen på at dette kommer til å gå bra neste gang.
      Elsker åpenheten deres.

    29. Jeg ble ordentlig lei meg da jeg så på instagram at det ikke gikk denne gangen. Tenker på dere, og har ordentlig troen på at dere får drømmen oppfylt til slutt <3 God jul og lykke til <3

    30. Stor klem til dere! Det kommer til å gå veien til slutt, det er jeg sikker på! Deres fremtidige barn er utrolig heldig som er så inderlig ønsket! <3
      Veldig fint å være åpen om dette, og tenker dette hjelper mange utenforstående å forstå hvor vanskelig det kan være når graviditeten ikke kommer så lett. I tillegg til å hjelpe andre i samme situasjon, såklart! Det er sikkert mange som føler at "jeg er den eneste som ikke klarer å bli gravid", men det er godt dere viser andre at man ikke er alene, og at det finnes mange metoder å få hjelp på! Jeg heier på dere, og vet at dere klarer det en dag! Sender varme tanker og masse håp og lykke til dere begge <3

    31. Dere to altså <3 helt utrolig hvor rørt man kan bli av å se dette selv om jeg ikke kjenner dere. Ønsker dere alt av lykke fremover. Et barn fortjener dere som foreldre!

    32. For en utrolig rørende film. Så dumt det ikke gikk denne gangen. Men dere må aldri gi opp. Det blir deres tur tilslutt 🙂 Dere er skikkelig tøffe! Stå på vidre <3 Klem

    33. Jeg fikk også tårer i øynene av å se på videoen deres. Jeg fikk selv mensen i dag 3 dager på overtid etter AIH forsøk samme dag som dere. Jeg har sett haugevis av blendahvite tester i løpet av 2016, men etter hver mensen så kommer ny motivasjon og håp for å lykkes. Det føles ut som en sorg hver gang mensen kommer! Det skjer når vi minst venter det og når det er ment to be. Ta vare på hverandre og lykke til med neste forsøk❤️

    34. Jeg begynte å gråte. Skulle gjerne gitt dere en god klem begge to❤️ Dere er søren meg to tøffe mennesker som er ærlig og åpen om dette, og det står det stor respekt av! Dere kommer til å få en baby, så ikke gi opp. For to så gode mennesker fortjener et barn å ha som mamma og pappa😊 Sender mange gode klemmer til dere❤️

    35. Uff, vet så altfor godt hva dere går gjennom! Har vært der sjølv mange ganger før endelig positiv test etter mange prøverørsbehandlinger… Gråt gjennom denne filmen.. Fikk virkelig backflach!!!:( Hilsen mamma til en gutt etter 4 prøverørsforsøk og en jente etter 5 prøverørsforsøk! Hadde 9 forsøk tilsammen!!! Gi aldri opp!❤️❤️❤️ Det kommer til og ordne seg for dere.❤️

    36. Hei! For en flott video med en ikke så fin slutt. Jeg er helt sikker på at dette kommer til å gå så bra til slutt. Dette vakre barnet som får dere som foreldre er så utrolig heldig, da det er så sterkt ønsket. Har også hørt som nevnt lenger oppe at sånn fotsoneterapi kan fungere. Ønsker dere masse lykke til videre, dere er både tøff og sterk som deler dette! Mange varme klemmer til dere❤️❤️❤️

    37. Bruker aldri å kommentere, men klarer ikke la være denne gangen!
      Det er kjempesynd at det ikke ble som dere håpet nå, men det kommer heldigvis flere muligheter og det kommer til å ordne seg for dere tilslutt!!
      Vil bare si at du/dere er utrolig tøffe, modige, selvsikre og flotte mennesker som deler noe så privat, noe så tøft og noe så følsomt. Det skal du ha all mulig skryt for.
      Er virkelig imponert over det. Hadde vært stolt om jeg kjente deg 🙂
      Håper dere klarer å kose dere i jula!

    38. Du er så tøff som våger å stå frem og fortelle åpenlyst på bloggen at ikke alltid livet er en dans på roser! Lykke til videre, dere fortjener så ufattelig mye å få to streker!!

    39. For en fin og rørende film. Takk for at dere deler noe så genuint og ekte. Jeg tenker og heier på dere, og er sikker på at det snart blir baby! <3

    40. Ikkje gi opp! Sjølv hatt uttak i dag. To negative i år.. Blir vårt siste. Innsett fredag. Krysser fingrene for dykk!

    41. En mer vakker og nydelig jente skal du lete lenge etter og dere fortjener kun det beste. Tenker på deg ofte og har stor tro på at dere kommer til å ha en baby snart. Sender masse gode klemmer og ønsker dere alt det beste <3 <3

    42. Så utrolig tøfft av dere å dele dette selv hvor vanskelig det er! Om en liten stund er jeg sikker på at dere ser tilbake på dette og tenker at det var så verdt å gå gjennom for å få barnet dere lengter etter. Heier på dere!

    43. Fikk tårer i øynene og klump i halsen nå. Det skal gå bra, ikke gi opp. Tenker på dere <3 stor klem til dere

    44. Å der falt noen tårer. Jeg har alltid hatt en mening om prøverørere at det ikke er meningen at de skal få barn og dette tullet må slutte. Men gjennom bloggen din har jeg en helt ny opplevelse og nok en gang har jeg bevist ovenfor meg selv at jeg ikke bør ha en meninng der jeg ikke har erfaring. For gjennom deres vei, kan jeg ikke mene noe annet enn at det er KLART dere skal ha barn!!!! Alt jeg heier på nå er at dere blir gravide! Takk for åpenheten deres<3

    45. Måtte bare kommentere denne rørende og fine videoen deres. Jeg beundrer dere så mye for åpenheten i en krevende og vanskelig fase. Dere er så tøffe at jeg ikke har ord! Det har vært så fint og vondt og spennende å følge deres vei mot familieforøkelse. Jeg er ikke i samme situasjon som dere da vi ikke har begynt å prøve enda, men ser av alle kommentarer at dere virkelig betyr en forskjell inn i mange prøveres liv. Så ønsket som dette barnet er, er det barnet utrolig heldig som får dere til foreldre. Heier masse på dere og er sikker på at dere snart vil få en positiv test. Ønsker dere gode dager framover og sender mange gode klemmer ❤

    46. For en utrolig sterk film.. Det var så tydelig på deg at du var nervøs på slutten der, innmari synd at det ikke gikk veien denne gangen<3 Ha en fin jul, jeg heier på dere!!

    47. Rørende og ærlig video, tårer i øyenkroken og klomp i magen.😢💔 Du/dere er utrolig tøff som deler prosessen med dine lesere, masse lykke til ikke gi opp drømmen 👪

    48. Dette innlegget kunne ikke gå meg forbi uten å kommentere…
      Livet er søren meg urettferdig!
      Er det noen som fortjener å bli gravide nå, er det dere to.
      Ønsker dere masse lykke til med neste forsøk, håper det går deres vei.
      Hilsen Kristina fra Norske Bunader Oslo 🙂

    49. Jeg kommenterer aldri på blogginnlegg, men denne gangen må jeg legge igjen en kommentar.
      Så utrolig hjerteskjærende at det ikke gikk deres vei denne gangen. Ikke gi opp, og masse lykke til med neste forsøk. Da håper jeg virkelig at det går deres vei.
      Må også si tusen takk for at dere er så tøffe at dere deler erfaringene deres med alle oss. Dere er nok til stor hjelp for alle andre prøvere der ute, og ikke minst for de som går gjennom det samme som dere. Åpenhet er så viktig.
      Masse lykke til videre!

    50. Hei dere! Kommenterer aldri, men har fulgt deg siste tiden. Det er en spennende reise dere er på og i starten var jeg sjokka over hvor åpen du er om det på bloggen. Men dette fikk meg til å tevke at: ey, vi trenger åpenhet om dette. Jeg har lært masse om en metode jeg ikke kjenner til. Veldig spennende å følge reisen deres og trist det ikke gikk denne gangen. Jeg hadde så trua.. så snappen og forsto det ikke gikk :/ så leit😔 sender dere gode klemmer og ønsker dere lykke til videre❤️ Jeg vet dere blir foreldre til slutt. Og dere blir gode foreldre❤️

    51. For en rørende video. Dere er umåtelig tøffe som blottlegger dere i en sårbar situasjon. Jeg er full av beundring og håper så inderlig at dere lykkes med barneønsket. Dere er et vakkert par, og det kommende barnet er veldig heldige som kommer til akkurat dere!
      Varm klem fra ei jordmor.

    52. For en fin film, skulle bare ønske den endte annerledes…
      Der blir deres tur en dag, og tenk hvor glade dere blir da, etter alt dere har vært igjennom. Er det noen som fortjener å få oppfylt denne drømmen, så er det i alle fall dere.
      Jeg ble så trist av instagrambildene deres i går også. Uttrykket i øynene dine sa liksom alt.
      Ikke gi opp, og fortsett å være like gode mot hverandre!

    53. Lykke til videre! Ikke mist håpet <3 Heier på dere..
      Kan anbefale å lese boken "The Secret av Rhonda Byrne".
      Kanskje det kan hjelpe å booste motivasjonen i denne tøffe perioden.
      God klem.

    54. Gud så trist 😔 Jeg sitter her og gråter for dere. Fordi jeg vet hvordan du har det nå. Jeg har gjort dette mange ganger, men vi lykkes til slutt. Ikke gi opp, det kommer deres tur også ❤️

    55. Må si dette virkelige satte dype inntrykk og synes virkelig synd i dere! Men dere er tøffe og jeg er helt sikker på at neste forsøk går bra ! Sender dere all min støtte <3

    56. Ikke gi opp håpet. Det er faktisk mulig å være gravid selvom du står der med en negativ test. Har selv opplevd dette for kort stund siden. Jeg testet ikke positiv før uke 11. Nå er jeg i uke 16 🙂 Lykke til videre!

    57. Dette går veien! Vet hvor ufattelig trist denne perioden er, men til syvende og sist vil dere få barn på en eller annen måte. Ønsker dere masse lykke til! Må også legge til at dere belyser et vanvittig tabulagt tema. Fantastisk stort av dere!

    58. Jeg sender dere masse varme tanker. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra neste gang! Rart hvor mye man bryr seg om folk man ikke kjenner, men jeg heier på dere!

    59. <3 ikke gi opp. Sender mange trøste klemmer. Kan dessverre ikke forestille meg hvordan det er. Håper så inderlig det går veien for dere neste gang. Heier også på dere!

    60. Livet svinger av og til, ønsker dere lykke til med neste runde når dere er klar for det.
      Lite tips fra Trondheim, klinikk 5 har en akupu.ktør/fysioterapaut som heter Lars. Han er god å sette nåler før innsetting som øker sjansen for treff💚
      De bruker ham på st.olavs og. Anbefaler ham varmt , hvis dere vil vite mer.
      💜

    61. Jeg visste ikke utfallet av dette før jeg så filmen, så jeg satt og krysset fingrene for at dere fikk en skikkelig flott førjulsgave…..Nå gikk det ikke slik denne gangen, men jeg håper dere lykkes med neste forsøk!! Veldig modig gjort å dele noe som er så personlig og sårt!:)

    62. For en sterk og rørende film!! Jeg håper dere skjønner hvor tøffe dere er som deler alt dette, og hvor viktig det er for mange. Føler virkelig med dere siden det ikke gikk som vi alle håpet på, men plutselig går det og da er det verdt alt <3
      Stå på videre, fine dere! Sender mange gode klemmer og lykkeønskinger deres vei <3

    63. Heier så enormt mye på deg. Du er et stort forbilde, og at du har vært såpass åpen hele veien er fantastisk. Du kommer til å lykkes, og når du først gjør, så vil du bli en fantastisk mor. Heier på deg videre.

    64. Dere klarer det neste gang! ❤️
      Det er så koselig å se at du har så lyst til å bli mamma, og du kommer til å bli en fantastisk en 🙂 De største tingene i livet må jobbes for, og oppnås når man minst venter det.
      Sender deg en bamseklem 😀

    65. Ikkje en så hyggelig video som alle her kanskje hadde håpt på, men er sikker på at en vakker dag kan dere med stolthet og glede legge ut en ny film med ein lykkeligere slutt. ❤️

    66. Jeg kjenner ikke dere, men ble faktisk lei meg for at dere ikke lyktes denne gangen. Stå på, Julianne og Ulrik – vei heier på dere.

    67. Så trist og sterkt å se😢 Dere er vanvittig modige og flinke. Hyller dere for å være så åpen. Skulle så gjerne ønske at det var to streker, ingen som fortjener det mer enn dere. Håper dere klarer å nyte julen og ta godt vare på hverandre❤️ Neste gang er det deres tur💜

    68. Tenker på dere <3 Og krysser alt som kan krysses for at spiren sitter neste gang! Masse lykke til <3

    69. Trist at det ikke gikk denne gangen💗 Men nye muligheter kommer. Håper det går bra med dere nå. Kos dere masse i jula, samle energi og gå på igjen på nyåret. Det ordner seg nok til slutt!
      Klem

    70. Dette er bare begynnelsen, starten – når spiren endelig sitter, da er det meningen. Da er det akkurat han eller hun som skal bli deres baby, den dere har ventet på hele tiden. Det helt unike barnet.
      Og når du endelig holder han eller henne i armene dine, da betyr egentlig ikke de mislykkede forsøkene så mye, for hadde det ikke vært for dem, ville du ikke hatt akkurat denne babyen hos deg.

    71. Kjære Julianne og Ulrik! Får vondt langt inn i hjerteroten av å tenke på hvordan dere to har det nå! Mange varme gode tanker til dere❤️❤️Utrolig viktig at dere er gode på å ta vare på hverandre,gråte,le og snakke sammen om følelsene deres nå!! Det må ha vært utrolig tøft for dere å skulle dele denne tiden med så mange!Ikke minst med tanke på alle de stygge vonde og lite gjennomtenkte kommentarene dere har måtte tåle! Prøv å se fremover og ha mest mulig positive tanker frem mot neste forsøk❤️❤️Vil råde dere til å få litt god hjelp og veiledning til hvordan det er lurt å forholde seg da! Kanskje du da ikke skal dele alt eller noe som helst den første tiden! Kanskje dette er noe som bare skal være mellom dere til dere lykkes❤️❤️Ta godt vare på hverandre❤️Alle kan se at dere er et fantastisk par med utrolig sterke følelser for hverandre❤️❤️Dette kommer nok til å gå deres vei og til slutt❤️❤️Masse lykke til❤️❤️

    72. Hei kjære dere,
      Jeg skal ikke utbrodere så mye her, men jeg er tidligere kollega av Ulrik og har lest bloggen din innimellom. Jeg fikk en datter i februar etter å ha vært igjennom 5 forsøk! Dere må ikke gi opp! Vi fikk beskjed om at det var 10-15% sjans på hvert forsøk. Og før vi startet fikk min samboer først beskjed om at han ikke kunne bli biologisk pappa, men med biopsy og mikroinjeksjon gikk det altså. Vi gjorde to forsøk i det private før vi kom inn på Riksen fordi vi var utolmodige med å komme igang. I etterpåklokskapen er det lett å tenke at det var helt bortkastet, men likevel ikke. Du får en helt unik oppfølging og omsorg, men skjønner i etterkant at det er en business hvor de vil tjene penger og har ulike avtaler + at de tok mye høyere risiko (fare for overstimulering) enn på Rikshospitalet som jobber i helgene. Pass på og still spm er mitt råd. Og selvfølgelig, ikke stress, dere skal bli foreldre! Veien dit er bare mer kronglete enn for mange andre. Lykke til! ❤️

    73. Trist at det ikke ble som dere håpet, men fortsett å hold motet oppe så går det nok til slutt!
      Lykke til❤️

    74. Du er en stor inspirasjon! Dette var virkelig en ærlig film.
      Vi var gjennom to runder med ivf. Første gangen gikk det ikke. Og jeg kjenner så godt igjen skuffelsen du/dere føler nå. Men dere er veldig heldige som har egg på frys!! 😊 Jeg heier på dere videre. Og håper dere snart klarer å se fremover. Det hjalp for oss.
      Tusen takk for at dere deler denne reisen. Dere er kjempe tøffe og en inspirasjon for mange.
      Lykke til videre! Jeg følger med på bloggen 😊Stor klem ❤️

    75. Trist… vært der selv.. Men dette gjør dere bare sterkere & det går til slutt :). Prøv akupunktur før & etter innsett.

    76. Ønsker dere all mulig lykke. Ofte må man gå omveier her i livet, men vi når som regel målet til slutt. En må aldri miste håpet❤

    77. Dere og du er kjempe tøffe!! Jeg vet hvor tøft dere har det nå. Vi har vært igjennom det samme som dere, og det er innmari tungt. Særlig psykisk! Først prøver man over lengre tid, så skal man gå igjennom ivf etterpå. Det er tøft! Grue seg til første ultralyd, har det blitt noen eggposer? Grue seg til uttak, blir det noen egg? Grue seg til befruktning, blir noen befruktet? Grue seg til innsett, hva om ingen egg overlever? Så kommer den laaange ventetiden før man kan ta en graviditetstest. Det er ikke sikkert at det er til noen hjelp, men jeg har nå fått en vakker, perfekt gutt, så det er fult mulig å lykkes på denne kronglete veien. Jeg krysser fingre og tær og alt annet for at deres drøm om å bli foreldre også går i oppfyllelse, helst snart! Heldigvis går det som oftest bra, selv om det ikke klaffer på første forsøk ❤️

    78. Uff,så vondt å se den siste biten av videoen. Man kan virkelig føle stemningen der og da. Jeg håper neste runde krones med suksess for dere og at dere får det etterlengtede barnet deres <3 Mener å ha lest at du er kristen? Eller tar jeg helt feil? Uansett, vil oppmuntre deg til å be til Han der oppe-Gud kan gjøre så uendelig mye mer enn vi kan gjøre i egen kraft <3 Legg frem alt du har på hjertet til Ham og vit at Han er den som helbreder, tilgir, elsker og hjelper oss <3 Masse lykke til videre på ferden deres! <3

    79. Ble utrolig rørt av historien deres. Ikke gi opp. Kjenner selv noen som gikk igjennom tre negative forsøk. Plutselig når de trodde det ikke gikk fikk de det til på naturlig vis. Den dag i dag har de faktisk to barn som de har fått på naturlig naturlig vis. Det jeg vil si er. Senk skuldrene. På en eller annen måte ordner det seg. Tøft av dere å dele historien. Blir rørt til tårer. Ønsker dere alt godt.

    80. Du er fantastisk med din åpenhet! Tror dette vil hjelpe mange ❤️ jeg håper og ber for at dere skal lykkest❤️ Prøv å nyt julen selv om det må være tungt! Heier på dere, det barnet som en gang får dere som foreldre er veldig heldig!

    81. Tro, håp og kjærlighet – og størst blandt dem ER kjærligheten ❤️❤️❤️Dere er et superpar og vil lykkes!
      Varm hilsen fra Elisabeth

    82. Føler med dere.. Har hatt to, og skal inn til tredje forsøk nå. Aldri snakket med noen i samme båt, så takk for ærlighet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg