SJEKKET INN I TRONDHEIM

Hei, igjen. Jeg har glemt å fortelle dere hvor vi bor mens vi er her i Trondheim. I går sjekket vi nemlig inn på Scandic Lerkendal. Her har vi fått et koselig lite hjørnerom i 13. etage med god utsikt over stadioen. Hotellet ligger like ved en Dolly Dimples, som vi har benyttet oss av i kveld. Så nå ligger vi rett ut i sengen begge to med deilig pizza, godteri og brus. Det kunne ikke passet bedre etter en lang dag med mye nerver og blandede følelser..

Både Ulrik og jeg sov i flere timer etter at vi kom tilbake på hotellet tidligere i dag. Helt utslitte begge to. Hehe! Vi ble anbefalt å ta det med ro og det er også det eneste som frister. Været her i Trondheim denne helgen er ikke akkurat til å skryte av. Men desto koseligere er det jo å ligge varmt under dynen her på rommet vårt, mens det blåser og regner ute. Jeg satser på at jeg føler meg mer utvilt i morgen og klar for å se litt mer av denne hyggelige byen, som jeg faktisk selv ble født i. Dagens lille fun fact ♥


10 kommentarer
    1. Hei Julianne!
      Følger spent med dere i denne prosessen. Krysser fingre og tær for at alt går deres vei nå!!
      Kan jeg spørre om en ting angående innsettingen av egg? Hvis det er flere enn ett egg som blir befruktet, kan de sette inn flere enn bare ett egg eller setter de kun inn ett egg om gangen uansett?:) rett og slett litt nysgjerrig på dette!
      Uansett, ønsker dere masse lykke til videre! Heier på dere! Dere kommer til å bli fantastiske foreldre en dag<3
      Klem fra meg<3

    2. Hei Julianne! Jeg skal mest sannsynlig igjennom det samme som deg… kan du fortelle litt om opplevelsen? Var det vondt? Varte “inngrepet” lenge?
      Gratulerer med første del av prosessen gjennomført 🙂

    3. Hei! Jeg er en fast leser av bloggen din, men har aldri før lagt igjen en kommentar her. Følte det nå var på tide,ettersom jeg har sjekket både snap og bloggen din mange ganger idag for å sjekke hvordan det går med dere! Jeg har krysset alt av fingre og tær for at dette skal gå bra, og du skal vite at jeg heier på dere 🙂 hold motet oppe, og kos dere her i Trondheim. Klem fra Ida

    4. Hei! 🙂
      Jeg synes det er så utrolig spennende å følge dere gjennom denne prosessen! Jeg selv prøver å bli gravid, og håper selvsagt at det er en liten spire i min mage.
      Gleder meg til og følge med videre, masse lykke til 🙂 Dere er knall fine mennesker

    5. Gode mennesker skal ha det godt!
      Fortsatt god helg til dere begge.
      I kveld skal vi tenne det første lyset her.
      Det er tradisjon og jeg gleder meg hvert år.
      Følger med dere, Julianne og heier dere frem mot mål❤️
      Adventshilsen fra Elisabeth

    6. Hei.
      Jeg tror jeg så dere i Trondheim by i dag, fantastisk flott par:) jeg ønsker dere all hell og lykke i denne prosessen mot å bli foreldre. Var selv gjennom å få hjelp til førstemann, og det er verdt og vente på:)
      Ønsker dere en fin førjulsfeiring – nyt dagene med hverandre og familien:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg