HAR DU SLUTTET Å SVARE PÅ KOMMENTARER?

Inneholder sponsede behandlinger

Det har hopet seg opp i kommentarfeltet den siste tiden. Nå er det nærmere 200 kommentarer som jeg ikke har svart på og det stresser meg veldig. Jeg ønsker jo å opprettholde den gode kommunikasjonen som jeg føler at jeg har med dere lesere. Derfor vil jeg dere skal vite at jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger, lykkeønskninger, spørsmål og den konstruktive kritikken som dere kommer med. Så NEI, jeg har ikke sluttet å svare dere på kommentarer. MEN det har vært litt mye for meg denne uken med alt som skjedde på mandagens utredning i Trondheim. Jeg tok den triste beskjeden veldig tungt. Derfor har jeg trukket meg litt tilbake i kommentarfeltet. Men det betyr ikke at kommentarene deres ikke blir lest. Jeg leser alt dere skriver til meg.

Telefonen min har ikke stått stille. Alle vil tilby meg ulike behandlinger som skal hjelpe meg å bli gravid. Det er hyggelig det altså, men nå som vi er i gang på Spiren i Trondheim blir det ikke aktuelt med noe alternativt. Jeg har derfor sluttet helt med å ta telefonen når ukjente nummer ringer. For de av dere som vil komme i kontakt med meg av andre grunner kan sende en mail til [email protected] eller sende en meg melding på facebooksiden min her!

Jeg har forresten fikset vippene mine hos Maria Dimitrov på Head Frisør i Hegdehausveien denne uken, og fikset neglene mine hos @amandaflorentine. Maria legger volumvipper på meg, noe jeg er utrolig fornøyd med. Det er absolutt noe å vurdere for deg som ønsker å spare litt tid foran spielet om morgenen. Dessuten er det jo sååå fint! Når det kommer til disse neglene mine, så er det også noe jeg har blitt helt avhengig av. Denne gang gikk Amanda og jeg for en lys beigefarge, som jeg synes er veldig delikat og fin. Det er rart hvor lite som skal til for at jeg skal føle meg bedre. Hehe! Vi jenter altså ♥


 

15 kommentarer
    1. Hei!:-) Kan du skrive et innlegg om venninner og det å være ensom og sånn? Det er mange i dag som har en fasade med perfekte store vennegjenger og venninner osv men som allikevel føler seg alene.

    2. Hei! Kunne du hatt et innlegg om korleis du pleier vippene når du har på vippe extentions? Har nettopp satt på for første gang, og er litt usikker..

    3. Huff. Synes det er ganske frekt at folk ringer å tilbyr annen og sikkert alternativ behandling som skal gjøre deg gravid. Det er dere som skal ta avgjørelsen ang behandling og du er i en ganske sårbar posisjon. Hadde slike folk virkelig brydd seg hadde de respektert avgjørelsen din. Helt riktig av deg å ikke ta tlf. Jeg har ikke så stor tro på alternativ medisin, lytt til legene de kan dette og følg planen fra Spiren. Lykke til! Dette går nok fint skal du se, vært der selv 🙂

    4. <3 Du er utrolig tøff som er så åpen om dette! At du ikke svarer på alle kommentarer skjønner vi, bruk den tiden du trenger på deg selv <3 Lykke til! God klem fra meg til deg

    5. Jeg får tårer i øynene når jeg leser innleggene dine om fertilitetsutredningen, og det er sterkt av deg og dere at dere velger å gå ut offentlig med noe som er så privat og intimt. Jeg ønsker dere all lykke, kjærlighet og gode tanker på veien, dere fortjener alt <3

    6. Mari: Vi føler oss veldig heldige som har fått henne ja 🙂

      Ikke bare er hun utrolig dyktig i jobben sin, men hun har også en varm og god personlighet. Jeg føler oppriktig at hun bryr seg om oss i denne prosessen og det er veldig godt <3

    7. Takk for svar angående olympus!
      Har du prøvd e-pl8 ?
      Tenker du at du vil ha det, eller er 7 bra nok?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg