PYNT MED POSTERS OG PLAKATER PÅ VEGGENE!

Annonse

Det er flere steder i huset vårt som jeg lenge har hatt lyst til å gjøre noe med. Rett og slett freshe opp på en eller annen måte. Med hvite vegger overalt blir det fort traust og kjedelig. Nå i oktober har vi faktisk bodd her i 2 år uten å kjøpe nye pynteting til hjemmet, så jeg kjente jeg var ganske rastløs for noen uker siden. Ja, det klødde i fingrene etter forandringer. Jeg bestilte derfor inn disse fine og billige gullrammene i forskjellige størrelser. Rammene finnes både i sorte, hvite, ek, kobber, sølv og flere varianter i alle størrelser. Under ser dere et bilde av hvor fint det ble i gangen nede med de rammene som jeg valgte i gull. Dette er forresten inngangen fra garasjen i huset.

Jeg må innrømme at jeg er skikkelig fornøyd med resultatet! Ulrik likte det også veldig godt. Han bare “Eg skulle ønske at du brukte litt mer tid på å pynte opp her hjemme”. Hehe! Nå mangler det bare et speil på venstre side, så er jeg i boks med denne gangen. Men herlighet som det gjorde seg med disse to plakatene opp mot veggen!

Her ser dere et bilde av hvor fresht det ble på “kontoret” til Ulrik og meg i toppetasjen. Som dere ser så er jeg blitt skikkelig fan av å sette bilder inntill veggen, uten å spikre de fast. Da er man friere til å bytte ut motivene om man skulle bli lei. I og med at disse plakatene var såpass billige så er det jo bare å bestille inn det man har lyst på for å variere. Jeg elsker blant annet marmorbakgrunnen i plakaten med fjær og angrer nesten på at jeg ikke bestilte flere posters med denne bakgrunnen i første bestilling..

I walk in garderoben har jeg satt inn denne. Ble det ikke fint? Det beste jeg vet er å ha så god plass i garderoben at jeg kan sette opp sko, vesker og pynteting som om det står på utstilling. Det er luksus det!

I gangen oppe har jeg (les: Ulrik) hengt opp to rammer som vi hadde liggende på boden. Disse rammene var en gave fra kusinen min som vi fikk da vi flyttet hit. Planen med rammene var å bruke de til bryllupsbilder, men de har stått tomme helt til nå. Jeg fant fort ut at det ble litt kleint å henge opp bilder av oss selv i inngangspartiet etter bryllupet og valgte derfor ut to søte posters med duse farger fra Desieno. En parfymeflaske og et par sko. Jeg bestilte den minste størrelsen til disse rammene og klippet litt på lengden og bredden for at de skulle passe perfekt. Dere aner ikke hvor mye skryt vi har fått for sammensetningen av posters og rammer. Til og med av svigermor. Hehe! Sjekk ut utvalget av posters og plakater fra Desenio her. Det er så mye kult å velge i!

Nå skal jeg til frisøren. Vi snappes fra stolen og blogges mer senere i dag!

14 kommentarer
    1. Hei, utrolig fine rammer, vi har bestemt oss for å gjøre som deg å sette noen gamle postere i rammer som vi skal sette mot veggen. Grattis med utrolig fiiin bil foresten, skulle ønske at vi også kunne hatt en sånn bil engang. Vi synes du og Ulrik ser så veldig bra ut og lurer på hva dere spiser av mat? Er så nysgjerrig på hvordan du eller dere lager mat? Kan du ikke skrive om det engang
      Ha en superfin søndag
      Stor klem fra Helene og Niels

    2. Jeg leser bloggen din hver eneste dag, og nå ville jeg bare legge igjen en kommentar for å si at jeg håper du har det bra og dagene, og at du ikke tar til deg de vonde kommentarene du av og til får. Denne verden vi bor i har nok ondskap, og at folk snakker ned til noen pga de ikke liker de er så unødvendig og slemt. Vi trenger mer kjærlighet og mindre hat ❤️ Jeg syns det er koselig å følge meg på ferden din angående graviditet også. Og håper det klaffer snart ☺️ Jeg har en sykdom som gjør at jeg har mindre sjanse for å bli gravid, så jeg føler dette ekstra nært når du forteller om babyer og å sjansen på å ikke bli gravid så fort man ønsker. Jeg håper også at jeg en vakker dag får en baby, og det håper jeg du også får. Stor klem fra meg ❤️

    3. Lizbeth Osnes: Så gøy! Det er mange søte posters til barnerom på Desenio også. Klikk på kategorien “barnerom” under “inspirasjon” på forsiden 🙂

      Masse lykke til med prosjektet!

    4. Jeg har daglig lest dine flotte innlegg og er en av mange i din heiagjeng.
      Må si jeg synes du ble fin og fjong med ny frisyre!
      Siden du sa du likte så godt bildet med marmor og fjær, så ville jeg gi deg et lite tips jeg synes er tøft. Hvis du finner en plakat med kun marmorbakgrunn, så kan du kjøpe/finne en fjær som du plasserer i bildet bak glassrammen 🙂 Feks på Kremmerhuset har de påfuglfjær. Bare et tips!
      Ønsker deg og mannen en fin ny uke, Julianne 🙂

    5. Snufselufs: Hei! Jeg liker de veldig godt selv. Lurt! Nå vet du hvor du får tak i fine og billige rammer til de gamle plakatene dine 🙂

      Takk for det! Stas med ny bil altså 🙂

      Både Ulrik og jeg prøver å spise sunt i hverdagen. Jeg noe sunnere enn han kanskje, men vi er begge glad i fisk og grønsaker. Jeg tror det viktigste er å variere. For mye eller for lite av noe blir sjelden suksess på langsikt..

      Stor klem tilbake til dere to!

    6. Lovise: Ååå! Så utrolug hyggelig å høre <3

      Tusen takk for det. Jeg er som sagt veldig fornøyd med håret!

      Oi.. Så lurt! Takk for tipset. Du virker som en over middels kreativ jente. Skulle ønske at jeg var litt mer kreativ til tider altså.. Hehe!

      Ha en fin ny uke du også 🙂

    7. Ingvild: Hei, Ingvild. Takk for omtanken. Det var veldig snilt av deg. Jeg lar heldigvis ikke all negativitet gå inn på meg. Det er klart at jeg blir påvirket, men jeg blir også sterkere og sterkere for hver måned som går med blogging og nye erfaringer som jeg gjør meg ved å dele 🙂

      Leit å høre at du har en slik sykdom. Jeg krysser fingrene for oss begge i forhold til vår felles babydrøm <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg