ULRIK ER EN STOR DEL AV BLOGGEN

Jeg nevner Ulrik her på bloggen nesten hver eneste dag og ofte flere ganger om dagen eller flere ganger i hvert innlegg. Han er blitt det viktigste i livet mitt og derfor er han også blitt en større og større del av bloggen. Dere som har fulgt meg lenge vet jo også at det var Ulrik som fikk meg til å begynne å blogge. Det var han som fant på bloggnavnet mitt og det er han som har motivert meg oppover på blogglisten.

Jeg er sikker på at denne bloggen ikke hadde vært den samme uten Ulrik. Nå tenker jeg ikke på tittelen hans og bloggnavnet mitt, men jeg tenker på måten han engasjerer seg og bidrar. Dersom han ikke hadde likt at jeg blogget eller ikke ønsket å være en del av bloggen så hadde jeg sluttet. Helt klart. Det nytter ikke å være såpass åpen og ærlig som jeg har valgt å være uten å ha han med på laget. Spesielt ikke for meg som ikke ser poenget med kun å dele alt det overfladiske. Uten Ulrik ville jeg i dag hatt vanskeligheter med å skrive noe som helst. Jeg er ikke en typisk mote- eller skjønnhetsblogger og ville defor mistet interessen for blogg fort om viktigere tanker og følelser måtte holdes inne.

(Jeg fant forresten disse to bildene etter å ha ryddet/snoket i nattbordskuffen hans. Begge bildene er fra starten av forholdet vårt og har en hyggelig liten tekst fra meg på baksiden. Hehe! Hyggelig at han har tatt vare på de ♥ )

Jeg er helt avhengig av at Ulrik føler seg komfortabel med alt jeg deler med dere om meg selv, om han og om livet vårt sammen. Jeg er også helt avhengig av at han trives i den posisjonen jeg setter han og oss i. Bloggen min er ikke viktigere enn forholdet til Ulrik og meg. Det er ikke det jeg mener. Jeg gjør ikke hva som helst for klikk. Men jeg gjør hva som helst for at Ulrik og jeg gjør hva som helst for at vi to skal være lykkelige sammen. Jeg er bare så glad for at jeg slipper å velge bort bloggingen og at vi to har funnet en fin balanse sammen på hva som kan deles og hva som er privat. Husk at slike grenser er individuelle. Det viktigste i forholdet er at man er to om å sette disse grensene. Ulrik og jeg er mer åpne enn de fleste, men vi har likevel våre grenser og “regler” i forhold til det som skal deles. Hva som skal deles og hvor mye som skal deles er valg vi tar sammen.

Tilbake til poenget.. Mitt inntrykk er at de fleste liker Ulrik sin plass på denne bloggen. Noen vil ha mer av han og oss sammen, mens andre vil ha mindre. Sånn er det alltid. Men jeg tror at det fort hadde blitt kjedelig dersom jeg kun fokuserte på meg og mitt, ikke en gang vårt. Bare denne babydrømmen som Ulrik og jeg har sammen ville vært vanskelig å skrive om uten at han også våget å åpne seg. Jeg er veldig stolt av det vi to har fått til sammen og gleder meg skikkelig til fortsettelsen. Planene er mange.

Ps. Ulrik vet ikke noe om dette innlegget. Han er på jobb og mobilen er skrudd av eller uten dekning. Derfor benytter jeg meg anledningen til å lufte et lite forslag jeg har.. Jeg stemmer for at Ulrik får sin egen spalte her på bloggen! Gjør du?

35 kommentarer
    1. Måten du skriver om deg , dere og Ulrik er grunnen til at jeg er en fast leser 🙂 du skriver så bra og er så fascinerende 🙂 jeg er veldig stor fan!:) om Ulrik hadde fått en egen spalte hadde vært moro 🙂 ha en flott kveld , og masse lykke til videre med alt sammen, snart er dere fler <3

    2. Det er så lett å merke kjærligheten du har for ham, hver eneste gang du skriver om han 🙂 Det varmer å lese 🙂 Jeg stemmer definitivt for en Ulrik-spalte, det hadde vært gøy!

    3. Ja til mer av Ulrik! Hadde vært gøy om han hadde skrevet litt her inne også. Deres forhold er veldig lik det jeg har med min samboer, så det er koselig å lese om en like lykkelig par 🙂 Er jo bare en selvfølge at du skriver mye om Ulrik, hadde også gjort det dersom jeg var blogger!
      Ha en fin helg!

    4. Bloggen din er blitt en skikkelig support i egen prøvetid. Jeg sier også ja til egen Ulrik spalte! Jeg heier på dere !

    5. Virkelig!! Du har over 10k lesere så er det kun 10-30 personer som legger igjen kommentar? De bryr seg tydeligvis ikke så meget.

    6. Tenker du ofte på hvor lett det er for mannen din å være utro? En venn av meg som jobber som stuert har fortalt mang historier og flyvertinner og piloter. Hender det at du blir paranoid. Jeg vet jeg hadde blitt det. Skriv gjerne et eget innlegg om dette om du hvordan du takler det – hvis du takler det bra. Mange damer her ute som har lett for å bli usikre når mennene er på jobbreiser… 🙁

    7. Ja til egen Ulrikspalte! 🙂
      Sara: Det er svært mange som er fornøyde med bare å lese, som sjelden eller aldri føler behov for å kommentere. Jeg er av dem. Det betyr ikke at jeg ikke engasjerer meg eller gleder meg over det jeg leser. 🙂 Dessuten – man kommenterer jo ikke alltid i VGs kommentarfelt selv om man leser VG hver dag, gjør man vel? 🙂

    8. Kjære Julianne, du er jo så inkluderende, demokratisk og skjønn.
      Ulrik må ha ‘stemmerett’ og ‘talerett’. Han tror jeg er en kjernekar.
      Så jeg stemmer for en ‘Ulriks runway’, det blir spennende.
      Lykke til, dere er så skjønne begge to – så dere har min stemme. Begge to!
      God klem fra Elisabeth 😉

    9. Bea, det er der bullshit. Jeg er flyvertinne og har aldri hverken opplevd eller hørt om utroskap i mitt selskap.

    10. Anonym: Så hyggelig at du synes det. Jeg blogger så mye jeg vil og kan, men målet er to innlegg per dag 🙂

      Jeg liker ikke å skrive innlegg på forhånd, da jeg føler det fort blir tilgjort og upersonlig. Jeg foretrekker og ta bilder, sette meg ned, skrive og publisere på samme dag. Men det er meg. Andre bloggere gjør det annerledes 🙂

      God helg!

    11. Kan ikke Ulrik fortelle litt om jobben sin, det å være pilot? 🙂 Jeg elsker å fly og kunne helt seriøst sittet ombord i et fly 24/7 uten mål og mening (annet enn å sveve høyt i det blå med frihetsfølelse i hver bittelille celle i kroppen!)

    12. Ja, takk til “pilothjørnet”. Det virker dessuten som han er en ydmyk og snill mann, og i tillegg er han jo utrolig kjekk. Dere passer så godt sammen, Julianne. Moro at du er med på tur nå. Flyturen oppleves vel annerledes helt foran. Det kan jeg tenke meg å være med på en gang.
      Ha en riktig fin søndag begge to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg