ON THE ROAD AGAIN

Ulrik og jeg er på vei til Fredrikstad. Han kjører som vanlig, mens jeg tar bilder og skriver til dere.. I Fredrikstad venter mamma med noe av det beste vi vet, nemlig fårikål! Mmmm! Jeg gleder meg sånn atte hjelp. Det er virkelig verdt et par timer i bil for så fantastisk mat altså. Hehe! Jeg burde ha lært meg å lage det selv kanskje. Hører alle si at det skal være så enkelt. Det er bare så behagelig å bli servert. Dessuten er det veldig koselig å se mamsen igjen og da. Dagene og ukene går så fort. Derfor er det ekstra hyggelig at vi får til felles middager i hverdagen når Ulrik har fri og mamma har mulighet.

Ingen smilemunn på eggløsningstesten i dag heller forresten. Jeg tipper at jeg er forsinket i en eller to dager til.. Nei nå må jeg legge fra meg telefonen, dere. Jeg blir så bilsyk av dette her. Vi blogges mer senere!

20 kommentarer
    1. Uff da, du må ikkje kjøre med sikkerhetsselen under armen, det er både farlig og ulovlig.
      Ved en kollisjon vil all kraften fra bilbeltet overføres til mageregionen noe som kan resultere i livstruende skader på indre organer.

    2. Koselig å komme heim til mamma og fårikål 🙂 Enkelt å lage og digg å få servert 🙂 Hilsen Pilotfrue gjennom 28 år 🙂 Ha en finfin kveld!

    3. Det er farlig å bruke sikkerhetsselen slik, det er ulovlig, og kan potensielt gi alvorlige indre skader i mageregionen ved en kollisjon.

    4. Så koselig! Selv gleder jeg meg til fårikålsmiddag hos tante neste helg 🙂 Det er lite som slår det møre kjøttet sammen med kål og pepper. Jeg ser frem til å følge dere videre i denne spennende prosessen. Krysser alt jeg har for at dere får oppfylt den store drømmen. Vi prøver her også. Etter åtte år sammen ser vi nå frem til å utvide familien fra to til tre eller flere 😉 Klem fra meg i høstværet.

    5. So koselig med familiemiddag 💕 Ser mange har påpeikt beltet; men eg rekna med du kun har det slik når bildet er tatt. Eg er iallfall slik sjølv at om bilen står i ro – så kan eg fort skyve beltet under armen fordi det gnegge slik i halsen – men med en gong en køyre så er beltet plassert over armen og magedelen på hofta 🙈 Men det e liksom ikkje like lett å ta ein selfie med ei hand låst av beltet – i tillegg til dobbelthaka eg då får 😂 I-lands problem. Har en jobb der eg veit kor viktig det er med riktig beltebruk, men om eg ser eit bilde ropar eg ikkje ulv – ulv før eg veit fakta 😊

    6. Mari: Ååå! Så digg 🙂 Helt enig. Det er noe av det beste jeg blir servert.

      Håper inderlig at deres drøm snart blir oppfylt også. Jeg krysser fingrene for oss begge! Tvi tvi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg