EN TULLETE DØGNRYTME

Hei, fra Fredrikstad! Nå sitter jeg på Kaffebrenneriet og skriver til dere. Jeg har akkurat vært og fikset neglene mine, så nå føler jeg meg endelig fresh igjen. Planen var å stikke innom dere før jeg dro fra Oslo på morgen i dag. Hilsen en vel optimistisk jente som la seg 01.30 i går og brukte laaaaang tid på å sovne. Døgnrytmen min er litt tullete for tiden. Derfor var det hardt å stå opp klokken 07.00. Jeg vet det er vanlig for de fleste på en mandag og ellers i hverdagen, men jeg er ikke vant til det og da går alt treigt. Jeg brukte to og en halv time på å dusje og sminke meg, noe jeg ikke er stolt over. Timene på morgenen føles mye kortere enn timene utover dagen. Nå får jeg sikkert høre at jeg kommer til å få sjokk den gang jeg blir mor og så videre. Hehe! Både i forhold til søvn og egentid på badet. Det gjør jeg helt sikkert. Derfor velger jeg å sove og stå foran speilet så mye jeg vil mens jeg fortsatt kan.

Grunnen til at jeg er i Fredrikstad er ikke bare for å fikse negler altså. Jeg skal nemlig være gjest i ettermiddagssendingen i NRK Østfold radio! Der skal jeg fortelle litt om bloggen og livet, så det blir spennende. Ekstra hyggelig er det jo å være ønsket i radio i egen hjemby 🙂

I dag som jeg først er her i byen og ingen venter på meg hjemme, så har jeg invitert meg selv på middag hos mamsen. Ulrik er på stopp i noen dager og jeg kjenner et behov for å være sosial. Dessuten savner jeg henne og ikke minst den nydelige maten hun lager. Mmm!

Vi blogges mer før jeg setter snuten tilbake til Oslo senere.. Nå venter en masse mail og telefoner. But first, coffee!

23 kommentarer
    1. Hei! Jeg synes det er veldig spennende og følge deg på din ferd mot graviditeten 👍 håper du får ett positivt svar ganske snart ❤ hilsen ei som også prøver 😊

    2. Marita: Hei. Akkurat nå bruker jeg en foundation fra Nars. Den blander jeg ut med en fuktighetskrem, da den er litt for mørk til min hudtone. I tillegg bruker jeg et contour kit fra Glo Minerals 🙂

      Jeg skal lage et innlegg om sminken min snart. Hyggelig at du etterspør det 🙂
      Jeg skal legge ut et

    3. Hihi, her har jeg sittet å tittet spent innom i dag fordi jeg var så spent da jeg trodde det var i dag dere skulle ta test <3 Også ser jeg at du har sittet å drukket kaffe rett under meg i dag!? jeg går på aof i fredrikstad og jeg tror kaffebrenneriet er rett under oss:P Morsomt! Ha en fin dag i Fredrikstad byen og lykke til i morgen:)

    4. DU ER UTROLIG FLINK, OG JEG LIKTE SVARET DITT KJEMPEGODT. DETTE VISER EN ÆRLIGHET SOM MANGE IKKE TØR Å VISE. JEG ER MER SAMMEN MED VENNINNER, VI ER BLITT FLINKERE TIL OG KOMBINERE MYE I LIVET VÅRT NÅ, UTEN OG BLI PSYKISK SLITEN.I MORGEN SKAL JEG TRENE SAMMEN MED VENNINNA MI OG ONSDAG SKAL VI SAMLES PÅ SKOLEN, SIDEN DET ER MILJØKVELD, OG DET PLEIER ALLTID OG VÆRE HUNDRE STYKKER DER.
      PÅ SKOLEN SNAKKER JEG MED HUN SOM ER SJALU, MEN IKKE OM DET AT HUN ER SJALU. JEG SNAKKER MED HENNE OM ANDRE TING OG VI ER HAR BEGYNT OG SNAPPE HVERANDRE OGSÅ.
      ALT GÅR FINT, SKOLE, TRENING, KOSTHOLD, VENNER OG FAMILIE 🙂
      TUSENTAKK FOR HJELPEN. DU VIL BLI EN SUPER LEKTOR SÅ ABSOLUTT <3

    5. Må nesten le av at du må forsvare på forhånd at noen kommer til å kommentere at du får deg sjokk når du blir mamma.. Sjokk får alle uansett hvordan de har levd på forhånd , og tror alle kan ha dårlig døgnrytme i perioder i livet 😉 Stå på, du er en flott jente 🙂

    6. Er så spent fra en annen verden:D
      Tror jaggu vi har akkuratt samme syklus, har første ikm idag, men var hos legen for litt over en uke siden og da var blodprøven negativ. Så regner med jeg ikke er like punktlig som når jeg gikk på pillen. Kjennes ut som om jeg skal få mens når som helst.
      Vi har ett års bryllups dag idag, så håpte at lille spiren skulle sitte slik at jeg kunne gi den perfekte papir bryllupsdags “gaven” med ul bilde.
      Men den gang ei.
      Krysser armer og ben for at spiren nå sitter hos oss begge 😀

    7. spent frøken: Hehe! Så gøy at vi har samme syklus. Åååå <3 Nå fikk jeg gåsehud. Jeg håper inderlig at du ka få gi mannen din den "gaven" 😀

      Jeg krysser for oss begge jeg også!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg