ÅRETS SISTE

I dag har vi vært på båttur. Ulrik, Stella og jeg. Lille familien Nygård. Hehe! Jeg ser for med at dette var årets siste båttur for min del. Ulrik sier han skal bruke båten i en måned til. Vi får nå se. Jeg sier i hvert fall takk for meg og båtlivet i 2016. Det er litt trist, men alle sesonger har ho sin sjarm. Nå ser jeg frem til fjellturer på Geilo igjen, ski og alt gøy som følger med der 🙂

Det ble en fin avslutning på båtsesongen i dag da. Grillmat, is på Kongen Marina og strålende sol. Nå har vi lagt til på Tjuvholmen for at jeg skal si hei til dere. Det stresser meg jo når klokken går litt fra meg, som i dag. Når Ulrik har fri fra jobb går jeg ofte rett i helgemodus, uavhengig av hvilken dag det er. Det betyr gjerne senere og færre oppdateringer her på bloggen. Jeg skal prøve å skjerpe meg med det altså. Dere fortjener faktisk å høre mer fra meg.

14 kommentarer

Siste innlegg