PÅ BESØK I VG-HUSET

Her er noen bilder fra besøket i VG-huset tidligere i dag. Ulrik ble som sagt med meg. Det er første gang han blir med meg på et intervju. Jeg synes det var veldig gøy at han ville. Forhåpentligvis blir han med igjen. Det er jo litt gøy for dere lesere å se meg sammen med han i en slik setting også kanskje? En setting hvor jeg faktisk ikke har noe kontroll over hva som blir sagt. Hehe!

Klippet dreier seg om hvor åpne vi er om denne prøvingen og hvilke reaksjoner vi har fått. Sikkert ikke overraskende? Jeg trodde helt ærlig ikke at dette skulle vekke så stor interesse som det viser seg å ha gjort, men det er så klart bare gøy for meg som skriver og vi som deler.

Klippet kommer ut på torsdag, tror jeg. Herlighet for en morsom gjeng. Det ble en del latter 🙂

28 kommentarer
    1. Haha, så gøy 🙂 Digger VG panelet! 🙂
      Flott at dere er så åpne 🙂 Veldig spennende å følge dere på veien om å bli en familie. Syntes også det er sterkt og modig at du tidligere, og forsatt er åpen om at du har tidligere har tatt en abort.
      Håper dere får en fin kveld:)

    2. Heisann!
      Ville bare innom for å si at du er den beste bloggeren, jeg DIGGER deg!! Fortsett akkurat slik du gjør
      Klem fra en leser som liker din blogg <3

    3. Så gøy. elsker og VG panelet med Morten og Vegard. og wow så gøy Julianne at deg og Ulrik er med i programmet. mine favoritter gutter . Elsker å se å høre på de to 😀Du er rålekker i den toppen og dongeri bukse og håret er nydelig . Hele du er pen .Wow så fine dere er alle 💖

    4. Til anonym; som det står i teksten så er det i morgen det kommer ut..
      Dere er bare så sexy og flotte sammen, du og Ulrik 😉 Ser frem til å se dere i levende bilder. Det virker som om bloggingen din legges mer og mer merke til for tiden, og det er så fortjent!
      Ha en fin dag så lenge, og nyt sola 🙂

    5. Jeg anbefaler at Ulrik leverer inn en sædprøve, etter som han flyr mye. Det er radar og elektromagnetisk stråling som påvirker mye deriblandt sædkvaliteten. Ettersom du ikke har blitt gravid ennå, så anbefaler jeg dere å gjøre det. Det er ingen skam å levere slik prøve.

    6. Virkning
      Gammastrålingen har så stor energi at den “slår vekk” elektroner fra atomer som treffes. Atomene blir til ioner og molekylet de var en del av blir ødelagt. Vi sier at strålingen er ioniserende. Ioniserende stråling er skadelig for levende organismer, særlig hvis arvestoffet, DNA, blir skadd.
      Dyr, planter og andre organismer er vanligvis i stand til å reparere de skadene som oppstår som resultat av naturlig bakgrunnsstråling fra radioaktive stoffer i fjell, vann, mat og luft. Men dersom strålingsintensitet eller strålingsdose overgår denne tålegrensen, kan det føre til kreft, nedsatt immunforsvar, misdannelser og sterilitet (manglende evne til reproduksjon).

    7. Tok tid her før jeg å ble gravid (3 år) men nå har jeg en liten jente på 8 mnd ❤️ Så ønsker dere lykke til vet hvordan det er å vente å vente , men plutselig kommwr hun/han eller begge deler Hehe .

    8. Wow såå fine og nydelige deg og Ulrik er i intervjuet med Morten og Vegard på panelet VG . TV i dag💖Koselig intervju. ønsker av hele mitt hjerte for dere at Lykke og prinsen kommer snart til dere . Du er nydelig og pen Julianne og dere var så fine og naturlige alle . 👫👬💖Elsker å se panelet .Linni og Tara er og så pene og nydelige😍Og såå nydelige og skjønne og flinke de to beautiful jentene som sang i panelet i dag 🎶🎸💃🏻👏🏼💘💖

    9. Eva: Ulrik har testet seg med hjemmetest i første omgang. Resultatet var heldigvis positivt 🙂

      Jeg er helt enig med deg. Gutta MÅ teste seg de også. Det er skam om de ikke gjør det.

    10. Eva: Jeg har faktisk hlrt noe om dette før, men ikke så detaljert og inviklet bare.. Hehe! Vi får håpe at alt er i orden. Hjemmetesten viser i hvert fall ikke noe negativt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg