PÅ DATE MED MANNEN

Hei, dere! Ulrik og jeg har vært på farten i hele dag. Vi fikk nemlig låne en tilsvarende bil som den nye vi har bestilt oss i noen dager og bestemte oss derfor for å takke ja til det og ta hele denne dagen som en koselig date. For dere som følger med på prøveperioden: På morgen i dag fikk jeg en stoooor smilemunn igjen på testen. Tydeligvis stemmer den appen jeg bruker fra Libresse bra med meg og min syklus. Jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gang! Tvi tvi!

Vi har derfor bare hygget oss sammen, cruiset rundt i Oslo, lunsjet på Delicatessen og nå er vi på vei til et vennepar litt utenfor byen. En skikkelig fin start på uken. Fornuftig start? Kanskje ikke, men jeg tror vi har godt av litt “kjærestetid” nå med alt det fokuset på prøvingen. Desto hyggeligere blir jo øvingen også. Hehe! Spesielt på dager som dette hvor vi setter av mye tid til hverandre <3

Jeg skal sette meg ned med spørsmålene senere i dag. Satser på å få ut noen av svarene i kveld og muligens resten i morgen.

Men nå må jeg følge med på veien her. Ellers går det dårlig. Dessuten hører jeg nesten ikke hva jeg selv tenker så høyt som Ulrik spiller musikk. Hehe! Det blir stas med ny bil altså, men jeg har en følelse av at Ulrik gleder seg mer enn meg til dette.. Vi blogges senere!

17 kommentarer
    1. Jeg bruker også den appen! Synst du den funker greit?
      Jeg er vel nesten under det samme som deg, bare vi planlegger ikke noe. Vi tar det som det kommer! Men jeg er usikker på om jeg skulle kjøpt meg en sånn eggløsning test.. Synst du det er greit å bruke?
      Dere er så søte! Håper dere hadde en flott dag! Klem!

    2. Jada greit, da vet vi at dere er kaniner om dagen. Skjønner ikke at det går an å MÅTTE skrive det hver jævla gang! Seriøst liksom.
      Tenkte “ååå så koselig at de drar på date og koser seg” og så bare “ja så klart..det måtte komme enda mer detaljer også”
      Skjerpings

    3. “Men nå må jeg følge med på veien her. Ellers går det dårlig.” Betyr det at du skriver blogginnlegg samtidig som du sitter bak rattet? Eller misforsto jeg setningen?

    4. Åja haha da skjønner jeg! Hadde ikke forventet det av deg heller, var ikke slik at jeg trodde du gjorde det, bare lurte siden det sto skrevet slik 🙂

    5. For det første.. du MÅ slutte å stresse.. du sier du ikke gjør det.. men eggløsningstester ER stressende.. For nå vet du at du må ha sex fordi du fikk smily! Jeg brukte masse tid, penger ( cb monitor, eggløsnings tester osv) og følte alle ble gravide men ikke vi.. deg gikk så langt at sex ble ikke lenger kos! Det ble en plikt! Jeg droppet alt av hjelpe midler.. lyttet til kroppen min.. samtidig som jeg prlvde temping! Vil anbefalle Natural cyklus! Det er helt fantastidk! Man måler tempen hver morgen.. legger det inn i appen og får beskjed når man er fruktbar av den.. Så nå sitter jeg her 6mnd etter jeg begymte med den.. ettwr å prøvd i 3år..Å jeg er 9uker på vei!! Alt er mulig! Bare senk skuldrene! Jeg har levd livet, drukket alkohol og lyttet til termometeret! Å jaggu satt den!! så endelig venter vi vårt kjærlighets barn! Lykke til

    6. Heia 😊 Krysser fingra for ei lita spire denne gangen. Så håper eg at du ikkje tar til deg alt av kommentar som du får! Eg syns du e tøff som e so ærlig, men så får eg liksom så vondt inni meg av og sjå at du dag etter dag må motta dritt.. Og angående alle tips og råd, gjer det som føles rett for deg 😊 Eg tenke no at det kanskje ligg litt spenning i desse eggløsningstestene og eg.. 😊 Masse lykke til! Heier på dokke:-)

    7. Leah: Tusen takk for at du krysser fingrene dine for oss! Det føles veldig bra 🙂

      Det er dessverre en del av gamet. Jeg begynner å bli ganske vant til det, så det går fint. Heldigvis er det flere fordeler ved denne bloggingen enn ulemper 🙂

      Ha en fortsatt fin uke!

    8. Huff du er på ville veier.. etter min mening… ” jeg og Ulrik har sex fordi jeg har lyst å bli gravid”.. du kunne oppsummert deg med det.. stakkars unge.. dømt til å bli mobbeoffer.. ikke kult å lese at mor og far la ut detaljer om alle forsøkene før dem kom til verden… alle veit jo hva sex er kjære Julianne, og at noen må prøve en stund.. tror du dette er noe nytt? Du blir nok smelt på tjukka før eller siden, jeg unner deg det, da du ønsker det så sårt..men virkelig, ment bare av godhet, skån ditt fremtidige barn for dette.. det er hverken banebrytende, ” nytt” eller spesielt interessant.. Bare pinlig.. virkelig.. wake up

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg