SPØRSMÅLSRUNDE

Hei, dere! Håper helgen har vært fin så langt. Jeg har i hvert fall storkost meg med dette fine været som er i Oslo i dag. I og med at det har blitt litt mye snakk om denne prøveperioden i det siste, så tenker jeg det er på tide med noe helt annet.. Nemlig en spørsmålsrunde! 

Når det er sagt så er det fullt lov å stille spørsmål som handler om babydrømmen min også. Jeg er åpen for det meste. Her er det dere som bestemmer. Jeg vet at jeg har lett for å henge meg opp de samme temaene i innleggene mine. Derfor er det fint med innspill om hva dere faktisk lurer på, vil vite mer om, ønsker at jeg skal utdype og så videre.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal lage en video (med bedre lyd enn sist gang) eller om jeg bare skal publisere svarene i to blogginnlegg. Kanskje jeg skal gjøre begge deler? Kom gjerne med ønsker her også ♥  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå blir det en tur på butikken for å handle inn middag og kos til kvelden. Ulrik og jeg skal bare hygge oss her hjemme. Han skal tidlig opp i morgen og jeg er motivert til det samme for å få unna en del ting på den stadig voksende to do-listen. Når man sover helt ut på formiddagen som jeg gjorde i dag, så får man liksom ikke gjort stort i løpet av en dag. Hehe! Det er deilig med sånne dager også da. Dessuten er det helt lovlig på en lørdag. Men jeg liker som dere vet den følelsen av å tjuvstarte uken litt på søndager. Desto mindre blå blir jo mandagen. Men nå er det helg, så la oss fokusere på det først.   

Det her er forresten den bomberjakken jeg snakket om. Jeg har ikke brukt den så mye enda, men det er bare tilfeldig. Det var Ulrik som kjøpte jakken til meg i Marbella fordi han synes denne stilen på jenter er så fin. Litt mer “relaxed” enn hva jeg pleier å være kanskje. Men jeg liker det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fortsatt fin helg, alle sammen! Jeg gleder meg til å lese spørsmålene dere kommer med ♥

37 kommentarer
    1. Spørsmål til spørsmålsrunden:
      Har dere tenkt på navn til den lille?
      Hvem er ditt største forbilde?
      Hva er favorittsangen din for øyeblikket?
      Jeg har lest bloggen din lenge, og jeg digger både den og deg! 🙂

    2. Hei Julianne!
      Jeg og kjæresten min prøver også å få en liten en.
      Derfor lurer jeg på om du kan legge ut en mat plan om hvordan du spiser nå? At du legger ut nøyaktig hva du spiser til frokost,lunsj,mellom og middag 🙂

    3. Elsker bloggen din og jeg håper du blogger for alltid <3
      Spørsmål jeg lurer på:
      *Hvilket sykehus vil du føde på?
      *Hvor mange barn ønsker har dere lyst på?
      *Når skal bestevenninden din gifte seg?
      Stor klem fra Marianne

    4. Hvorfor solgte du hele garderoben din?
      Føler du at stilen din er blitt mer voksen etter at du gjorde det (var ikke det poenget?)?
      Skulle du ikke investere i noen få fine plagg?

    5. Kommer du til og ha Ulrik med i runde, slik som du også har nevnt tidligere. Bra med video og bare ha bedre lyd?
      * Vil du ha barn med Ulrik?
      * Beskriv situasjonen med det og slite med å få barn?
      *Hva slags endringer gjør du for og bli mer fruktbar?
      * Hvordan går det med og ikke drikke eller snuse?
      *Hva slags far kommer Ulrik til og bli å hva slags mor kommer du til og bli?
      Helst ha video, fordi vi leser jo alltid bloggen og da er det godt med forandring. Video blir mer personlig osv

    6. http://www.jordmorbutikken.no/products/menskopp-engangs-16pk
      2) Selv om koppene ikke er laget til formålet, har de fått mye skryt av par som har prøvd dette trikset. Dersom ønsket om graviditet er stort bør du bruke Instead Softcup etter samleie for å maksimere antall sædceller som befinner seg ved livmorhalsåpningen. De kan også fungere som en insemineringsmetode, hvor koppen fylles med sæd først og settes på plass etterpå

    7. – Har du lyst til å møte leserne dine?
      – Hva er dine fremtids planer?
      – vil du ha flere dyr?

    8. Sliter du litt med å finne deg selv?
      Du snakka så mye om å få en mye mer voksen og classy stil, og det har du vel av og til når du går inn for det. Men så brått får du fjortis-stil med caps og den pakka der.
      Er du usikker på deg selv? (Det ER lov å være ærlig her :))

    9. Synes noen folk er så kjipe med deg når de stiller spørsmål. Føler med deg. Det jeg lurer på, er hvordan du og Ulrik forsøker å være miljøvennlige i hverdagen? Tips: Se “Live redder verden. Litt.” på NRK, den inspirerte meg masse (og ikke gjennom dårlig samvittighet, så det var digg)!

    10. Hei 😊 jeg leser bloggen din og synes du er utrolig herlig! Jeg er 34 og gift på andre året og vi har slitt med å få barn like lenge. Er på vårt første prøverørsforsøk nå og det er uendelig tungt å slite med og få barn. Det jeg lurer på er: Har du og Ulrik hatt noe samtale om hva dere gjør dersom det viser seg at ikke dere kan få barn? Klem til deg! ❤️

    11. Hva tenker du om valget i USA? Hvem vil du skal vinne og hvorfor?
      Hvem var du som 15 åring? Var du sjenert/utadvendt, populær/upopulær, hva var drømmene for framtiden osv. Hva gjorde du og hvem var du med? 🙂

    12. -Hva er ditt beste minne fra Askepottryllupet deres?
      -Hvem er du i vennegjengen?
      -Hva er ditt beste tips mot kjærlihetssorg?
      -Hvis dukunneendre på noe du har opplevd så langt i livet, hva ville det vært?

    13. – Hvor lenge har dere prøvd å bli gravid?
      – Hvor lenge var dere sammen før dere giftet dere?
      – Når vil du eventuelt fortelle leserne at du har blitt gravid ( Etter 12 uker?)
      – Hva er du liker best med forholdet deres?
      – Hva liker du best med deg selv?
      – Hvordan ser drømme livet ditt ut om 5 år ?
      – Har du tatt et valg i livet, som du i etterkant angrer på?
      – Har du tatt et stort valg i livet, som har gjort hverdagen din bedre?
      – Hva er ditt beste tips til par som ønsker å bli gravide?

    14. Jeg lurer også på hvor lenge dere har forsøkt å bli gravide. Det fremstår liksom som dere sliter, men med mindre det har gått nesten et år er det vel litt dramatisk? Har selv blitt gravid med ivf og vet hva det innebærer..

    15. De aller fleste spørsmålene her dreide seg om babydrømmen, så jeg tenkte å fyre løst på litt andre typer spørsmål!
      – Bryllupet deres virket fantastisk, men er det noe du kunne tenke deg å gjøre annerledes?
      – Hvilken butikk handler du helst sminke i?
      – Du har en veldig fin og naturlig sminkelook, kunne du kanskje ha delt den med oss lesere steg for steg?
      -Hva er din drømmejobb?
      – Og til slutt, ett av de viktigste spørsmålene er hvordan har du det akkurat nå? Sett bort i fra at dere prøver å gå barn, hvordan er livet?
      Må bare få av bloggen din, er så kjekt å lese en mer “på jorda” blogg enn de ofte overfladiske bloggerne som aldri har nedturer.. 🙂
      Klem, ha en fin søndag!

    16. – Har du eit talent?
      – Dersom du blei statsminister i Norge, er det noko du ville ha endra på?
      – Kva kriterier har de til framtidige barnenavn? Tenker på å kalle opp etter slekt/venner, bokstav, antall stavelser, “gammaldags vs nymotens”, osv.
      – Har du ein materiell draum? (Veske, sko elns)
      – Favorittminne frå barndommen?
      – Korleis var det å møte svigersønn for første gong?

    17. – Hva var ditt førsteinntrykk av Ulrik?
      – Hva er dine beste og verste egenskaper?
      – Hvor i Oslo bor du og kunne du tenke deg å flytte tilbake til stedet du vokste opp?

    18. Hva tenker du om overvektige folk? Selv er jeg overvektig og får mange blikk, har nå bestemt meg for slankeoperasjon, som mange tenker er en quick fix. Hva tenker du om det? Jeg må ned ca 50 kg, og operasjon er en hjelp på veien, selv om jeg må gjøre jobben selv.

    19. Har dere tenkt på noen navn til barnet/barna?
      Hva slags foreldre vil dere bli?
      Hva vil du jobbe med? (Når bloggen tar slutt)

    20. Kunne du tenke deg å flytte til Måløy med Ulrik en gang i fremtiden? Btw, du var nydelig med kort hår!

    21. Hei!
      Så gøy! Liker bloggen din veldig godt, elsker ærligheten din. Tusen takk for at du er så ærlig med oss.
      Jeg har et skikkelig rart spørsmål, men klarer ikke helt å slutte å lure på det, så jeg spør:
      Hvorfor poserer du alltid med den ene siden av ansiktet mot kameraet? 😜😂
      Gleder meg til alle svarene kommer, håper på en videoblogg for du er jo bare så skjønn 🙂

    22. Hei Julianne 🙂
      Hvor går grensen mellom privat og personlig med hensyn til hvordan du skriver innlegg?
      Har du et godt forhold til kroppen din?
      Hva betyr sex og nærhet for deg?
      Du er så utrolig vakker både med lite og mer sminke? Forslag til looks til hverdags og fest?
      Hva er favorittmaten din?
      Hva slags type filmer og serier liker du?
      Føler at du får slappet skikkelig av innimellom?
      Hva er dine favorittreisemål?
      Hvilke byer eller land drømmer du om å oppdage?
      Kan Ulrik snappe eller lage et gjesteinnlegg om sitt yrke? Du heter jo tross alt Pilotfrue her på bloggen 😉
      Hva var det som gjorde at den videobloggen du hadde planlagt sammen med Ulrik ikke ble laget? Hadde gledet meg sånn 😉
      Blir uansett spennende med denne runden. Jeg stemmer for en kombinasjon av tekst, bilder og video.
      Hadde vært morsom å se mer av bostedet deres i den forbindelse.
      Mvh Advokatfrue 😉
      Mari

    23. Først og fremst, hvordan har du det for tiden? 🙂 og hvordan takler du avstanden mellom deg og Ulrik når han er på jobb? Kjæresten min er i militæret og jeg lurer på om du har noen tips og triks for å lette litt på savnet eller gjøre det litt lettere? ❤️
      Kom nylig over bloggen din og den har blitt min faste!!

    24. – Har du god eller dårlig selvtillit?
      – Hva tenker du om de andre bloggerne på topplista?
      – Hvilke blogger leser du (fra topplista)
      – Hva tenker du om en eventuell fødsel? Hvem vil du ha med, hvordan vil du føde?
      – Hvor mye penger bruker du gjennomsitlig i måneden på shopping og hygge?

    25. Hei 🙂 Herlig blogg du har, gøy å lese! Stella, hunden din er superskjønn! Tenker du noen ganger på at du er redd for at din fremtidige baby skal bli allergisk for henne? Hvilke tanker har du om det? vet det er mange som er redd for slikt, for husdyrene er jo en del av familien de og. Lest så mange historier der barna dems har blitt allergisk for hunden/katten i huset og må kvitte seg med den 🙁 synes det er kjempe trist! Har selv hunder, ( ikke barn enda) og tenker litt på dette. Heldigvis sies det at de som vokser opp med husdyr fra de er baby har mindre sjangse for å utvikle allergier, om det er helt korrekt vet jeg ikke. Ha en strålende fin dag 🙂

    26. Hei må bare si at jeg elsker og lese bloggen din da jeg om mannen min går igjennom akkurat det samme som dere, vi mistet desverre den lille spiren vår for 4 uker siden i uke 8 men gir fortsatt ikke opp håpet om å bli foreldre!
      Jeg lurer på hvor ofte dere har sex? Fikk tips av legen min om å ha sex så ofte som mulig men er desverre ikke alltid lysten er det, hvordan er det for dere?
      Et lite tips fra meg som gjorde at spiren satt var å legge en hodepute under rumpa etter samleie slik av sæden ble inni meg, du har sikkert hørt det før men virkelig verdt og gjøre!
      Heier på dere ❤️ Vet hvordan babydrømmen er!
      Stor klem fra fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg