I BURSDAG TIL LILLEBROR

I dag har jeg vært i bursdag til lillebroren min Olav August som fyller 15. Familiebursdag på søndager passer alltid så bra. Det å komme til ferdig middag, kaker og is. I love it!

Ulrik kommer ikke hjem før i morgen, så jeg tok med meg storesøster og tanteungen min på tur til Halden, der hvor pappa og småsøsknene våre bor 🙂

På bildene under ser dere også lillesøsteren min, Ingerid. Hun er 9 år. Legg merke til høydeforskjellen på meg og Olav. Haha! Han har bare vokst fra meg de siste årene. Det er helt sykt!

Vi blogges mer i morgen. Jeg har tatt meg litt søndagsfri i dag. Men et lite hei får dere alltid <3

4 kommentarer
    1. Koselig med søskenbilder😊jeg er eldst av 3 søstre.det som er moro med våre bilder,hvis vi står:jeg:1.42.mellomste søster:1.65 og lillesøster:1.72.tripp trapp tresko,mn i feil alder.men mye moro da.søsken er gull verdt😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg