“TO VOKSNE, ET BARN OG EN HUND”

Vi voksne kan forsåvidt kose oss overalt, både ute og inne. Men det er ikke alle steder hvor det er trygt OG gøy for barn å springe litt rundt, som tillater hunder og har en eller annen form for servering. Vet du om noen slike steder i Oslo? Please let me know. Vi har i hvert fall slitt litt med å sette oss ned i dag mens vi har trasket rundt på Majorstuen, i Bogstadveien og på Frogner. Storesøster, tanteungen min, Stella og jeg. Jeg visste jo at det kom til å bli et problem med Stella, men hadde ikke samvittighet til å la henne bli hjemme når solen skinte tidligere i dag siden jeg ikke ante hvor lenge jeg skulle være borte. Planen var å slå seg ned i en park, men det ble ikke helt sånn..

Det begynte så bra med sol, en happy kid i vogn, en hund som var fornøyd med å være med på tur og to søstre som hadde mye å catche up. Vi fikk bord ved veien på Olivia, slik at Stella kunne sitte trygt rett utenfor i vognen. Lillegutt fikk en lekekamerat og vi søstrene kunne prate i vei. Det endte bare så brått med regn, en hyper/slit(som)en gutt, to klissvåte søstre og en hund som var lei av alt. Jaja, vi rakk jo å slenge i oss digg mat, brus, kaloririk kaffe og en kanelbolle da. Litt av alt, takk. Det var lørdagen sin det. Jeg er glad i grønne juicer og salater altså, men når jeg skal kose meg ordentlig så er det mye annet som frister også. Kanelboller er virkelig min største svakhet. Dersom de er varme i tillegg så er jeg solgt. Og når jeg har slått ut håret med en kanelbolle så kan jeg like greit bare kjøre på videre. Da er jo dagen allerede “ødelagt”. Jeg liker i hvert fall å tenke slik med god samvittighet 🙂

Under ser dere noen bilder fra i dag. Stella likte seg best i vognen, mens lillegutt synes det var stas å gå ved siden av. Derfor byttet de på plassen. Kler jeg barnevogn forresten? Jeg føler det selv. Hehe! Håper dere har hatt en fin lørdag og helg sålangt <3 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Hvorfor påpeke at du ikke får dårlig samvittighet av å spise en bolle? Burde man få det? Ønsker du å hjelpe folk til å spise boller uten å få dårlig samvittighet? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig. Sybesedet er så rart at man må gjøre et nummer ut av å spise en bolle:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg