SØNDAGSFØLELSE PÅ EN MANDAG

Jeg har hatt skikkelig søndagsfølelse i dag. Den nye uken får bare vente. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler det er søndag, men det kommer nok av den roen jeg har fått her på dette nydelige sommerstedet. Selv om det har vært ruskete vær i hele dag, så har jeg kost meg for det med sen frokost, båttur til Kragerø sentrum, titting i hyggelige butikker, lunsj på "El Paso" og nå Yatsy med familien. Det blir trist å dra herfra allerede i morgen, men sånn er det. Oslo og plikter der hjemme kaller. Jeg er uansett mange sommerminner rikere.

Heldigvis for både Ulrik og meg så har vi familie å besøke her. Vi skal definitivt tilbake hit neste sommer!

Jeg har forresten tatt helt fri fra Snapchat de siste dagene. Det hører liksom ikke hjemme å dra opp telefonen hele tiden sammen med familien. Jeg prøver i hvert fall å "logge av" litt fra sosiale medier på dager som dette. Dessuten så er det jo begrenset hvor spennende det er å følge med på snapper fra båt og strand. Jeg føler at jeg har gitt dere nok av det denne sommeren. Men en liten blogghilsen om dagen fortjener dere som klikker dere inn her. Det er jo bare hyggelig!

Fra i morgen kommer jeg sterkere tilbake. Promise <3

8 kommentarer
    1. Kragerø er en koselig by, foreldrene til ståle har hytte der så vi har vært der mye. Ville bare ønske deg god sommer 🙂

    2. Kjekk kar du har!
      Kjeda meg så igår så leste endel på bloggen din. Ble særr sjokka da jeg så du tar botox i trynet! Det føler jeg bare er så feil på alle måter da du ser kjempe godt ut! Trenger du virkelig det? Er ment vel, jeg mener det fra bunnen av hjertet godt. Første gang jeg så deg trodde jeg du var 19, du ser ung ut for alderen. Hvem har klart å innbille deg du trenger botox! Det er endel kjipe virkninger av bruk over tid. De fleste damer som har drevet med det der endel år ser helt forferdelige ut.. jeg nevner Priscilla Presley.. Janice Dickinson.. oh oh.. så mange.. Jeg mener det vel.. Er du klar over at du kan få svekket syn og ødelagte muskler i trynet av det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg