MIN FAVORITTJUICE NÅ I SOMMER

Hei, dere! Her kommer en supergod oppskrift til dere som er like glad i juice som meg, eller til dere som har lyst til å prøve noe nytt. Denne juicen pleier jeg å lage meg her hjemme nå for tiden. Jeg får slike perioder hvor jeg blir hekta på alt sunt og grønt. Det hadde vært fint om det suget aldri gikk over. Da hadde jeg blitt sprek da.. Hehe! Dessverre går det over. Ikke fordi jeg blir lei av disse smakene, men jeg blir lei av å stå på kjøkkenet. Det er nemlig ikke mitt favorittsted å tilbringe mye tid.

Men når jeg først setter i gang, så går tiden fort. I dag lagde jeg nok juice til to store glass. Et gikk med til lunsj da jeg kom hjem fra tur med Stella og et har jeg spart til frokosten eller bilturen i morgen. Vi får se. Det lønner seg uansett å lage litt ekstra når man først holder på. Det er jo litt styrete dette greiene. Jeg skal ikke nekte for det. Men det er absolutt verdt det. Det blir jo såååå godt! Dessuten føler jeg meg skikkelig fresh etter å ha drukket denne juicen. Digg følelse! Vil du føle deg like fresh? Sjekk ut ingrediensene under da vel 🙂

Du trenger:

♥ Epler: Jeg brukte 6 grønne epler

♥ Bladspinat: Jeg brukte en hel pose

♥ Sitron: Jeg brukte en halv sitron

♥ Ingefær: Her smakte jeg meg litt frem, men endte med litt mer enn på bildet under. 

♥ Chili: Her må man også smake seg litt frem. Jeg brukte nesten en halv chili.

♥ Isbiter: Fyll glasset med så masse is du har lyst til. En juice som dette er absolutt best ISKALD.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du en god juiceoppskrift? 

12 kommentarer

Siste innlegg