DEN BESTE MÅTEN Å STARTE DAGEN

Da var Stella og jeg hjemme igjen etter en lang morgentur/formiddagstur. Vi har begge godt av å starte dagen slik. Dessuten er det jo bare sååå herlig ute nå, så det er bare å komme seg opp, inn i treningstøyet, droppe sminken og ut i skogen. Det er definitivt den beste måten å starte dagen på etter min mening 🙂

Planene for resten av dagen er å bli ferdig med noen små oppgaver jeg har fått av regnskapsføreren min, rydde litt i garderoben (jeg har fått ryddemani i det siste), skrive takkekort (bedre sent enn aldri), trene og pakke.

I morgen reiser vi til Kragerø. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg har aldri vært i Kragerø før, tror jeg. Helgen skal altså tilbringes der sammen med familie. Jeg regner med at vi blir over til mandag eller tirsdag. Det spørs hvor lenge vi er ønsket 😉 Hehe! Ulrik går ikke av jobb før i morgen tidlig. Derfor drar vi helgen litt ut i neste uke..

Ser at Stella har dratt med seg litt gress og stæsj utenfra. Godt at vaskedamen kommer senere i dag og gjør det fint her før helgen. Selv om vi ikke skal være hjemme i noen dager så er det alltid godt å komme tilbake igjen til et rent hjem. Men nok om det.. Nå er det dusjen neste for både store og små. Vi blogges <3  

5 kommentarer

Siste innlegg